Guardians of Magic: Amanda's Awakening



Open your eyes to a wondrous world in Guardians of Magic - Amanda's Awakening, a spectacular adventure of science and spellcasting.Amanda finds herself alone in her grandfather's house after his funeral. While lamenting the passing, a voice calls out that thrusts her into a secret world she never knew existed. For centuries, the Guardians of Magic have protected a hidden realm, and her grandfather was one of them. Now, the Guardians face a technological threat from Amanda's own mentor, Dr. Talbot Magus. To stop him, she must discover her grandfather's secrets and learn to use her own unexpected magical talent. But will it be enough to save the Guardians of Magic?Join Amanda on this astounding journey between scientific and magical realms. Explore 27 wondrous scenes and solve masterful puzzles to find a balance. Cast spells with your wand, build magical devices, and use technological savvy to stop Dr. Magus. With impressive mini-games, an engaging story, and an amazing ending, Guardians of Magic - Amanda's Awakening is a wonderful escape that's certain to please.85 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA UPDATED VERSION
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR/VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 30 yorum

12 Mart 2011 14:46

ya bu nası bir oyun?oynayan varsa,şu şömineden içeri geçince kitaplığa geldim.inv.de -quill pen-ve maket bıçağım var..ee bişey olmuyor artık :(

12 Mart 2011 15:35

quill pen nerden aldın su?

şömineden kitağlığa girince bir tablo var kapı olan.ona tıklayınca büyü kitabı açılıyor.asa ile transport büyüsünün şeklini çizince kapıdaki puzzle aktifleşiyor.puzzle yaparsak içeri gireceğiz sanırım.
bir da raftaki puzzle yapıp anahtar aldım ben trunk key imiş.ama daha nereyi açtı bulamadım

keyifli oyun düz hidden hiç yok henüz

12 Mart 2011 15:37

he buldum quill peni.anahtar da şöminenin ordaki sandığı açıyormuş

12 Mart 2011 15:43

kitaptaki resme göre kilidi ayarlayınca rasathane gibi bir yere geldik.
dün perihelin bahsettiği gökyüzü kısmı burası sanırım

12 Mart 2011 15:53

teleskopda kaldım.kitapta 3 tane yıldız haritası ve x-y koordinatları var.ama teleskopta o rakamlar yok.

12 Mart 2011 16:04

he çözdüm mesela ilk yıldıza x 14, y 12 diyor.teleskoptaki rakamları 14,12 olacak şekilde ayarladıüımızda doğru noktaya gelmiş oluyoruz.sonra göküyüüzndeki yıldızlara doğru şekilde tıkladıkça çizgi çiziliyor ve yıldızı gökyüzüne çiziyoruz. her doğru yapışta bir tablo açılıyor o odada. ama önce tüm tablolara tıklayıp bakmış olmak lazım.

12 Mart 2011 16:16

açılmış olan 3 tabloda 3 rune taşı bulundu.4 cü rune taşı şato olan yerde deniz kıyısına gidince. orda 4cü yıldız haritası da var ve deniz kabuğu.
rune taşları megalitli yerde yerleşiyor ve 5ci yıldız haritası alınıyor.

12 Mart 2011 18:02

elimde maket bıçağı, quill pen, sea shell, game token ve bir parça tel ile kaldım.aktif olan 2 yer var bi,ri lunaparkdaki oyun salonu.orda 2ci bileti almam lazım ama game token kullanılmıyor.
magus binasında dolanabiliyorum bir de bir kapı var ama kapıya sadece bakıyor.

helppp

12 Mart 2011 18:16

buldum.magus binasında lobyden ileri labirent gibi dolaşıp duruyordum.koridorlarda o yaptığımız bubble cihazını kullanınca çıkan ayak izlerini takip edip büyücünün hücre kapısına geldim.tel ile kilidi açıp büyücüyü kurtardık

12 Mart 2011 18:41

cux bu kadarmış ilerleme.bıçak tüy kalem oyun jetonu ve deniz kabuğuyla kaldım.
magus binasındaki kapıdan enerji çekmem lazımmış. bunun içinde yapılacak 2ci cihazın blueprintini bulmam lazımmış.
lunağarkta sadece sağdaki oyun konsoluna zoomlanıyor.ama game token kullanılmıyor.
deniz kabuğunu nerede kullanacağım bulamadım.

