Allora and The Broken Portal



A powerful wizard has been sucked into a portal and is lost! Only you can save him from a terrible fate in Allora and The Broken Portal! Approached by an Elf girl and a rodent friend, it is up to the eyes of a human to solve perplexing puzzles and collect the valuable crystals that power the portal. Use your Hidden Object Puzzle Adventure talents to travel to Faraway Forest and collect the necessary items and save the wizard!248,9 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download

Walkthrough
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

29 Nisan 2011 15:43

thank you Admin :)

29 Nisan 2011 17:51

2 bölüme geçip oynadıktan biraz sonra oyun kapanıyo ekran siyah oluyor ama müzik sesi gelio resetlemeden çıkamıyorum.başka olan varmı böle oyun mu bozuk

29 Nisan 2011 18:05

ekran kart surucunuzu guncelleyin

29 Nisan 2011 18:49

oyunda sorun yok normal akıyor...nasıl olduğuna gelince;grafikleri bana seawise'yı hatırlattı çok şirin.her bölümde 20 tane gem arıyoruz ufak tefek ekşınlar var keyifli bir HOG :)

29 Nisan 2011 21:39

ben de çok sevdim inşallah sorun yaşamam kolay, insanı sıkmayan, eğlenceli, şirin bir oyun

30 Nisan 2011 01:11

bende de sorun oluyo oyunu az b,raz oynadıktan sonra trojen var diyip kapandı. kapanmadan öncede pazıl dışında itemleri almak için dokunduğumda hep cörsır yapışık kaldı. her seferinde windows yapıp kurtuldum. baktım olmıycak sildim hepsini
halbuki bu oyunu ben tavsiye etmiştim. ilk defada oyun başladıktan sona trojen yakalandı hayret ettim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template