Dying For Daylight



Charlaine Harris, author of the Sookie Stackhouse novels and inspiration for HBO’s hit series True Blood, invites you to be the Vampire. Play as Dahlia, a vampire with a devastating sense of fashion and a razor-sharp wit, on an epic hunt to find a legendary sun potion.
*Original vampire tale from best-selling author Charlaine Harris0
*Search for a legendary potion allowing vampires to survive daylight
*Hunt through New Orleans, Memphis and Charleston Harbor
*Uncover hidden clues, solve puzzles & gather ingredients to procure the potion
*Stay one step ahead of an ancient & rival sect of vampires
230.5 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 39 yorum

12 Şubat 2011 00:21

arkadaşlar,oyun oldukça değişik bir HOG..dolayısıyla kesinlikle walk yazmak gerekecek gibi geldi bana..biraz ilerledim.çıkan konuşmaları okumak ve bazen anlamak gerekiyor.
biryeri yazmakta fayda var...bir manken var ona giysiler buluyoruz.bze verilen göreve göre o hatunu giydirmek gerekiyor.doğru kıyafetleri seçince ve tam giydirince ablanın boynundaki çiviye basınki o elbise moduna geçilsin..
hüff..sanırım buna adım adım yazmak lazım yav....

12 Şubat 2011 11:33

yaşasın yeni oyun.hemde bugsuz direk kurulumlu,düz hidden değil..

12 Şubat 2011 15:35

süper de keyifli bir oyun .ing bilgisi gerekiyor.hemhintleri ing yazıyor hem de kitabı okuyabilmek lazım.

12 Şubat 2011 16:00

mezarlıkta scarabların sirkini kurup plağı da gramofona koyduktan sonra benim gibi scarabların durduğu yerin kapağını açmayıp dört dönenmeyin niye çıkmıyor bu hayvanlar diye :D

12 Şubat 2011 16:53

Bu oyun kıtlığında hızır gibi yetişti,bir de "cursor" seçeneği olsaymış benim gibi ekran kartı nuh nebiden kalma olanlar için daha iyi olacakmış.

12 Şubat 2011 19:53

-hog kısmında bazen objeler alınmayıp, sürüklenerek gerekli yerlere konuyor
-hintteki yazıya tıklayınca,direkt olarak ne yapılması gerektiği açıkça yazıyor
-gidilmesi gereken yerler sağ alt kırmızı küreye tıklanınca zaten belli oluyor

demir kapılı yerde sağda bir panel var.panelin parçaları tamamlanıp,görev yeri nereyse oranın adresini tıklamanız lazım.ilk yer Musty's name di..ve bu kapıdan her geçişte adresi bulmayı unutmayın.adres devamlı değişiyor..

12 Şubat 2011 23:15

oyun güzeldi teşekkürler

13 Şubat 2011 13:03

alaaaa,tez başlana oynana bitirile...haydeee

13 Şubat 2011 17:42

Sishyphos canım oyun çok güzeldi teşekkürler

13 Şubat 2011 19:06

selam, bu sitenin tüm oyunlarını indirip oynadım.46 yaşında bir öğretmen olarak bana ing de öğrettiniz helal size.tşkler herşey için...

13 Şubat 2011 19:56

herkese merhabalar. arkadaşlar bendemi sorun var bilemedim secret keyle girilen kapının şifresini çözünce oyun kapanıyor birde oyuna baaaşlayınca tekrar başa dönüyor oyunu nasıl saveliyecem 12 kez yeniden başladım bin umutla ama yok

13 Şubat 2011 20:13

emoş,

eğer oyun save edemiyorsan rar dosyasını " kaydet " seçeneği ile değil de " aç " seçeneği ile açmış olabilirsin.ona dikkat et.oyun otomatik save ediyor zaten.
ben oyunu bitirdim .bug vs hiç bir şey yok ve çok da kolay hint sayesinde.secret key kapısını anlayamadım valla.