12 Mart 2011 19:09

sis ben 5 resmide açtım o teleskoptaki..bir dolu puzzle da çözdüm ama sen bir taşlardan bahsetmişsin.resimlerde o rune taşları görüyorum ama inv.ye alınmıyorlarki...birde teli nerden buldun?
ayrıca bir bilet bulup makinaya taktım.altta B12 falan diyor ama aktif değil
kestane kebap-acele cvp

12 Mart 2011 19:10

benim inv.de durum şu: maket bıçağı-tüylü kalem-deniz kabuğu-kürek-sarı para

12 Mart 2011 19:21

bubble cihazı ne yav? nerdeeeee....hani şu lunaparkımsı yerde 2 kpı var ve soldan gidilenden girince,birine bilet taktık ama bi halt olmadı.birde sağda mir masaya zoomlnaıyo.ona bişey yaptınmı? and again where is the bubble machine

12 Mart 2011 19:37

bubble cihazını her kutu puzzle yaptığında birer parça alıytorsun ya. o parçaları plannında yerleştirip sen yapacaksın. eğer yerleştirme çıkmadıysa planı bulamamışsındır. evde aramaya başla.

sonra gittiğin mekanlarda o bubble cihazı ikonu inv solunda. ona basınca kabarcıklar çıkacak ve görünmeyenler görünür olacak. rune taşlarını bu şekilde alacaksın.

küreği kaleden sağa deniz kıyısına gidip ağaçların altını kazmakta kullanacaksın.

teli sanırım magus binasında en altta storage katında tel makası ile kesip almıştım.

hayır o sağ masaya bir şey yapamadım

12 Mart 2011 19:39

buble zımbırtısını yeni çözdüm:)))inv.deymiş,hani şu tek tek parçalarını bulup tamamladığımız şeymiş.taşlarda onunla alınıyormuş yav!ama hala telim yok !

12 Mart 2011 19:41

sayfa yenilemeden yazmışım...oke onları hallettim,teli arıyorum.ben makasla o resimlerden birinde solda bir yeri kesmiştim ama tel mel yoktu sanırım sen farklı bişeyden bahsediyorsun..aramaya dvm ama gece artık :)))

12 Mart 2011 22:06

eheheu sonunda buldum.
ilk girilen tablolardan biri.göllü orman hani elfe benzer cücenin olduğu.orda bubble çalıştırınca sağ ağaçta bir peri var. o periye tıklayınca bizden hediye istiyor.kabuk tüy kalem ve game token ona verilinmce blueprintleri aldık ondan.2 eksik parçası var bendeki aletin

12 Mart 2011 22:21

elimizde peri resmiyle ormandan çıkıp eve döndük.giriş kapısındaki 4 tablodan eksik olana peri resmini koyunca bir puzzle daha yapıldı.

şimdi cihazda sadece sol kısımdaki telefona benzer parçam eksik.o da tahminim lunaparkta 2ci bileti bulursak ulaşılacak puzzle kutusunda. ama bilet yok,inventory de nesne yok

yine kaldım

13 Mart 2011 00:51

magus binasında lobbyden ileri gidince koridordaki robotlar spark büyüsüyle öldürülecek

13 Mart 2011 01:10

su canım allah ne muradın varsa versin :)))

lunaparka gidiyoruz ve sağdaki masada spell kullanıyoruz. çıkan oyunu oynuyoruz kafalarına kafalarına vurarak. robotlar çıkmaya başladığında kafalarına spell ile vurup 2ci ticket alıyoruz. solda puzzle yerine koyup yazan b13 idi sanırım onu tuşluyoruz ve aletin son parçasını alıyoruz

13 Mart 2011 01:35

Sishyphos "oyun burada robotta dondu.ama kapayıp açınca düzeldi.robota önce sol sonra sağ kola.freeze büyüsü yapıyoruz.çıkan robotlara spark büyüsü.sonra sol bacak sağ bacak freeze büyüsü."

