Chronicles of Mystery: Secret of the Lost Kingdom



A sequel to The Legend of the Sacred Treasure, Chronicles of Mystery:Secret of the Lost Kingdom once again finds gamers taking on the role of journalist Chelsea Conner as she continues to search for answers about her father's death. The bulk of the quest takes place in Alexandria,
Egypt, where Chelsea seeks out the lone key that can unlock a mysterious vault, but a powerful necklace also lets her travel through space and time to the mystical Golden City. Along the way, players will take on a variety of hidden-object, spot-the-difference, and jigsaw puzzles, and
eventually confront the person who killed Chelsea's father.268MB

System Requirements:

OS : Windows XP/Vista
CPU : 1.4 GHz
RAM : 1024 MB
DirectX : 9.0
Hard Drive:279 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

11 Nisan 2011 01:09

ben bu oyunu indirdim. nesneleri hareket ettirebiliyorum ama gizli nesne arama kısmında hiçbir nesneyi alamıyorum. rar dosyasını açınca 4 exe dosyası var dördünüde mi çalıştırmam gerekiyor
bilgisayarım windows xp ondan mı acaba. ama bu defada oyun açılmazdı diye düşünüyorum
valla anlamadım gitti detaylı açıklama istiyorum admin lütfen!

11 Nisan 2011 01:18

rapidshareden indirdiyseniz MystLauncher uygulama dosyasini iki tikla acacaksiniz.o kadar. diger linklerden zaten exe iniyor olacak normal oyun kuracaksiniz

11 Nisan 2011 01:20

system requirements kismini okuyun ve bilgisayarinizla karsilastirin.cogu oyuna gore yuksek cpu hizi istiyor .

11 Nisan 2011 02:14

rapidshareden indirmiştim. tümünü sildim fileserve den indirdim. oyun sorunsuz açıldı oyunun başında adamla konuştum sadece nesneleri alamıyorum bu arada oyunda profilimi de değiştirdim.
sorun benim pc de galiba.

11 Nisan 2011 02:32

pc donanim ozelliklerinizi yazarsaniz yardimci olabilirim.
xp ise sisteminiz bilgisayarim ikonuna sag tiklayin ozellikler deyin ve datayi bana yazin.ama oyuna giris yapabildiginize gore oyunda sorun yok pcde desteklemeyen bir yer var.

11 Nisan 2011 03:08

windows xp
cpu nedir bilmiyorum ama bilgisayarım özelliklerine baktığımda 1,6 Ghz gördüm
ram 512 Mb
Directx 9,0
hard drive bilmiyorum.:D
teşekkürler admin.

11 Nisan 2011 03:13

bu arada directx i başlat çalıştır dxdiag yazıp sorun sınama yaptırdım sorun çıkmadı

11 Nisan 2011 03:36

pc nizde RAM yetersiz. system requirements kismina bakarsaniz eger gereken RAM 1024 zaten.baska oyunlarda da sorun yasiyor olmaniz gerekirdi. bir de su var cogu kullanici bu yanlisi yasar. vista ve win 7 pc ler directx 10 ve 11 ile gelir. ama oynadigimiz oyunlarin cogu directx 9 gerektirir. o yuzden her uc surum de pc de olmalidir.

11 Nisan 2011 17:10

arkadaşlar ben bu oyunu pek sevmedim oyunu açamayanlar fazla uğraşmasın bence birşey kaybetmezsiniz

12 Nisan 2011 18:33

bu oyunu seviimmi yoksa sinir mi oliim karar veremedim :))biraz daha dvm edelim bakalım....

12 Nisan 2011 20:40

he he , ben de su

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template