Stray Souls: Dollhouse Story Collector's Edition



Welcome to a town where something that should not exist runs free; where no one is safe, not even an innocent child; and where a desperate wife will risk her beating heart to find her husband! Demons have twisted the town into a place where walls pulsate with evil, where the victims of a killer cry out for revenge, and where a terrible secret is buried behind an orphanage. But that won't stop Danielle, who's determined to search every dark corner, brave every bloodcurdling sound, and go places no human would want to go to complete her quest.She will have help. A young boy who looks like her husband did when he was young will guide her through the otherwise abandoned town, and a doll that arrived on her doorstep the night her husband disappeared will offer advice as she searches for clues, solves puzzles, and unlocks new areas to explore.262,32Mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 36 yorum

3 Şubat 2011 19:17

durun kıpraşmayın başlıyorum :P

3 Şubat 2011 19:30

oyun çok güzel bug da yoksa mutlu bir akşam..

3 Şubat 2011 20:02

şöyle bir baktım,oyunun grafikleri harika ! sevdiğimiz HOG türü..ancak çok kolay gibi geldi bana :)

3 Şubat 2011 20:14

indiriyoz bakalım nolcek? Bunun mb. tı az ya merak etmeyin bug yoktur.

3 Şubat 2011 20:27

oyunu kaydettim ama bir saatlik alavar oyunuymuş devamını nasıl oynayacağım

3 Şubat 2011 20:29

oyunun içinden key de çıkmadı

3 Şubat 2011 20:30

ne yapacağım biri yardımcı olurmu oyun çok güzel sevdiğim tarzda

3 Şubat 2011 21:14

binnur aynen bi saatlik oyunmuş. sis'imizi kandırmışlar falla. ancak o gelince bi daha bakar. bend link aradm krek yapılmış olanını ama bulamadım. az sabır.

3 Şubat 2011 21:17

ŞEKERLER OYUN CRACKLİ FULL OYUN.VİSTA VEYA WİN7 KULLANICISI İSENİZ RARDAN ÇIKAN OYUN EXE İKONUNA SAĞ TIKLAYIN VE YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIR DEYİN.ÖNÜNÜZE SATIN ALDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER DİYEN BİR PENCERE ÇIKACAK ONU PLAY NOW BUTONUNA TIKLAYIP KAPATINCA OYUNU FULL OLARAK OYNAYABİLECEKSİNİZ.

3 Şubat 2011 21:50

rardan çıkan oyun klasöründe exe butonu yok benim ki win 7

3 Şubat 2011 21:51

alavarın bir saatlik oyun sayfası çıkıyor

3 Şubat 2011 21:52

hotfile ile indirdim

3 Şubat 2011 22:07

ben 7'den beri oynuyorum bir saatlik olsa kapanırdı herhalde .halen bir sorun yok.

3 Şubat 2011 22:17

binnur,
rardan 4 tane eleman çıkacak zaten.biri oyun ikonu olan.diğer ikisi klasör.biri de word pad belgesi.oyun ikonunu çalıştıracaksın.
yani olmamasına imkan yok.bir süre oynadım diyorsun çünkü.o olmadan oynayamazdın.

daha açık net nasıl yazabilirim ki?

4 Şubat 2011 00:03

bitti çok kolaydı ama iyi vakit geçirdim.bu kadar güzel grafiklere göre biraz daha zor olsaydı keşke ama bug çıldırmalarına gelmeden oynamak güzel oldu.elinize sağlık.

4 Şubat 2011 10:28

açılın ben de geldim, başlayacağım

4 Şubat 2011 10:46

yönetici olarak çalıştır yokki.win7 benimde ama winrarı çalıştırınca çıkan exe dosyası normal kuruldu ve play now yazan biyer çıktı .muhtemelen bu bir saatlik olan.

4 Şubat 2011 12:07

ipek o exe dosyasına sağ mouse klik yap bakalım açılan menüde görecekmisin yönetici olarak çalıştırı

4 Şubat 2011 14:18

valla keyifle oynadım ama gerçekten çok kolaydı,yanlız grafikler süperdi...