13 Mart 2011 01:38

Sishyphos "robotta zoom yapılan yerde alttaki son yaptığımız makineyi kullanıyoruz ve oyun bitiyor"

13 Mart 2011 14:26

pc yi öle bi kastıki hadi kasa kasa oynayım dedim. bu seferde oyun bidaha açılmadı habire tekrar başlad losd olamıyo diyo bana da geldiler sildim gitti.

14 Mart 2011 17:02

aldığım iki obje kasadan çıkan para gibi şeyler ve hatırlatamadığım bazı objeleri aldığım anda kayboldular onları kullanamadım
elimde yeşil tel var ayak izini takip ederek odayı buldum ama tel ile kapı açılmadı odaya giremedim sonuncu tabloyu alamadım gearları yaptıgım yerdeki solda kutu gibi şeyi açamadım kısacası derdim çok çözemedim

14 Mart 2011 19:19

binnur,
o objeler kaybolmuyor. inventory kısmının sol başında 2 minik simge var. onlar yaptığın makineler. her bir puzzle kutusunu açtıkça alınan parçalar orada bir leşiyor. birleştirmeyi yapabilmen için makinelerin blueprintlerini almış olman gerekiyordu. o simgeye tıkladıkça makineyi kullanacaksın sonra.

ilk blueprint oyuna yeni başladığında eve kapıya bırakılıyordu. 2cisini yaratıklı ormanda sağ ağaçta oturan periden alacaksın.

gearları yaptığın yerde solda dutan kutuyu alabilmek için bahçe makası bulup yaprakları kesecektin.

teli kapıya zoomladıktan sonra kilide sokman lazımdı ama önce büyücüyle epey bi konuşmuştuk

14 Mart 2011 21:21

sis
iki gündur oyunda boş boş dolaşıyorum hiçbir şekilde ilerliyemiyorum foruma yazdım iyilik perisi nasıl olsa cevap verir diye
elimde maket bıçağı ve yeşil tel var robotlu kapı zoomlanmıyor blueprint ın 3 parçasını almışım perinin ki dahil ama daha fazla bişey yapamıyorum gıcık oldum bahçe makasını nerden alayım

