Dreamland



Jimmy disappeared two days ago and was very sick when he came back home, the doctor can't identify his illness or determine how to treat him. You as his older brother have found a ticket to an amusement park falling out of Jimmy's pocket. Travel to the spooky Amusement Park and save your brother's life!196,74Mb.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 29 yorum

18 Nisan 2011 17:20

güzel oyun, beğendim, oynuyorum. korku var, heyecan var, gizli nesneler ve bulmacalar var. daha ne olsun

18 Nisan 2011 17:36

d@phne, atış poligonunu geçtiniz mi?

18 Nisan 2011 18:14

bende başladım güzele benziyor.ama ana menüde -change player-olmasının yanısıra bide -restrat the game-olması kafamı karıştırdı acep nie o şıkkıda koymuşlar.

18 Nisan 2011 18:31

daha önce betasını oynayanlara ait o restat game. tekrar başlamaya yarıyor. çünki oyun açılınca ben betasını oynadığımdan ismim çıktı playe basınca oyun bitmiş gibi oldu. ama restat yapınca yeniden başladım.
şu atış poligonunda takıldım. her nasıl yaptıysam bi ayı ve sapan aldım. şimdi 500 puanlu coin ve 750 puanlı bişey kaldı bi türlü alamıyorum. 500 yaptırdım olmadı 750 yaptırdım olmadı. acaba 1250 mi yapıcam. deminden beri uğraşıyorum çözenler bi el atsın bakem.

18 Nisan 2011 18:46

Oyunun o bölümünde bug var arkadaşlar. Tüm çabalara rağmen alınmıyor o ödüller.

18 Nisan 2011 18:48

orada oyuna tekrar başlayıp az miktarlı olandan itibaren çok miktarlıları almak gerekiyomuş başka bir sitede okudum ben de baştan başladım

18 Nisan 2011 18:56

HI GUYS

IF YOU HAVE STILL PROBLEM WITH SHOOTING, YOU HAVE TO START THE GAME AGAIN AND THEN SHOOT THE PRIZES FROM LOWEST AMOUNT OF POINTS TO HIGHEST.

SO COIN, MEDAL AND BEAR :)))



JUST DID IT MYSELF AND I WAS ABLE TO TAKE ALL.



GOOD LUCK :)
böyle yazmış yani biri

18 Nisan 2011 18:58

olamaz ya valla baştan başlıyamam
gül sen bi dene bakalım olursa bende başlarım baştan.

18 Nisan 2011 19:01

ben kaç kez denedim olmadı
en baştan başlamayı da gözüm yemedi

18 Nisan 2011 19:25

oyuna bastan baslamak gerekmiyor.solda beliren resimlere ates edin sadece.az once oynadim o bolumu ve sorun olmadan itemler aldim

oyun icin henuz bug report edilmedi.

18 Nisan 2011 21:15

Oyunu silip tekrar yükleyince düzeldi. İsim değiştirmeyi unutmayın. Sonuç olarak baştan başlamak gerekiyor takıldıysanız.

19 Nisan 2011 01:15

can someone translate this in turkish for gul?
i guess its not proper by translator

@gul,
if you had played the beta version of this game and if you havent uninstalled the game properly by all its cache contents then its not strange to get stuck at some moment . this doesnt mean game has a bug. but happy for you that you can play the rest of game.
i advice everyone to use a cleaner program as cccleaner or glary to avoid this kind of complications.

19 Nisan 2011 01:29

No need to translate Admin. I know English. I hadn't played any other versions but I had trouble during the game. I unistalled and solved the problem.
Thanks for your help though.

19 Nisan 2011 01:37

yayy one more english speaker:))
glad to see:D

i can write on easy chit chat in turkish but when it comes to tech or difficult subjects i am no good.

anyway glad that you could play the game.

19 Nisan 2011 02:29

bende yeniden isim değiştirip başlmak zorunda kaldım. bu sefer sorunsuz geçtim. evet sanırım beta versiyonu oynuyanların oyuna tekrar başlarken isim değiştirip başlaması gerekiyor. restat yapmak bi işe yaramıyor.

19 Nisan 2011 10:17

sonlara doğru siyah şapkanın içindeki tavşanı transfer edicez. magic bookuda buldum masaya koydum. kitaptaki gibi sihirli çubuğu sağa sola çeviriyorum. çeşitli nesler çıkıyor. yumurta,saat ayakkabı,siyah kedi falan ama bi türlü bişey yapamıyorum. itemlerimde de sadece bir tane valve var yardım.