fmkt,

iyi oyunlar ve yeni oyunlarda görüşmek dileğiyle,

binnur,

keşke oyunu ben yapmış olsam da teşekkürü tam hak edebilsem :)))

13 Şubat 2011 20:24

Sishyphos canım oyunu yapmasanda bizim oynamamıza vesile olduğun için tekrar teşekkürler

14 Şubat 2011 10:07

sis'ciğim canıs...
ben bu oyuna hotfileden indirerek 12 şubatta başlamıştım. dün PC ye format atıldı. oyunu yeniden kurmak istedim. hotfile dosyanın çalışmadığını söylüyor. oyun sahibi tarafından silindi diyor. Bende diğer 2 linkten tekrar indirdim ikisinde de bi keleklik var oyun dosyayı kaydet diye çıkıyor ama ektrack yaptırıyo. sonunda oyunu C nin altına atıyor ve oyun ikonuna tıklayınca oyun açılmıyor.
acaba bendemi bi sorun var yoksa herkes oyunu hotfaile olmayan linkten açamıyor mu?
Biraz uzun oldu kusurabakma bi vaktin olursa bakabilir misin?

14 Şubat 2011 12:56

güzel oyundu buda bitti :)

14 Şubat 2011 14:07

bozo extract yaptıktan sonra oluşan klasör içinde adı " resource_unpack_AllInOne" olan ikonu çalıştır önce.sonra da "start game" adlı ikonu.win 7 veya vistada isen oyun kurulumuna uyum sorunlarını gider demen lazım

hotfile linkini de yeniledim.

14 Şubat 2011 16:43

lemus,

gemiye gidebilmek için önce memphise geri dönün çakma elvisle konuştuğumuz sokaktan bozuk para alacaksın.limana geri gelip makineden parayla bej bayrak alacaksın.tatoo dükkanından da üçgen şapkayı alacaksın.emin değilim ama sanki kızı da circus da elbisesini korsan gibi giydirmiş olabiliriz

14 Şubat 2011 23:39

sisim çok sağol yeni koyduğun hotfile linki ile oyun lönk diye açıldı. şimdi oynuyorumkkk

15 Şubat 2011 13:49

benım oyunum sandalın içinden çirkin bebeği alırken kapanıyor 2 sefer denedim aynı şey oluyor.ne yapmam lazım ne güzel oynuyodum :(

15 Şubat 2011 14:49

prondo bilemedim valla.sisteminizle ilgili bir sorun gibi sanırım.yoksa oyun sorunsuz ve bugsız.

15 Şubat 2011 16:06

gemiye gittikten sonra ne yapmamız gerekiyor flg , scarf ve şapkayı da aldık kaldık orada

15 Şubat 2011 16:08

cevap için teşekkürler.sanırım oynayamayacağım silip yeniden yükledim ama aynı yerde yine kapandı.

15 Şubat 2011 17:25

scarf papağana verilecek.
gemide kızla konuşacaksınız.onun kılığına girmeniz gerekiyor.tattoo shopda kızın dövmesinin aynısını makinede yapmanız ve circusda kıs gibi giyinmeniz lazım.sonra tekrar gemiye gidin kızla tekrar konuşun

15 Şubat 2011 21:52

arkadaşlar bu kıza ne giydiricez lütfen yardımmm

15 Şubat 2011 22:46

ilk olarak yunanlı,sonra hemşire,en sonda korsan kız gibi

16 Şubat 2011 12:44

ya çok uğraştım ama bulamadım.elimde sirk posteri kaldı.iki adresim var biri kapalı bir kapı,yanında insan şekilleri var ama hiç bişi yapamıyorum.diğeride böcekli yer,içindeki yüzüğü bi türlü alamıyorum.lütfen yardım...

