Dream Chronicles: The Book of Water Collectors Edition Final



Lyra has found her way home… only to find her town hit by a devastating storm. In search of power, the evil fairy queen of Dreams has cast a terrible curse over all of Wish. With her father gravely ill and her mother missing, Lyra must find a way to break the spell. Journey through beautifully enchanted places, solve challenging puzzles, and seek answers to save Lyra’s hometown in Dream Chronicles: The Book of Water!242,63Mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

23 Nisan 2011 15:24

tşk.ler admin

23 Nisan 2011 18:33

eski laptopumda xp olanda oynayamadım maalesef. sürekli kastı ve hata raporu gönder deyip kapattı oyun. ama sorun pc den eminim.win7 de deneyeceğiz bakalım.

23 Nisan 2011 20:03

beşinci bölümde hangarın içinde gramafonun kırık plaklarını bulamadım stratejide gösteriyor ama oralarda yok yardım ederseniz sevinirim

23 Nisan 2011 22:37

binnur biri gramofonun sağ yanında diğer 3 ü ise solda büyüteç çıkan ve içine bakılan kitapta çıktı bende3.sorun yoktu yani.

23 Nisan 2011 23:38

başladım oyun bana tanıdık geldi daha önce oynamıştım fakat oyun profilinde isim yoktu devam ediyorum bakalım

24 Nisan 2011 00:00

aysberg betası vardı onu oynamışsındır belki.

şu caanım oyunu strategy guide koyup mahvetmişler ya. guide olmasa ne zorlanırdık :D

24 Nisan 2011 00:53

strategy guide a kızan kızana. dayanamayıp bakıyosunuz demii :))
aksine bende olunca seviniyorum.
çok zorlandığımda iyi oluyor
kızmayın beni strategime...

24 Nisan 2011 02:30

heh bitti.çok sevmedim açıkçası.bir önceki oyunlardaki mekanların üzerine kurulmuştu.bonus kısmında hint olmaması iyiydi zorladı biraz.tabii guide bakmadıkça.

coming soon 6 olacak sanırım

24 Nisan 2011 16:04

Sishyphos canım parçaları buldum teşekkür ederim

25 Nisan 2011 11:58

aman allahım tam bir hayal kırıklığı hiç sevmedim. resmen işkence çektim.

26 Nisan 2011 16:40

oyunda ilk bölümlerdeki meşhur mutfağı,iksir yapılan ocağı,şemsiyeli girişi görmek güzeldi ama oyun gerçekten çok basitti....

16 Mayıs 2011 22:40

son bölümlerde eldeki sembolleri nereye yerleştireceğiz wish adasına gittim heykele yerleştirmeye çalışsam da olmuyor

16 Mayıs 2011 22:57

oyun cozumu icin alttaki linke tiklayiniz.veya oyun icindeki strategy guide dan yararlanin

walkthrough

17 Mayıs 2011 21:34

oraya da bakıyorum ilk bölümdeki heykele yerleştirmem gerektiğini anlıyorum ama olmuyor orda takıldım kaldım :((

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template