19 Nisan 2011 10:24

hay allah sormamla bulmam bir oldu. benim gibi takılanlara tavşanın yanındaki kitapta gösterilen dairesel şekil birebir aynen yapılıyor. yani önce soldan sağa bir yuvarlak çizilip hemen altından da sağdan sola bir yuvarlak çiziliyor. yani 2 sıfır üstüste olucak sekiz gibi. işlem doğru yapılınca bir buket çiçek alınıyor.

19 Nisan 2011 13:21

Oyun baya güzel emeğine sağlık Admin...

19 Nisan 2011 16:26

ben daha önce beta-meta oynamadım buna rağmen şu atış zımbırtısını geçemiyorum.500 lük objeyi alamıyorum.şimdi sorum şu :
yeni isimle tekrar başlıyıp birde azdan çoka doğrumu alıcam objeleri ?iyide azdan çoğa almayı nasıl düzenliycem? yani 500 se sadece 500 lükmü atış yapıp bırakıcam hüfff.....hanasaka !!!!

19 Nisan 2011 16:44

Su,
Oyunu silip tekrar kuruyorsun ve yeni bir isimle başlıyorsun. Poligondaki atışların bir düzeni yok. Puanı tutturunca alıyorsun ödülleri. Silmeden önce tüm varyasyonları denedim çünkü ben :) gerilmeye gerek yok, kolayca alıyorsun istenen puana ulaşınca.

19 Nisan 2011 17:01

gül; çok teşekkürler ama bir oyunda böyle sorun çıktımı ben soğuyorum valla oyundan..hele bi köşede dursun bir süre oynamam ben bunu :)))

19 Nisan 2011 17:05

ben de öyle oluyorum ama daha başlarında olduğu için inat ettim
dünden beri de oynamadım zaten
bugün bitiririm sanırım

19 Nisan 2011 18:13

arkadaşlar atış poligonunda ben de takıldım ve isim değiştirerek en baştan oynamaya başladım.bu sefer takılmadı ve aslında çok kolay bir oyun.atış başlamadan önce eşyaların üzerinde fiyatları var. ayı 1000 jeton 500 gibi. amaç,soldaki görülen eşyalara atış yapıp (sıralama diğer arkadaşların dediği gibi hiiç önemli değil)sizin alışverişinize gerek olan rakamı toplamak. 1000 puan yaptıysanız, atış sonunda ayının üstüne tıklayıp ayıyı 1000 e alın. sonra tekrar atış yapıp 500 puan toplayıp jetona tıklayıp 500 e jetonu alın v.s. v.s.

20 Nisan 2011 10:23

arkadaşlar atış poligonunda solda çıkan nesneleri wuruyosunuz dışarıdaki hediyelerin puanını yakalamaya çalışyorsunuz tek seferde zaten yapamazsınız benim sıkıntıma gelincee symbol gates i geçemedim ben sembolleri yerleştirdim kapıya ama değişik bişey yok

20 Nisan 2011 11:04

@pentagram,
sembolleri diary ye yazılmış haldeki bir çocuk resmi var.güneş hava toprak falan olan böyle kuruboyayla çizilmiş gibi.o resime göre yerleştiriyorduk sanırım.sembollerin yerleriyle oyna.bir kaç denemede olacaktır.

20 Nisan 2011 15:38

dayanamadım bitirdim oyunu :))) sonuçta 16(17) marble ve 14(20) starfish bularak bitirdim ama...

20 Nisan 2011 16:07

ben de yeniden başlayark çözdüm atış poligonu sorununu. off yaa. şimdi bir sürü baştan oynanacak yer var

21 Nisan 2011 23:38

şapkadaki tavşan bende brokkoli, yumurta, cep saati ve siyah kedi oluyor. fakat hiç biri alınamıyor. ne yaparsam yapayım çiçek buketi olmadı. sanırım benden başka kimsede olmadı bu sorun. bitiremeyeceğim bu oyunu :(

22 Nisan 2011 10:30

daphnecim;masada magic book var dimi ? varsa bak orda 8 çıkacak şekilde sopayı döndür diyor.yani tam şapkanın kenar çerçevesi olmasada olur sadece hızlı bir şekilde kitapdaki oklar şeklinde çevir

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template