14 Mart 2011 22:15

ALINTI WALKTHROUGH

-bahçeden 3 çark topladım.
-sağdaki kuyuya yaklaşıp,çarkları yerine taktım.
-kuyunun kolunu çevirdim,su dolu kovadan anahtar aldım.
-anahtarla solda bodrumun kapağını açtım.şifreli kapıya kuyudaki kovanın
kenarındaki simgeleri uyguladım ve içeri girdim.
-dışarı bahçeye çıktım,paket aldım.
-paketi bodruma inip,masa lambasını olduğu masaya koydum.
-ortadaki masadan,paket bıçağı aldım.paketi kestim içinden şekilli bir
kağıt,mektup aldım.
-paket içindeki sandıktaki puzzle yaptım,vana aldım.
-elimdeki şekilli kağıda,vanayı çevirip,sol üstteki gibi ortaya yerleştirdim.
-karşı merdivenden eve çıktım.
-kapıda robot gibi bir şey belirdi.ışık yakıp gitti.
-şimdi kapıdan bahçeye çıkıp,tekrar eve girebiliyorum.
-kapı yanındaki tablolara tek tek baktım,altta sağdaki resim eksik.
-soldaki odaya girdim.
-pencere önündeki konsoldan küre aldım.hint küresiymiş.
-ortada sehpa üzerinden sürahi aldım.
-orta sehpada finans gazetesine baktım.
-sağ karşıda kitaplığın en üst rafında puzzle kutusu var.ona yaklaşıp resim
parçalarını düzeltip ,puzzle tamamladım.
-kutudan baloncuk makinesinin alt parçasını aldım ve şekilli kağıt çıktı
ekrana,parçayı düzeltip yerine koydum.
-odada solda şöminenin yanında yerde sandık var ama anahtar lazım.
-bahçeye çıktım,kuyudan sürahiye su doldurdum.
-odaya dönüp,ketıla su koydum.düğmeye tıkladım,düğme yeşil olunca su
kaynadı.buhar aynaya yansıdı ve şifre çıktı.
-bende şifre:B L 5 Ç
-şömine kenarında da şifre belirdi.demin elektrik düğmesine
tıklamıştım,ondanmı belirdi şöminede bilemiyorum.
-bodruma indim,karşı kazana tıkladım,puzzle yapacam.
-düğmelerdeki kırmızı renge göre:
yukarı-aşağı-aşağı-yukarı-aşağı
-yukarı odaya çıktım.
-şömineye yaklaştım.aynada çıkan şifreyi şöminede yandaki aynı şekillerin
üstüne tıkladı sırayla,şöminenin iç duvarı açıldı.
-oradan girince ,başka odadayım.
-solda kitabı aldım.
-masa üzerindeki kitabın üzerinden kağıt aldım.
-kitaplığın bize göre sol tarafındaki rafa yaklaştım,anahtar aldım.
-yanındaki kutuda puzzle yaptım.sarı makine kolu aldım.
-ortadaki boşluğa tıkladım.puzzle yaptım,kapı açıldı.içeri girdim.
-soldaki ilk baştaki tahta kanapeye tıkladım,puzzle kutusunda puzzle
yaptım.baloncuk makinesinin bir parçasını aldım.yerine yerleştirdim.
-kenarlarda tablolar var,boş yerlerine resimleri bulup yerleştireceğiz
sanırım.
-ortada teleskop var,ama koordinatları henüz görmedim.bulup geleyim.
karşıda sağdaki kapıdan içeri girdim,sağda puzzle kutusunu yaptım ve baloncuk
makinesinin bir parçasını aldım ve yerine yerleştirdim.

14 Mart 2011 22:18

-karşıdaki tabloya tıkladım,2 resim arasında 6 farkı buldum.sağdaki tablo
açıldı ve koordinatları gösteren kağıt aldım.bir başka kağıt daha aldım.
-X=6 Y=12
-teleskoba 6,12 yapınca.karşıda bir tablo açıldı.yaklaştım.elimdeki değneği ok
yönüne doğru ilerletince yeni bir yerdeyim.
-karşıda çarkların yerleştirileceği bir mekanizma var ama çarklar elimde yok
henüz.
-sağdan sahile gidip,kumsaldaki şişeden yeni bir koordinat aldım.
X=10 Y=9
-kumdan deniz kabuğu aldım.
-geri teleskobun yanına gelip,yeni koordinatları girdim.yeni bir tablo
açıldı.oraya tıkladım yeni bir yerdeyim.
buradan da 3 tane çark,kürek ve kağıt aldım.
-geri diğer yere gidip,çarkları yerine taktım.elimdeki çubukla şekli takip
ettim,çarklar çalıştı.
-sahile gidip,palmiye ağaçlarının altını elimdeki kürekle kazdım,puzzle kutusu
çıktı.puzzle yaptım ve baloncuk makinesinin bir parçasını aldım.
geri çarkların oraya döndüm.çarkların yanındaki demir kapının yanında,kolu
çekince ,demir kapı açıldı,yukarı çıktım.
-yerdeki puzzle kutusunu yaptım,baloncuk makinesinin parçasını aldım.
-meşaleleri yakamadım şimdilik.
-geri şömileli odaya döndüm.konsolda çekmece açtım.yeni koordinat kağıdı
aldım.
-X=3 y=5
-teleskoba yeni koordinaatları girdim,yeni yer açıldı.
-girdim ve ormandayım.puzzle kutusuna yaklaşıp,puzzle yaptım ve baloncuk
makinesinin bir parçasını aldım.
-geri şömineli odaya döndüm ve sandığı anahtarla açtım.yeni koordinat kağıdı
aldım.
- X=14 Y=12
taş sütunlu yer dediğim burası işte:D
etrafta taş sütunlar,ortada yuvarlak taş var.renkli kayaları koyacağımız.
-puzzle kutusunu yaptım ve bir parça daha aldım.
başka bir şey yapamadım yeni yerde:D
-ortada taşta puzzle var ama birşeyler eksik.
-içerde antrede sağda puzzle kutusunu yaptım ve baloncuk makinesinin parçasını
aldım ve yerine yerleştirdim.
-kitaplığın orada masanın üzerindeki hokkadan tüy kalem aldım.
-baloncuk makinesi artık çalışıyor.
-ormanlık dere olan yere tıkladım.baloncuk makinesine tıklayınca,kayayı aldım
ve periye tıkladım,bana kağıt verdi.
-elimdeki tüy ve deniz kabuğunu da periye tıkladım,baloncuklar çıkarken.
-kumsala gittim.baloncuklar çıkarken kayayı aldım.
-teleskobun orada,açılan tabloların birinde,taş sütunların olduğu yere
gittim.baloncuklar çıkerken 2 kaya aldım.kayaların üzerinde şekiller
var.renkliler.
-soldaki sütunların üzerinde renkli kayaların sıralanışı var.
-eflatun-pembe-yeşil-sarı bendeki sıralama.
-ortadaki yuvarlak taşa,elimdeki renkli kayaları yerleştirdim.yeni bir
koordinat kapıdı aldım.
- X=1 Y=15
-koordinatları teleskoba girdim,yeni bir yer açıldı.

