Mystery Novel



At the grand opening of a brand new prison, Mayor Lambert is assassinated! The killer is soon after put to death, but during the execution the electric chair causes a fire in the prison, burning the new building to the ground. As the new Crime Editor of the City Time paper, it’s up to you to solve the mysterious circumstances behind the fire and discover the truth behind an ancient amulet in Mystery Novel!191.3 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

9 Nisan 2011 16:32

ooo..bu oyun süpere benziyor birazdan yazarım..teşekkürler Admin :)

9 Nisan 2011 17:12

yanılmamışım bu oyun süper! yanlız mouse biraz yavaşladı sanırım ayar yapmam gerekecek

9 Nisan 2011 18:16

oyun gerçekten güzel teşekkürler sis

9 Nisan 2011 19:04

Mouse çok yavaşladı. Nasıl ayar yapıyorsunuz arkadaşlar?

9 Nisan 2011 19:12

gül,
denetim masası mouse ayarlarından değiştirebilirsin mouse hızını

9 Nisan 2011 19:25

Sağol Sishyphos. En hızlı seviyede ama yine de oyunda durum aynı. Pc de yavaşladı.

9 Nisan 2011 22:31

arkadaşım bu ne hız. ışık hızıyla mı oynuyorsunuz oyunları? ben daha gravely silent house'da dolanıyorum. nasıl yetişeceğim ben millete ya? yöneticimiz uyuyor mu? :))

10 Nisan 2011 02:23

Ben oynayamadım ve sildim :(

10 Nisan 2011 15:36

bu oyunda bir noktadan sonra save sorunu var. save and exit diyorum, sürekli önceki bölümden başlatıyor... tornavidayı ilk alıp, sandıktan küreği çıkarıp, aşağı düşülen yere geri dönüyor. böyle oynanması biraz zor bitirene kadar hiç çıkmamak gerek oyundan.

10 Nisan 2011 15:50

emmazunz,
ben oyuna baştan başladım 2ci defa evde.ve hiç save sorunum yok iki oynayışımda da. oyunu uninstall edip tekrar kurmanı öneririm.

12 Nisan 2011 18:31

güzel oyundu valla... bitti :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template