Mystery Seekers: The Secret of the Haunted Mansion



Banish the ghosts, uncover a mystery and live the adventure! In the haunted mansion, excitement is around every corner! Dive into Mystery Seekers: The Haunted Mansion and use your Hidden Object skills to hunt for clues and rid the mansion of the spooky spirits! Explore beautiful locations and complete multiple missions, perplexing puzzles, and mesmerizing minigames to succeed 249 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

8 Mart 2011 15:29

amanin bu nası bir oyundur böyle? walk yazmakmı lazım nedir,obje bulma kısmı bir kabus!
şimdi oyunun tamamında 40 adet kristal,15 madalya gibi bir dolu zımbırtı bulmak gerekiyor.anahtarı bulup içeri girdiğinizde(anahtarı sol üstte çantadan seçip almak lzm)eve girmek için 5 kristal gerek diyor.bunun için dışarda araştırma yapmak lazım.dışarda bünyeye zarar bir puzzle var,ben daha çözemedim.bence çözen resmi eklesin derim.eevde hayaletlere ateş edilecek falan...ay bilemiyorum oynarmıyım ben bunu..(seawise 'da böyle demiştim ) :D:D

8 Mart 2011 23:07

oyun kesinlikle walk hakediyor.ben biraz ilerledim.öncelikle kristalleri bulmak çok önemli ve bu meretler hiç belli olmuyor,bunun için mouse ile ekranı yavaşça gezinin.bazı şeyler hemen alınmıyor.eğer borazana benzeyen bir obje aldınızsa(adını unuttum)o,dışarda penceredeki objeyi almak için kullanılacak.
eve girip hayaletlerle savaştıktan sonra sağ ve sol yukarılara hemen çıkılmıyor.önce mutfağı ve sağ-sol ekranları yapın.3 parça 'amulet' bulmak gerekiyor.sonra bu üçü inv.de birleştirilecek ve anca sol yukarı çıkabileceksiniz.

8 Mart 2011 23:10

-alınan kırmızı top gibi obje ve siyah bir objede inv.de birleşip wc pompası olacak.
-
şu kabus puzzler her yerde çıkıyor.anında tıklamdan resmi iyice özümseyin çünki sonra yapması zor oluyor.
-2 adet anahtarımız olduğunda,bunlardan birisi için hint yapıldığı zaman mutfağı gösteriyor.orda zorlandım ben,kapıyı yada soldaki dolabı açmaya uğraşmayın.tabakların altında bir yer var orası açılıyor onunla

8 Mart 2011 23:59

bir dolu walk yazdım ama netin azizliğine uğrayınca gitmedi :((
hatırladığım kadarıyla;
yağdanlık gibi şey dışarda sağda kırmızı objeden dolacak ve mutfakta solda alet kutusu açılacak
obje bulma kısmında bazı objeler listenin altında kalıyor,listeyi kaldırıp bakın
2 adet kağıt bulup birleştirince,mutfağa giden yolda sağdaki kasayı açtı ve anahtarlar aldım

9 Mart 2011 00:14

-alınan bir dolu anahtarlar,yukarda tam karşı 2 kapıyı ve sağlı sollu kapıları açıyor ama buralara girebilmek için en az 16 kristaliniz olması gerekiyor.
-üst kat sağa dönünce,orda bi şovalye abi var,hemen altında kristal varmış,16ya tamamladım ve sol yukardaki yatak odasına girebildim( en az gem orası istiyordu)
-unutmadan obje bulma bölümlerinde bazı objelerde diğerlerinin altında kalıyor,gözükse bile üstteki alınmadan alamıyoruz

9 Mart 2011 13:37

-wc pompası,yukardaki wc de kullanıldı
-yine yukarda bir puzzle varki en kazığıydı,resmen gözlerim pörtledi :))
-makas almıştık,onunla yukarı banyodaki pencereden sarkan ip kesildi
-yukarda çözülen puzzler sonucu anahtarımız olmuştu,onunla master bedroomdaki dolabı açıp kibrit alındı ve inv.de ki mumu yaktık
-misafir yatak odasında perdeden bir kanca sarkıyor,alınıp iple birleşti
-yakılan mumla,mutfağa giden kapıda sola dönüyoruz ve yeni bir mekan açılıyor

9 Mart 2011 13:54

-yeni mekan 'cellar die bir yer,kancalı iple terdeki mazgaldan anahtar alındı
-HOG çözülüp kazma alındı
-kazma evin dışında sağdaki yaprak yığınında kullanıldı,alınan paslı anahtar,mutfaktaki kazanda parlatıldı
-bu anahtar dinig room anahtarı,içeri girdik ama 31 gem gerekiyor,henüz bi halt edemiyoruz.
-

9 Mart 2011 14:10

-mazgaldan alınan anahtarla,giriş kat sağdaki büyük kapı açıldı.zaten anahtarların üzerinde odaların adı yazıyor.yerden plaket gibi bişey alındı,şöminedende magnet alındı.
-hog bölümündense yeşil amuletin 1. parçası alındı
-gem bulunup 31 e tamamlandı ve diğer odaya geçildi..
-oyun akıyor gibi artık yazmıyorum........

9 Mart 2011 17:39

kabus puzzlerı yapmak için hind e bastım kendisi bitiriverdi zorlananlar için

9 Mart 2011 17:46

binnur,hinte basınca bitmiyor,sadece puzzle'ın orjinal haline dönüyor,hatırlaman için....yada daha sonrakilerde öyle olmaya başladı..

9 Mart 2011 18:28

kar yağdı,oyun bitti :))))

9 Mart 2011 19:03

su haklısın

9 Mart 2011 20:33

puzzlerı yapmak için sağ üstte soru işaretinin altındaki dönmeli ok işaretine basın puzzleri bitiriyor su bu sefer doğrudur inşallah

9 Mart 2011 20:34

oyunu bitirdim eğlenceliydi

11 Mart 2011 11:43

bu oyun bana çok zor geldi karanlık, karanlık zor pazıllar. neyseki binnurun dönen oku çift tıklama keşfi sayesinde oyunu bitirdim. yoksa o pazılar yüzünden çoktan silmiştim.
tekrar emeğinize sağlık su ve binnur.

11 Mart 2011 15:51

bence oyunun en zevkli kısmı o puzzle'lardı yav :)hiiç skip neyim yapmadan oynadım onları

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template