Diamon Jones: Devil's Contract



In his third adventure, archeologist Diamon Jones has settled into a simple, peaceful life until one unforgettable day when a suspicious man appears in Jones' restaurant. The visitor is pursued by a strange man dressed as Elvis Presley and a two-headed Cerberus dog! That's just the beginning of yet another incredible adventure that sees Jones search for ancient treasures, journey to Hell, and contract with the Devil for a chance to become a Hollywood star. Will he be able to overcome these difficult challenges?163,68mb

System Requirements:

+ Operating System: Windows XP or better.
+ Processor Speed: 2GHz or better.
+ System RAM: 512 MB or more.
+ Video RAM: 128 MB or more.
+ Video Driver:DirectX 9 or better.
+ Hard Drive: 190 MB free hard drive space or more.
+ Resolution: 1024x768 or higher.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

13 Nisan 2011 17:17

teşekkürler Admin bakalım nasılmış :)

13 Nisan 2011 18:10

oyun değişik bir HOG arkadaşlar..
hortumu yapıp yangını söndürene kadar-ki oyunun daha başı, epey hint kullandım diyebilirim :)skip yapmak istemeyenler için yangını söndürme işinde,hortumu sağa sola mouse ile iterek tıklayın..ha birde oyun aksada sanki konuşmalarda az biraz ing. gerekebilir.bence güzel ve değişik bir oyun kolay gelsinn:))

13 Nisan 2011 18:38

oyuna tekrar döndüğümde hortumla söndürme kısmını tekrar baştan başlattı..sanırım chapter arası save yok yav bunda :(((

14 Nisan 2011 01:11

Serinin ilk iki oyununu oynamıştım ama ikisini de tamamlayamadım çünkü adventure/action karışık ve action bölümlerinde çuvalladım.Üçüncünün de aynı türde olduğunu tahmin ediyorum,öyle ise yüklemeyeceğim.Su,bilgi verirseniz sevinirim.

14 Nisan 2011 02:18

bana göre oyun güzeldi. boğa ve tombiş arkeolog sayesinde tebessüm ederek oynadım. bulmacalar da zor değil
teşekkürler admin

14 Nisan 2011 11:56

kozet;ben ilk 2 oyunu oynamamışım o yüzden kıyas yapamıycam ancak bu oyunu anlatabilirim.HOG kısımlarında bazı objeler sıkı saklanmış,şahsen ben hintsiz bulamadım.puzzler ise kolay,skip var sıkılırsan.oyunun tombul karakteri baya komik bu arada, ama çok zevkli bir oyun değil bana göre çünki çok rutin.hep aynı şeyler yapılıyor.birde bölüm aralarında save etmiyor mecburen bitirmek gerekiyor.ekşın falan yok, obje ararken bu 2 karakter devamlı kıpraşıp duruyolar işte tek ekşın o :))))

14 Nisan 2011 16:17

Teşekkürler Su.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template