The Revenge



Help Queen Elisa battle against the power of evil and save her son from Zoraida, a terrifying and terrible witch! After being entombed alive by the Royal Family for practicing witchcraft, Zoraida has vowed to get Revenge. After a century in captivity, the evil witch has escaped from her prison and has kidnapped the young Prince! Save the day in The Revenge, a fun Hidden Object game!215.1 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 23 yorum

23 Mart 2011 14:56

"kazanı alabilmek için objects kısmındaki kristali kullanın"

23 Mart 2011 15:39

bu cristal vadisinde 10 gem topladıktan sonra kurt hayvanına ne yapılacak ?

23 Mart 2011 15:58

10 mücevheri kapıya taktıktan sonra ortaya bir büyük mücevher istiyor. kristalli yere geri dönüp önce 10 yaprak topluyoruz. sonra ince bir sopa bulup solda yerdeki kütüğe sürtüp ateş yakıyoruz. yaprakları yakınca kurt bayılıyor boynundan büyük gem alınıyor.kapıya takınca içerdeyiz

23 Mart 2011 16:23

hapishanede zarlı puzzle çözdükten sonra oynanan 2ci nesne bulma sahnesinde sadece yıldız kaldı nesneler arasında.yıldız önümde, hint de onu göteriyor ama alamıyorum. BUG????

bu arada 10 tüy için hint çalışmıyor, ve hapishanede tüm alanlarda alıyorsunuz. 2 eksik bendeki.

23 Mart 2011 16:38

bug değilmiş.oyunu resetleyip tekrar açınca yıldız alındı

23 Mart 2011 17:10

healerın kafasını arayan olursa elbisesini iskelete giydirdiğimiz odada ilk başta hidden sahnesi oynadığımız rafta.

iksiri yaptıktan sonra kaybettim diyen olursa o odada arka masada duran mavi şişe. tıklayıp almak gerekiyor

23 Mart 2011 17:34

ilk başta iksir yapıcam kan akıtmam gerekio ama bıcak yok hiç bir yerde bulamıyorum yardım ediniz.

23 Mart 2011 17:37

bagi ölü şövalyenin sağından kumsala ilerle. ok çıkacak orda. nesne bulma oynayıp bıçağı alacaksın

23 Mart 2011 17:59

bir kez çıktı bardakları aldım orasımı orasıysa hiç bişey yok .ilerlediğim zamna orası var yangın olan yer

23 Mart 2011 18:03

bagi aynı yer. bir şeylere tıklayıp 2ci nesne bulma sahnesini tetiklemen gerekiyor. duman falan çıkan yere ya da otları attığın kazana ya da kadının eline falan tıkla

23 Mart 2011 18:08

deneyeyim bakalım çok tşkler sis

23 Mart 2011 18:26

çıldırıcam ne yaptımsa çıkmıo siz nasıl ilerlediniz anlamıyorum ki.herşeye tıklıorum tetiklemek için ama yok banamısın demiyorum

23 Mart 2011 18:32

bagi bu oyun ilerleyebilmen için diğer actionları tetiklemen gereken oyunlardan. her yeri dolaş. tüm alanlarda hint kullan. tıklayabileceğin her yere tıkla.
o sahil dediğim yerde 2ci nesne bulma çıkana kadar.işi bitmiş olan alanlarda tepede zaten şu msg yazacak.you have done everything.

23 Mart 2011 19:29

Şimdi 4 ruhu da kurtardıktan sonra ruhları adamların bedenlerine geri koyuyoruz. oyun ekranında en sağda duran ruh first gate deki adamın ruhu. ters sıralanmış yani.

saraya girdikten sonra sağ ve sol odalarda gereken itemler nesne bulmalarla alınıyor. orta kordiodrdaki adamı kurtarmak için 6 mücevhere ihtiyacımız var. 6sı da elde olmadan yerlerine takılmıyor.

son bilgi olarak oyun ilerledikçe pc yi kasmaya başladı. bazen mesela hint bir nesneyi gösteriyor ama alınamıyor sanki bug varmış gibi. oyundan exit yapıp tekrar oyuna dönünce düzeliyor ama.aynı şekilde mouse donunca da oyundan çıkıp girince düzeliyor.