14 Mart 2011 22:21

-sağda yeni yere girdim.pcde monitöre tıkladım,yazıcıdan bir şey çıkacak ama
şimdilik olmadı.
-yukarı çıktım ama bir şey yapamadım.
-yazıcının altındaki çekmeceden kart aldım.
-soldaki kapıya tıkladım,açılmadı yukarı çıktım.kartım kayboldu nereye
tıkladım ne oldu anlamadım:(
yukarıda baloncuk makinesine tıkladım.yerde ayak izleri belirdi.takip
edince,soldaki arkadaki kapıdan girdim.
-robot var orada.baloncuklar çıkarken gideceğimiz yer belli ama robot izin
vermiyor:(
şimdi monitöre tıkladım,yazıcıdan kat verdi.demin niye vermedi
anlamadım:D
-misafir kartıymış.soldaki kapıya tıkladım ,açıldı.
asansörle en alttaki yeşile tıkladım.depo gibi bir yerdeyim.
-soldan gaz bidonu aldım.
-sağdaki makineye döktüm.makine üstünde duvardaki kolu çektim,içerisi
aydınlandı.
-soldaki raftan,tel kesme aleti aldım.
-karşı rafın üstündeki kutudaki teli kesip aldım.
-asansöre bindim,kırmızı kutunun altındaki yere basıp,elimdeki kitapçıkta
çubuğa tıklayınca laboratuvar gibi yere girdim.
-solda tüplerle karışım hazırlıyorum-skiple geçtim.eflatun jele elimdeki alev
çubuğuyla dokundum.kırmızı aşındırıcı jel oluştu.
-sağda üstteki panoya tıkladım çevrildi,üzerinde tüpleri tıklamamız gereken
renkler çıktı.demin bakmalıydım demek:D
-yeşil-turuncu-kırmızı ve alev.skiple geçtim neyse:D
-arkadaki kasaya elimdeki aşındırıcı jeli döktüm.kolu çevirince
açıldı,içindekileri aldım.
-asansörle laboratuvara geldim.ekranda robotun parçalarını gösteren çizim
var.ama burada bir şey yapamadım.
-şatoda meşaleleri kitaptaki sıralanışına göre,elimdeki alev çubuğuyla
yaktım.kapı açıldı.
solda puzzle kutusunda puzzle yaptım.
-ortadaki masadan önce deftere kapıt aldım.
-sonrada yeni koordinatları gösteren kağıt aldım.
- X=8 Y=18
-masadan bahçe makası aldım.
-aşağı indiğimde,bahçe makasıyla soldaki çalılıkları kestim,puzzle kutusu
alıp,puzzle yaptım.
-teleskoba gelip,yeni koordinatları girdim.yeni yer açıldı.lunaparktayım:D
-sağdan oyun jetonu aldım.
-sağda karşıdaki pembe çizgili çadıra girdim.
-solda yerdeki puzzle kutusunu yaptım.parça aldım.
-aynaları düzeltiyorum.skiple geçtim.karşıda kapı açıldı.
-içeri girdim.
-sağdaki masa üzerindeki puzzle kutusunu yaptım,parça aldım.
-ekranda film izledim.magus ailesinin lunaparkta ölmesiyle ilgili.
-mas üzerindeki NEWS gazetesine baktım.magus ailesiinin lunaparkta ölmesi
yazıyor.
-çadırdan çıktım,sol yanındaki çadıra girdim.
-içerde soldaki oyun makinesinde oyun oynadım ve bilet aldı
,lunaparkta bozuk makineye ,elimdeki kitabı açıp,sparkla
tıklayıp,karşı kablo ve çarklara tıkladım.makine çalışmaya başladı ve oyunu
oynadım,bilet aldım.
-soldaki puzzle kutusuna bileti koydum,B13 yazdım .kapak açıldı puzzle
yaptım.1 parça aldım.
-baloncuk makinesinin altındaki aletin,10 parçasından,2 parçası kald

