Insider Tales: The Stolen Venus 2



Insider Tales: The Stolen Venus 2 is the fourth case for brilliant Italian detective Francesca di Porta. The inspector boards the luxury cruise ship Empire for a spin around the Mediterranean. But what's supposed to be a relaxing vacation doesn't quite go as planned. A crime is committed, and Francesca must get to the bottom of it. According to Intenium, you'll work with Francesca to explore the luxurious interiors of the cruise ship, talk to other guests to get clues, and visit some of the Mediterranean's most beautiful locations like Crete and Palermo.159.8 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 20 yorum

2 Mart 2011 18:24

pizzatı pişirebilen varmı acep.

3 Mart 2011 01:05

pizza yapmak için
-1.mutfakta sol altta fişi tak
-çekmecedekileri sürükleyerek ayır ve buzdolabının kodunu al
-şifre 4792 ama alınmazsa aktif olmuyor
-buzdolabına gir ve obje bulma yap,bu arada bazı objeler buzdolabının buzu çözülerek alınıyor
-merdane al
-metal kapla musluktan su al
-su dolu kap mixere
-karıştırıcıları tak
-mixerin solunda çıkan puzzle yapılacak.3 aşamalı,çıkan renklere göre tıklayarak maximuma getirelecek
-hamur tezgahta 2 kere açılacak
-malzemelerin hepsi aynı yere konacak
-önce sos dökülecek bunun için kaşıkla çıkan parlaklık kaybolmadan 3 kere takip edilecek
-sırasıyla salam,domates,sucuk,mantar üzerinde çıkan resimlere tıklanarak konacak
-rende alınıp,,kaşar alttan üstte %100 olana kadar rendelenecek
-fırında ,defterimdeki nota göre; 5 saat ve 350 derecede pişirdim ben.sizde kendi defterinizi kontrol edin
-
-

3 Mart 2011 01:10

ha birde,pizza bitince bir liste çıkıyor,sağdaki isimlerle aynı olanları solda eşleyin.

3 Mart 2011 16:35

daha sonraki bölümlerin birinde,yaşlı bi amca elinde bastonla oturulan mekanda,birşey yapamadığınız an haritada diğer mekanları oynayın.kerpetenle daha sonra sigorta açılacak,amcaya bir obje verilip anahtarları alınacak

3 Mart 2011 17:28

büyüteç ve meşaleyle kaldım bennnn....haritada heryerede gittim,herşeyi yaptım ama olmuyor.ağaç kovuğuna meşaleyle bakılacak ama ateş yok imdakkkk

4 Mart 2011 00:54

efendim bana muhtaç oldunuz sonunda. o kelek meşaleyi yakmaya öyle bi dolaştım ki. pc kasar oyun yürümez. neysem. şimdi o yanıp sönen bi merdiven var ya işte o mekanda bazı tahtaları bi türlü alamıyoruz. hah işte meğersem sağda açılması gereken bir kapı var anahtar ister işte o kapının solunda bellibelirsiz merdivenin sol uzun parçası var işte o zıkkım parça alınmadan diğer basamaklar alınmıyo. bi tesadüf aldım o parçayı kaç kere baktım da bişi göremediydim. neyse merdivenin basamaklarını da tek tek bulup merdiven oluşturulunca çanı çalıyoruz. o garip sesli kuş çan sesinden kaçınca altından anahtarı açıp merdivenli mekandaki sağdaki kapıyı açıp itemler buluyoruz. o itemlerden bi çiçek sulama dalgası alıp. kuşun kaçtığı ekranda su doldurup merdivenli mekandaki domates fidelerini sulayıp, domatesler olgunlaşınca ordan 5-6 parça odun toplayıp domateslerin solundaki ateş yakma yerine odunları yığıp büyüteci tutuyoruz. işte ateşimiz hazır şimdi meşaleyi yakıp ağaca gidip içine bakıyoruz. ağacın içinde sağa doğru meşaleyi takacak yer var zor görünüyo. sonası neydi yav unuttum.

4 Mart 2011 01:05

he tamam o yaşlı amcanın ceketinden anahtar alıp arkasındaki kapıyı açmıştık ordaki odanın dibinde kırmızı perdeli bi yer vardı elimizde makas vardı. allam ya öle bi uğraştım ki o makasla perdeyi kesmeye meğersem perdenin en üst kısmından kornijine yakın yerden kesiliyomuş perde. fıtık oldum yav. neysem bu perdenin altındaki yere 2 adet disk yerkeştirilip gerekli pazıl yapılıyo. pazılda o dönen disklerin 2 sine de alttaki şekilleri getirip disklerde şekiller karşılıklı gelince alttaki o şekle basılıyo şeklin olduğu yerin rengi değişiyo. bütün şekiller tamamlanınca diskler açılıyor ortadan venüs heykelini alıyoruz. az sona oyun bitiyo.

4 Mart 2011 14:35

bozo bekle seni öpecem :D :D

6 Mart 2011 13:52

merrhaba oyunun havuzlu olan kısmındayım bir vana bulmam gerekiyor ama bulamadım.yardım ltf

6 Mart 2011 21:24

oyunun havuzlu olan kısmındayım bir vana bulmam gerekiyor ama bulamadım.

7 Mart 2011 00:03

binur ve duka havuzlu kısımda vanayı bulmanız için haritaya tıklayıp çeşitli mekanlardaki görevleri yapacaksınız. hatırladığım kadarıyla 3 ayrı parşasını bulunca vana tamamlanacak. sürekli haritadan başka yerleri dolaşın vana illaki havuzlu ekranda değil haberiniz olsun.

7 Mart 2011 12:25

bozo teşekkür ederim

8 Mart 2011 20:59

şu akvaryuma elimizdeki yengeci ipi kessin diye nasıl koyacağız yaw ?

8 Mart 2011 21:44

roo sağolsun hallettim.ben gibi yapamayan olursa.
yengeci akvaryumdaun tam ortav tepdeki kısmından atıp sonra sağdaki ipe tıklayarak gidip kesmesini sağlıyoruz

9 Mart 2011 21:03

pizzayı yapamayışımın 2ci günü sevgili günlük.
kendimi çok oyun düşmanı hissetmeye başladım.
gözümün önünde pizzalar domates sosları uçuşuyor ve domates soslu kaşıkla yapılacak işkence metodları üretiyorum :D

10 Mart 2011 19:40

pizzayı yaptımda pişiremiyorum dereceleri uyguluyorum olmuyor bilen var mı yardım etse

10 Mart 2011 22:52

saati de 5.00 olarak ayarlayacaksın.derece de 350 idi sanırım.

nedir allasen şu pizzayı yapmanın yolu yaw. bi ben yapamadım

10 Mart 2011 23:36

pizza masamın resmi aşağıda linkte.eksik olan bi şey varsa deyin nolur

http://i1103.hizliresim.com/2011/3/10/14929.jpg

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template