Agatha Christie - And Then There Were None



Agatha Christie’s world-famous novel, And Then There Were None,is brought to the PC with all of its original baffling suspense!10 people, strangers to each other,are all invited to a lavish estate on an isolated island.Through a recording, their mysterious host accuses each of his ‘guests’ of murder and proceeds to exact ‘justice.’Tension mounts as, one-by-one, the number of people are reduced through the ingenious plotting of the unseen killer.Prepare yourself for an investigative thriller like never before! 1.13 GB

System Requirements
:Windows 98/2000/ME/XP (play's fine on window's 7-32)
800 MHz Pentium III or equivalent
RAM:256 MB
Video Memory:32 MB
Hard Drive Space:1500 MB
Other:DirectX 9 compatible video card

Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part3
OR/VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part3
OR/VEYA
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 3 yorum

12 Nisan 2011 19:31

ben oynuyorum su.dönerli değil.daha çok secret files serisi gibi kuşbakışı plan olan oyunlardan.
biraz zor gözüküyor.
önce evin önünden sola gidip patikada bir adamla karşılaştık.bir de ileri sahile gidip botumuzun kullanılmadığını gördük, sonra eve girebildik.
evin içinde uşakla ve bilardocularla konuştum.
salon olan yerden bardaklar ve bir item daha aldım.bir de mutfakta ardiye odası gibi bir yere girip bir kaç item aldım.
daha ne yapmam gerektiği hakkında fikrim yok.

28 Eylül 2011 08:30

aaa meğer ben bunu oynamışım tüh boşuna indirdim.

28 Eylül 2011 08:30

aaa meğer ben bunu oynamışım tüh boşuna indirdim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template