Serpent of Isis Your Journey Continues



Find the Tomb of Isis and finish the search that Robert’s Grandpa started! Travel the globe and find clues that will help on your search! After Professor Thomas Penroy is kidnapped, it’s up to you to take over the hunt for the legendry Tomb of Isis in this perplexing Hidden Object Puzzle Adventure game. Unravel ancient mysteries and solve incredible riddles in Serpent of Isis – Your Journey Continues! 475.4 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 7 yorum

27 Şubat 2011 05:20

yav anlamadım hiç bi şekilde bende hiç bir eşya görünmüyo. item topluycam daha oyunun başında jar diyo tıklayınca ama jar yok. masanın üstünden item topluycam bi harita bi not var göremediğim itemleri topluyorum. büfe gibi yere gittim parkta gene göremediğim itemleri topluyorum. benim gibi olan varmı? yoksa ben bişeyimi eksik yaptım anlamadım.

27 Şubat 2011 12:49

ben bu sorunu şöle düzelttim oyun ikonundan kısa yol yapıp masa üstüne attım. sona ikona sağ click yapıp özelliklerden uyumluluk seçeneğine girip ordan windows 98 seçeneğini seçtim uygula tamam dedim. sona oyunu açtım baktım görünmeyen itemler görünür olmuş. artık tesadüf mü bunla mı ilgili bilemiyorum.

27 Şubat 2011 18:39

Güzel oyundu çok teşekkürler.

28 Şubat 2011 15:30

bozo senin yaşadığın sorunu ben de yaşadım. sonra oyunu kaldırıp tekrar kurdum. sorun düzeldi. şimdi sorunsuz oynuyorum

28 Şubat 2011 20:10

Oyun güzelmiş ama adam çok konuşuyor:) Bir de o itemlerin gittiği bavul illa 2 kere zıplayacak. Zıplamadan başka oyuna geçilmiyor

1 Mart 2011 00:43

allam ya şükür bitti. bu seferde uğraş allah silemedim. bide her seferinde oyuna başlarken reset atmadan çalıştıramadım. yani oyun mu oynadım dayak mı yedim farkında değilim. bana bidaha isis diyeni furrum.

1 Mart 2011 18:05

oyun güzeldi

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template