Fallen Shadows



Six months after Hurricane Katrina, you return from abroad to your childhood home in hopes of finding your missing grandfather. Believed to have been washed away during the storm, he has not been heard from since, but the signs point to a more sinister plot. Your return trip to New Orleans hasn’t gone at all as planned, beginning with you waking up on the wrong side of a body bag zipper in the city morgue, trying to remember how you arrived. Put the pieces together in Fallen Shadows!288,95Mb

System Requirements:

* OS: Windows XP/Vista
* CPU: 1.6 GHz
* RAM: 512 MB
* DirectX: 8.0
* Hard Drive: 334 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

23 Nisan 2011 18:32

güzel güzel.düz hidden değil. eski pc de oynadığım için biraz kasıyor mouse falan yavaş ama oynanıyor.

24 Nisan 2011 00:27

ya ben bu oyundan bişey anlamadım güzel başladım fakat resimdeki sokağa geldiğimde anahtarı alıp gazeteye tıkladığımda bişeyler gösterip oyunana menüye giriyo kaç kere denedim ama olmadı bitiren biri varsa bi yardım etsin...

24 Nisan 2011 00:49

uğurkağan mediafire linklerden yüklediysen oyunu o pakette hata varmış.ve linkler kaldırıldı farkındaysan.başka linkten yükle

24 Nisan 2011 14:06

selam bende oyunun uğurkağan gibi ayni yerde kaldim
oyunun reklamini yapip bitiyor
mediafire den yuklemedim
simdi tekrar silip yukluyorum
sis canim sen oyunu bitirebildinmi

24 Nisan 2011 16:18

yok daha bitiremedim.ama dediğiniz gazete okunan yerden ilerledim.sokaktan yani.

24 Nisan 2011 17:23

sis canim bende yeniden yukledim ve devam ediyor oyun
sana ve admine tesekkurler

25 Nisan 2011 12:11

ben daha bi fikir sahibi olamadım. beynim halen chroniclesin sancılarını çekiyo. sinirim bozuldu ya oyuna konsantre olamıyorum.

25 Nisan 2011 20:03

selam bozo
oyun fena deyil yanliz biraz zorluyor
nesneler kucuk ve sahneler koyu rekli
cencler icin daha kolay bende zorlasada oyunu bitirecegim
cunki 3 defa sildim yukledim simdi devam diyorum

28 Nisan 2011 11:01

allam ya ben bu oyunu oynuyormuyum, oyun mu beni oynuyor belli değil. en ufak bi nesne bulmak için o karanlık resimler arasında dolaş dur. yetmiyo çok matahmış aman da aman zeka gerektirirmiş gibi bekle allak hint gelsin.
bitmek üzereyim. uğurkan o dediğin yerde galiba bana da oyunu casual mi yoksa diğer seçeneklemi oynarsı sorusu soran küçük bir menü gelmişti. ben casuali seçip devam etmiştim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template