Margrave The Curse of the Severed Heart Collectors Edition



Deep in the English countryside, Edwina Margrave has returned to the cottage where her parents died, eager to speak with the one person who might shed light on the tragedy – the volatile landlady, Miss Thorn. But her shocking revelations are not what Edwina expected! Enlist the aid of the spirit world and evade the wrath of a disfigured beast as you explore Margrave: The Curse of the Severed Heart, a heart-breaking Hidden Object Puzzle Adventure game! 207 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

3 Mart 2011 10:46

ne güsel oyunmuş bu :)))

3 Mart 2011 11:29

bende indiriyorum. bakalım.

3 Mart 2011 15:25

act 4 ün ortalarına kadar geldim bug falan yok.
keyifli ama kolay bir oyun.
hint zaten her daim ne yapılacağını söylüyor.olmadı SG a bakın.İngilizce bilmeyenler biraz zorlanabilir sadece.

3 Mart 2011 16:44

sisy oyunu indirdim ama benim görüntü çok küçük op.da hepsine çarpı koydum ama görüntü büyümüyor ne yapmalıyım

3 Mart 2011 17:10

en başta rica edeyim nolursun sisy deme bana :)
ya sis ya sishyphos desen tercihimdir.

şimdi oyun sorunsuz .en ufak bir ayar vs gerekmiyor aslında.ekran çözünürlüğün kaç ona bak.pc ekranı ortasına sağ tıkla açılan menüden grafik özelliklerden bulacaksın.o rakamları bir kenara kaydet ve ekran çözünürlüğünü değiştir.
mesela ben win 7 de 1280x768 ile oynadım.xp de ise 1280x720 ile.
eğer değiştirmen işe yaramadıysa aklıma başka şey gelmiyor.

3 Mart 2011 17:32

sishyphos canım oyunum düzeldi teşekkür ederim

3 Mart 2011 20:04

oyunu bitirdim hoş bir oyundu ekstraları oynamayı unutmayın strategy guidenin olması da ayrı bir güzellik

4 Mart 2011 13:01

Boyle şıp diye inen oyunları seviyorum ne yalan. Bazen o exe, bu fiz dosyası derken işin içinden çıkmakta zorlanıyorum. Teşekkürler Sishypos.

4 Mart 2011 14:41

selam sizi görmek çok güzel.

4 Mart 2011 17:12

@irep

hele bir de bug çıkarsa dadından yinmiyor de mi :DD

@semka
hoş geldin geri:)

4 Mart 2011 17:15

buglar hayatın tadı.olmazsa olmazı..

5 Mart 2011 01:24

oyun harika henüz bitirmedim ama yazmadan duramadım. elinize sağlık. sizi seviyorum. oyun harika.

5 Mart 2011 15:29

allam ya kastı da kastı ama azmettim bitirdim. ağır çekim oynuya oynuya 3 günde bitti.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template