16 Şubat 2011 15:08

qipek,
böcekli yerde yüzüğü alabilmek için önce başka bir mekanda nesne bulma oynayıp böcek sirki alıp sehpaya koyacaksın.yine başka bir mekanda gizli nesne oynayıp plak alıp gramofona takacaksın.böceklerin kapağını açıp plağı çal.
insan şekilleri olan kapı içinse hangi şekillerin olduğunu gösteren bir kağıt bulacaksın o şekilleri sırayla kapının üzerine yerlerine takacaksın

16 Şubat 2011 15:22

saol.ben müziği kapak açmadan önce çalmışım.tek eksiğim müziği tekrar çalmakmış

16 Şubat 2011 16:55

ama ben yine tıkandım.ikinci bölümdeyim.sandalı indiremedim mekanik sekretere iki dişli daha bulmam lazım.müzik kutusu açılmadı..bilen varsa lütfen yardım..

17 Şubat 2011 10:42

arkadaşlar bana da yardımcı olabilirmisiniz? downtown bölümünde kasap reyonundaki el işaretini alamıyorum ne yapmam lazım

17 Şubat 2011 11:21

ayparçası biyerden bi çamur alınıp o el işaretinin üstüne tıklanıp işaretin kalıbı çıkarılacak. tüm aktif olan yerleri dolaş şimdi çamuru yada kili nerden aldım hatırlamıyorum ama muhakkak bulursun.

17 Şubat 2011 11:21

oyunun resimli walktrusu yayınlandı.yardım için linke bakın.

resimli çözüm linki

17 Şubat 2011 11:31

ipek mekanik skretere sanırım önce 4 çark takılıp konuşuluyodu. sonra çeşitli yerlerden başka bi çark daha bulunacak 5. takınca bi kere daha konuşacak ondan sonra kalbin üstündki tüp alınıp aşşağı katta bi formül hazırlamış olman lazım ki işte o tüpe o formülden koyup tekrar kalbin üstüne takıp son konuşmayı yapınca kalbe tekrar tıklayınca bi yay alıyosun. işte o yayı sandalı indirecek manivelaya takınca kol çalışıp sandal inecek. çarkın bitanesi gene o sandallı sahnede solda bi kutu içinde bi çiçek vardı sanırım onun göbeğindeydi. son çark da gene bu mekanlarda bi hidden obje arama yerinde çıkıyodu galiba.
müzik kutusunada alttaki çekmeceye tıklayınca kız,erkek,ağaç ve köpek maketlerini yerleştirip alt çekmeceden de anahtarı bulup yuvasına takınca müzik çalıcaktı. maketleri doğru yerleştirmek lazım.
yerleştiremessen skip yap kapı açılıyor arkada bi oda çıkıyor.
yani müzik kutusu için fazla uğraşılmıyo alttta 2 çekmeceyi de tıkla. bide sağdaki harita varya bizi oraya buraya gönderen orayı sık sık kontrol edip aktif olan yerlere gitmek lazım çünki bazen gerekli malzemeler oralardan bulunuyor.

17 Şubat 2011 11:33

sis'in verdiği linkdeki walku google translate den tercüme ettirebilirsiniz.

17 Şubat 2011 16:37

bozo yardımın için cok teşekkür ederim şimdide ocağa yaklaşamıyorum elimde çürümüz patetes maydonoz kan falan var onları nasıl yerleştireceğim olmuyor resimli anlatımdan da baktım ama

17 Şubat 2011 17:33

ayparçası,
gereken her şeyi toplamadan ocağa yaklaşamıyorsun.tarife bak.eksik bir şeyler vardır

17 Şubat 2011 19:57

sishyphos teşekkür ederim. öküz kuyrugu eksik oda yerde değil kasap reyonunun içinde alamıyorum

17 Şubat 2011 20:17

ayparçası oyun çok hareketli tam hatırlıyamıyorum ama sis'in verdiği resikli çözüm var 32 yorumda işte ondan faydalanabilirsin.

17 Şubat 2011 20:26

evet bozo baktım orada yerde görünüyor öküz kuyrugu fakat benimki kasap ryonunun içinde yakınlaşıyorum fakat tıklatıgımda büyüteç resmi cıkıyor

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template