Shiver Vanishing Hitchhiker Collectors Edition



After leaving something in your car, a hitchhiker vanishes! Track her down and return her things in Shiver: Vanishing Hitchhiker! Explore a spooky landscape as you figure out where the mysterious woman has gone in this exciting Hidden Object Puzzle Adventure game. Dive into a deeper mystery as you progress through incredible locations and scenes!329 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

24 Mart 2011 23:40

kesinlikle çok güzel bir oyun. tavsiye listesinin başında yer alıyor şimdilik

25 Mart 2011 03:18

Merhaba,
Bu tür oyunları çok seviyorum. Sadece nesne bulunan oyunlar çok sıkıcı geliyor.
Bu tam da istediğim türden. Bugün indirdim ve başladım. Oyun muhteşem..
Oyunun başındaki yaşlı kadına dikkat :)
Teşekkürler Sishyphos.

25 Mart 2011 11:34

çok güzel bir oyun..oynadım ve bitti..teşekkürler

25 Mart 2011 19:52

eline sağlık kardeşim gene güzel oyun eklemişsin....

25 Mart 2011 23:11

harika bir oyundu bitmesini hiç istemedim elinize sağlık

26 Mart 2011 03:17

he oynadık işte. nolcek.

26 Mart 2011 15:56

cok guzel ellerinize saglık

26 Mart 2011 20:36

Bu oyun çok tanıdık geldi bana.Daha önce oynadık sanki ya da başka bir oyuna çok benziyor, çözemedim bir türlü :0)Zevkli bir oyun.

28 Mart 2011 01:14

mükemmel bir oyundu ellerinize sağlık.

8 Ekim 2011 02:35

LINKS UPDATED-LINKLER YENILENDI

27 Ekim 2011 18:25

teşekkürler

31 Ekim 2011 12:47

oyunu sorunsuz yükledim ve install ettim masa üstü kısayol ikonuna tıkladığımda;

Error:Access violation at 0x7C80A300 (tried to read from 0x00179000), program terminated

diye bir hata yazısı alıyorum pc bilgim fazla değil ne olduğunu anlamadım acaba benim makina bu oyunu açmaya yetersiz mi kalıyor ya da sorun nedir bilgi verme imkanınız varsa çok memnun olurum...teşekkürler

31 Ekim 2011 14:59

sebnem oyunu sil.antivirüsün ve firewall kapalıyken tekrar kur.acces violation uyarısı şu anlama gelir.
oyunun exesi oyunu olması gereken dosya dizininde bulamıyor anlamına gelir.kurulum sırasında herhangi bir müdahalede bulunma dosya dizini değiştirmek falan gibi.

31 Ekim 2011 17:10

Sishyphos; çok teşekkür ederim bilgi için oyunu zaten sildim - kurulumunu sadece dosya mevcut hala - bende antivirüs prg zaten devre dışı daha önce silmiştim yeniden de kurmadım firewall nedir bilemiyorum ama pc aratım kelimeyi windows systemde gördüm fırewall diye bir dosya var ama nasıl kapanır bilemiyorum (enim gibi pc özürlülere dert anlatmakta zordur sizin için o yüzden fazla sıkıntı veriyorsam kusura bakmayın lütfen) ben oyunu kurarken exe sini yüklenen yerden başka bir dosyaya kaydedip kurmuştum belki sorun ondan oldu bilmiyorum şimdi akşam yeniden exe yi ilk yüklendiği yere alıp kurmayı deneyeceğim inşallah bu sefer açılır yardım için tekrardan teşekkür ederim size neticeyi ileteceğim

31 Ekim 2011 18:04

Sishyphos; dosyayı ilk yükleme yerine geri alıp oradan install ettim ve şimdi oyun açıldı:-)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template