14 Mart 2011 22:23

-uçan robota,kitaptaki SPARKa basıp elimdeki çubukla tıkladım.robor
parçalandı.
-sağa gittim.baloncuk makinesini çalışırıp,nereye gideceğimi görüyorum.ayak
izlerini takip edeceğiz.
-gene uçan robot çıktı karşıma,aynı şekilde çıkan uçan robotlar SPARKa
tıklayıp,elimizdeki çubukla dokunuyoruz.robotlar parçalanıyor,ayak izlerini
takip edip,karşı kapıyı açtım.
-demir parmaklıklı kapı arkasında bir kız var.
-elimizdeki kabloyla kilidi açtım.
-şimdi depo gibi yere geldim kendiliğinden.
-ilk uçan robotun oraya döndüm.baloncukları gösterdiği ayak izlerinin
gösterdiği kapıya değilde,bu sefer soldaki kapıdan girdim.
-karşıda laboratuvarın planı var.
-geri gidip,ayak izlerinin olduğu kapıdan girdim.laboratuvarı dolaşıyorum.açık
yani yeşil ışık yanan kapı arıyorum.
-bu arada kitapta FREEZE çalışmaya başlamış.
-4 ikonda çalışıyor şimdi.
-yukarı çıkıp,sağdan 2.kapıdan girince uçan robot buldum.parçaladım ama bir
-ormanlık yerde periye elimdeki oyun jetonunu tıkladım,kutu getirdi.
-elimdeki paket bıçağıyla kutuyu açtım.
-içinden resim,kağıt ve sol alttaki güç makinesinin çizimi olan kağıt aldım.
-puzzle kutusundaki,puzzle yaptım.makinenin bir parçasını aldım.
-makineyi kağıt üzerinde parçalarını çevirip yerleştirdim.son parçası kaldı.
-evin girişindeki antreye döndüm.
-sağ altta tablodaki eksik resmi yerine koydum.puzzle kutusundaki puzzle
yaptım.son parçayı aldım.
-makinem çalışıyor.
-depo gidip,karşıdaki kapıyı elimdeki makineyle açtım.
-karşıma kocaman robot çıktı.
-kol eklem yerlerine yaklaşılabiliyor.
-kitaptaki,FREEZE ile eklem yerlerini dondurdum.
-minik robot geldi.buzu eritti.
-minik robotu,SPARKla parçaladım.
-diğer eklem yerinede aynısını yaptım.
-bacak eklemlerinide FREEZE ile dondurdum.
-sonra kafa kısmı göründü.
-elimdeki makineyle içeri güç verdim
OYUN SONU:D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template