Dream Chronicles Collection



Tüm 5 Dream Chronicles oyunları aynı dosyada kolleksiyonerler için.
All five Dream Chronicles games in one file for collectioners.

Welcome to the Dream Chronicles, where the lines between reality and fantasy fade away. Follow subtle clues to help Faye find her missing husband and escape from the mysterious sleeping spell that has taken over the town of Wish! Stay sharp and focused and you just may unravel this intriguing, dreamy mystery!

Thanks to wendy
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

26 Nisan 2011 16:41

ex'sin mex'sin ama çalışmalarını takdirle takip ediyorum efeemm :PPP

27 Nisan 2011 20:56

tesekkurler sis
daha once oynamaya calismistim acemiligimden oynayamamistim
sayende bircok sey ogrendim
sagol birtanem

27 Nisan 2011 23:25

deli etti beni ilk oyundaki piyano bıraktım şimdi de 2. si deli ediyor erlimde taş tahta kaldım

28 Nisan 2011 10:57

beymuf delimeli olma oynamaya bak. bence bu oyun artık bir klasik. inan ufkun genişler. bakış açın çoğalır. bir olayın ne şekilde üstüne gidip, nasıl çözümlüyeceğin konusunda az da olsa rehberlik yapar.
bende elimdeki oyunlar bitsin yeniden indirip tekrar oynuycam.
pamukselin dediği gibi acemilik zamanlarımıza denk gelmişti.
şimdi yeniden oynuycam.

9 Ocak 2012 17:29

bu oyunu indirdim dream chronicles1 yazan oyundan başladım. bir yerde takıldım günlerdir çözemedim. oyunu bitiren varsa yardım edebilirmi lütfen.

9 Ocak 2012 17:32

buldum :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template