The Treasures of Mystery Island: Ghost Ship



Mystics, aliens and ghosts come together in a piping hot adventure that will have you on the edge of your seat! Guide a young woman who's arrived at a tropical island to visit a friend. Her acquaintance is nowhere to be seen, but there are plenty of ghosts on hand. As you explore lost temples, devastated coastlines and abandoned villages, you'll uncover a 60-year-old mystery surrounding a shaman and his efforts to save his island. With your wits as your only weapon, you must collect cleverly hidden objects, solve cunning puzzles and help the shaman stop fate in its tracks before a deadly tidal wave rises up from the sea and wipes out his people! Play The Treasures of Mystery Island: The Ghost Ship today!279.14 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 14 yorum

31 Mart 2011 18:39

selam sis
ben indirmeye başladim bakalim nasilmiş
ellerine emegine saglik

31 Mart 2011 19:23

Sishyphos kardeşim ek link ekliycenmi sabırsızlıkla bekliyorumbu linklerin hiçbiri benim pc deyüklenmiyo

31 Mart 2011 20:40

MEDİAFİRE LİNKLERİ EKLENMİŞTİR

31 Mart 2011 20:44

oyuna başladim
herkese tavsiye ederim

31 Mart 2011 21:16

güzel bir HOG. düz hidden değil sıkmıyor ve kesinlikle de zorlamıyor.

1 Nisan 2011 12:18

elimde bi cımbız bi tray kaldım hint şamanı gösteriyor ama bişi yapamıyorum. çabııkkk yardım..

1 Nisan 2011 15:05

bozo,
cımbızla bir yerlerden bir kağıt alıyorduk.tray foto stüdyosunda masa üzerine konacak.sanırım cımbızla da o odada sağda foto kağıdını alıyorduk, elimle dokunmamalıyım diyordu.
sıkışınca kitaba tıkla sonra da map tıkla.ünlem işareti olan oda iş yapman gereken oda oluyor

1 Nisan 2011 16:49

eheheu bitti.o finaldeki, adayı istiyorum ben :DD

garajdaki anahtarların çevriliş sırası kuyunun üzerindeki semboller. kör gözle bakıp görmeyip epey dolandım da.

6 Nisan 2011 04:42

harika bi oyundu yine uykusuz kaldım :)

26 Ekim 2011 23:39

yazık tüm linkler - dosyalar- silinmiştir diyor:(

26 Ekim 2011 23:50

LİNKLER YENİLENDİ

20 Kasım 2011 23:44

arkadaşlar yardim lutfen buyuteci kagidin uzerine koydum defteri koydum ama olmuyor kepceyle furuyorum ama olmuyor yardim

20 Kasım 2011 23:49

@nurkan tosun,
resimli çözüm linki

21 Kasım 2011 00:13

tşk ederim sis lıngin bır bolumunden sonrasi acılmıyor problemi var

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template