23 Mart 2011 19:40

oyun dakka başı kilitleniyor. kapayıp yeniden açıyorum düzeliyor. o horozun tüyleride horozun olduğu sahnede 2 sandık var son 2 tüy oralardan çıkıyor. itemlerde bişey var adını sanını bilmiyorum işte sandıklar onla açılıyor.

23 Mart 2011 19:43

bagi hiç çıldırma o bardakları mavi çiçeklerden damlayan çiçek ballarıyla doldur önce sona biyerlerde item bulma çıkıcak. önce çıkmasada dolaş gel sona çıkacak. olmadı oyunu kapa aç tekrar dolaş çıkıyo. bıçağı alıp elini kes kan damlat. nan amma karanlık oyun yav biçok item görünmüyo setap ayarlarımı sonuna kadar açtım what fayda simsiyah bi oyun. yapımcısı yapmaz olaydı ay ne bu böle.

24 Mart 2011 11:03

ya bende var bi sorun yada oyunda ne yaptımsa bıcağı bulamadım obje bulma çıkmadı.

24 Mart 2011 21:18

mağara ağzındaki laserleri kesip içeri girdikten sonra asansörle 3 kere yukarı çıkıyoruz kılıcı alıyoruz. kılıçla sandığa tıklayınca aşağıda sandığa zoomlanıyor.a anahtarla içinden altın balık alınıyor.

bu bölümün başlangıç sahnesinde sahda ağacın dibindeki yaprakları tıklayarak açıp göle balığı attık.beliren adam bize kitap verdi.sol taraftan kaleye ilerledik. kapıdan kılıçla tıklayarak geçtik.kitabı taş sunağa koyduk.
burada tekrar bi oyunu kapatıp açmam gerekti. tablolar aktifleşecek. her 3 tabloda kitap sayfalarındaki küçün nesnelerin yerlerini bulup nesneleri yerleştirmemiz lazım. çok dikkatli bakınca nesnelerin olması gereken yerlerde dış çizgileri gölge halinde yanıp sönüyor. 3cü tabloda toplu iğneye benzer şey arka ortadaki keşişle şövalye arasına girdi.
gerdanlık gibi olan şey de orta arkada duran adamların soldan 2cisi boynuna. en zor bunları bulmdum ben.
oluşan ışık küresini alıp sağdaki ışıklı daireye tıklayınca da bitiyor.

25 Mart 2011 08:09

sis 2 kapım açık 1. gate ve 2. gate ortada ki tuhaf ağacın yanında karga yem yiyo. anladığım kadarıyla bu karga yakalanacak ama ben hiç bişi bulamıyorum. oyuna 3. kere başladım hep burda kalıyorum. bide elimde bitane zincir arttı. duvardaki adamı kurtarmaya kullanmıştık o zincirleri daha önce 2 kere oynadığımda 2 zincir artmıştı. oyun bozuk galiba.

25 Mart 2011 10:03

bozo,
o zincir kalacak hep.bug sanırım bende de bir zincr kaldı. ama zarar etmiyor.
kargayı yakalamak için inventory içinde zincirin hemen üzerine yerleşecek koyu renkli ve konik bir sopaya benzer bi nesne bulman lazım. 1ci ve 2ci kapı açıkken aldım ben ama nerden aldım hatırlamıyorum.

27 Mart 2011 20:50

kuşu vurmak için gerekli sopayı iki gündür bulamadım. milim milim heryere tıklıyorum ama nafile. hatırlayan varsa yazsın lütfen.

1 Nisan 2011 15:41

Oyunun resimli çözüm linki aşağıdadır

çözüm linki

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template