Jewel Quest Mysteries 3 : The Seventh Gate CE



The hit hidden object series is back, and it's better than ever! Venture through the hidden relics of Greece as you join Emma in search of her husband and daughter, who have fallen victim to a horrible struggle. They began their journey to uncover the mysteries of the famed jewel boards of ancient Greece. Emma must find her missing family before the impending volcanic eruption that will put all of their lives in peril. Don't miss out on this exciting and dangerous adventure that is unlike any other!197.02 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 3 yorum

2 Nisan 2011 16:39

şöyle bi baktım güzele benziyor..
(oyun manyaa etti bizi patlon ) :P

2 Nisan 2011 19:21

selam sis
yeni oyunlara teşekkürler
ellerin dert görmesin
siradan indiriyorum
biliyorsun bunlar benim sevdigim oyunlar
iyiki varsin canim

2 Nisan 2011 21:38

@pamuksel,
Canım rica ederim de dikkat ettiysen oyunları koyan ben değilim. sitemizde yeni bir admin var ve bir süre sonra ben ağırlıklı olarak ona devredeceğim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template