4 Şubat 2011 14:19

ilkaçışta normaldi tekrar açtığımda ekran simsiyahtı.

4 Şubat 2011 14:57

SEVGİLİ SİS,
oyun açılıyor ama her sahne değişimide bilgisayar kilitleniyor.Acaba bilgisayarın gücüyetersiz olduğu için mi?

4 Şubat 2011 15:10

sis zaten exe dosyasına sağ klik yapmıştım. :((

4 Şubat 2011 15:49

oyunun rar dosyasındaki exe dosyasına sağ klik yapınca yönetici olarak çalıştır çıkmıyor. Biri yardımcı olursa sevinirim

4 Şubat 2011 16:09

bitirdim guzel oyundu.

4 Şubat 2011 16:13

buldum adenozin.dosyayı ilk yüklediğin haliyle daha rarı açmadan sağ tıkla.klasöre çıkart de.sonra o klasörü aç,düğme şeklinde ikon çıkıyor.ona sağ tıkla yönetici olarak çalıştır çıkıyor.sonra çıkan ekranda playa basıyorsun..

4 Şubat 2011 16:19

ipek cim exe yi rar dan cıkar masa ustune ol ordayken sağ click ypp yönetci olarak başlat cıkıo ozman....
ahanda tam yazıodumm zaten bulunmuşşş yöntem..=))hadi ii oyunlar

4 Şubat 2011 16:39

teşekkürler ipek. açamadım diye oyunu silmiştim. tekrar indirim denicem.

4 Şubat 2011 19:31

,SİSY düğme şeklinde ikon çıkıyor.ona sağ tıkla yönetici olarak çalıştır çıkıyor.sonra çıkan ekranda playa basıyorsun.ben ikonun altında exe yazısını aradım onun için yapamadım benim ikonun altında hiç birşey yazmıyor ama dediğini yapınca oldu telekkür ederim sisy.iyilik meleği gibisin hemen yardıma koşuyorsun

4 Şubat 2011 23:12

arkadaşlar merhaba !!!!
ben şu palyoçoyu zincirlerinden kurtaramadım saati kaça ayarlıyoruz,ya da başka bir yolu mu var.
tşkler....

5 Şubat 2011 02:39

serkan oyunu play yaptığın yerde strateji quide var ona bakasana. takılınca devamlı her mekanda hinte bas bişekilde oyun yürüyo. Saat ayarı olarak oyun başında bi saat ayarı yapmıştık oda 3 tü. oyun boyunca dvamlı palyaçolu sahneler var bide en sonda bi palyaço kurtarma var onu hatırlamıyorum.

6 Şubat 2011 20:19

film tadında , çok güzel ve fazla zor olmayan bir oyundu. hinte basmak gerçekten çok yol gösterici oluyor. ne yöne giderek devam etmemiz gerektiğini gösteriyor bize. ellerine sağlık sis

7 Şubat 2011 13:06

Bitii ama Süperdi Aynenn film tadında grafiklere bayıldımmm

1 Mart 2011 15:51

windows xp kullanıcılarının herhangi birşey yapması gerekmiyor değil mi Sishyphos ?

1 Mart 2011 21:25

serkan saatin kollarını tutup yerinden oynatmaya çalış tıklayıp bırakma öyle yapınca oluyo. ben de tırstım :)

10 Ocak 2014 17:12

sevgili sis ameliyat oldum 20 gündür evden dışarı çıkamıyorum :)ne kadar sıkıldığımı tahmin edersin :)
bu oyunu oynamayı çok istiyorum sevabına bi el atsan lütfennnnnnnnnnnennn
tek link var tıklayın mahkeme kararıyla engellendi diyor yani açamaıyorum :(

11 Ocak 2014 14:30

maalesef file factory dosyaları silmeyen nadir sitelerden olduğundan bu linkleri kullanıyoruz.teknik destek linkinden nasıl açabileceğiniz bilgisini alabilirsiniz.

http://hiddenobject.blogspot.com/2011/04/teknik-destek-ve-yardm.html

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template