The Agency of Anomalies: Mystic Hospital Collector's Edition



Become a special agent and investigate a military hospital that hosted a variety of terrifying experiments in The Agency of Anomalies: Mystic Hospital! Discover the monstrosities that soldiers, doctors, and nurses have been transformed into, as you explore every single room of the hospital. Dive into this dark Hidden Object Puzzle Adventure game and stop a dimensional vortex from destroying the world!430 mb.


System Requirements
• Windows XP/Vista/7
• 1000MHz or faster processor
• 1152MB RAM (1.5 GB--minimum (2-3 GB ram recommended)
• 16-bit Video Card (non integrated video card--those with intel integrated Video may have issues)
• 440MB free hard drive space


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
ndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 22 yorum

14 Nisan 2011 17:45

hotfile açılmış yaşasın :) bakalım nasılmış birazdan bildiririm millet.

14 Nisan 2011 18:15

tez yüklene başlana ! en sevdiimiz HOG bu yaşasın :)))

14 Nisan 2011 20:12

bir de içinde strategy guide olmasaymış oyun dadından yinmezmiş:DD
teşekkürler admin oyun süper

14 Nisan 2011 22:17

ay çok güzel oyun. eve geldiğimden beri oynuyorum. daha çoook işim var çooook :))

14 Nisan 2011 22:39

oyunun kurtadam bölümüne geldiğimde aldığım objelerin bazıları kayboldu asansöre binemedim o yüzden benim gibi sorun yaşayan var mı acaba
oyunda mı sorun bende mi

14 Nisan 2011 23:42

binnur oynuyorum ama daha gelemedim o kısma.geldiğimde yazarım.strategy guide a bi bakabilirsin bu arada

14 Nisan 2011 23:51

.strategy guide baktım kaybolan objelerim orada duruyor bende yok

15 Nisan 2011 01:00

Oyun çok güzel. Teşekkürler admin :)

15 Nisan 2011 07:13

binnur ben kurt adamlı yere geldiğimde inventory'mde yalnızca balık ağı kalmıştı. kalan herşeyi kullanmıştım zaten. balık ağını da kurt adamı yakalamak için kullandım ve inventory boşaldı.

15 Nisan 2011 07:51

en son enerjiyi toplayacak tüpü benim gibi aramayın. bodrumda kurt adamı yenince yerden tornavida ve sağdan mor tüpü alın. koridorlarda kapı üstlerindeki plakaları tornavida ile sökün. sonra taa en dış kapıya kadar gidip hidden object scene oynayın ve tüpü alın.

Oyun gerçekten çok güzeldi. Ekleyenin, oynayanın ellerine sağlık

15 Nisan 2011 15:41

> d@phne asansörde objeleri yerleştiremedim çünkü kayboldular kurt adamı görmedim bile sadece o bölümün başındayım

15 Nisan 2011 16:18

şimdiye kadar oynadığım en kral HOG lerde 1 numaraya koyabilirim bu oyunu..o kadar çok bulunacak şey varki,pc başından kalkınca yada 1 gün ara verince bünyem zorlanıyor :))obje aramalar bile süper yapılmış.yanlız sizlerin yorumlarında bazı yerlerde sanki problem var gibi,ben daha oralara gelmedim ama lütfen bug neym olmasın yaaa

15 Nisan 2011 17:35

son madalyonu bulamıyorumki asansöre takayım...
inv.de;nal-balık ağı-tel ve nexus tüpü var.stratejiden baktım 3 itemde asansörle inince kullanılacakmış.tüm mekanları gezdim sadece şu kapıların üzerindeki amblemlerin t.vidayla sökülmesi kaldı ama yapılacak bişey yokki yav.nexus tüpünüde sanırım son mekanda kullanıcam çünki diğerlerini hep bitirdim.şu el işareti olan madalyon yok asansör için yaaaaaaa :(((((((

15 Nisan 2011 17:42

neyse buldum...
daktiloya 2 kere şifre girilecekmiş
C68B104 ve A27A957
son madalyonum ordaymış

15 Nisan 2011 17:53

binnurcum senin oyununda bir sorun var o zaman. üzüldüm. yalnız oyun gerçekten çok güzel. tekrar yükleyip oynamaya değebilir.

15 Nisan 2011 17:56

dagon abiyi bulduk,paranormal enerjiyi yaptık,oyunun extrasını bitirdik ve tüm işler bu oyun yüzünden kaldııııııı....

daph haklısın bunu bir süre sonra yine oynamak lazım :))

15 Nisan 2011 18:21

d@phne oyunda bir sorun yokmuş sorun bendeymiş daktilo gibi şeye iki kere şifre girmek istiyormuş neyse extralarla birlikte oyunu bitirdim çok şükür harika bir oyunmuş tam istediğim gibi emeği geçenlere teşekkür ederim

15 Nisan 2011 18:24

kastı mastı ama oynadık. abarmışınız daha güzellerini oynamıştık.

15 Nisan 2011 18:37

ahahha coming soon in orphanage bence. final sahneden onu anladım.
bonus bölümünde bu kadar hidden sahnesi olması kastı beni açıkçası.

güzeldi ama.

15 Nisan 2011 21:25

sağol suu deli gibi dolanıp duruyodum...

16 Nisan 2011 10:33

Güzel oyundu ama son favorim Shiver Vanishing Hitchhiker'ı geçemedi. Oynamayanlara şiddetle tavsiye ederim.

17 Nisan 2011 19:37

oyun güzeldi teşekkürler admin.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template