Dark Parables 2 The Exiled Prince Collector's Edition



Many centuries ago, a princess kissed a frog and transformed him into a handsome prince. Unlike the fable, they never ended happily ever after. It is rumored that the Frog Prince is still alive and now roams the deserted path in the Black Forest, capturing unsuspecting visitors. When the chancellor's daughter goes missing, you are sent to investigate her disappearance. Journey through the deserted forest in Dark Parables – The Exiled Prince, an eerie Hidden Object Adventure game! 473.2 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download

BONUS CONTENT FIX (copy to the game folder and click on it, then play the game)
bonus bolümünü oynamak icin dosyayi oyun klasorune kopyalayin

İndirmek için tıklayınız-Click to download

OR / VEYA
İndirmek için tıklayın-click to download

OR / VEYA STANDART EDITION
İndirmek için tıklayın-click to download
OR / VEYA
indirmek için tıklayın-click to download
OR / VEYA
indirmek için tıklayın-click to download

WALKTHROUGH
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 44 yorum

24 Şubat 2011 11:55

pehh düz hidden değil ama niyeyse çok da açmadı beni.sık sık nesne siluetlerinden nesneleri tamamlamaca şeklinde hidden sahneleri.fazla mı kolay nedir.ehh strategy guide da var zaten.

he bug var mı diye bakmaya oynuyorum resmen

24 Şubat 2011 14:53

şimdi 2ci chapterda strategy guide a göre o iskeletteki yeri kestikten sonra kurbağaya tacını takmamız gerekiyor.
ee bende taç falan yok.

bug mı yoksa ben mi bulamadım oynayan varsa bi diyebilir mi?

24 Şubat 2011 15:02

ben akıllandım beklemedeyim :D

24 Şubat 2011 18:39

bigfish forumda okuduğuma göre kurbağanın tacı olmaması bug değilmiş.orada dendiğine göre oyunu ilk açışta regular modda oynuyoruz.oyunu tamamlayınca hard mode seçeneği beliriyor ve o seçenek ana menüde play buttonu üzerinde beliriyor zaten.oyuna devam ettiğimizde taç inv. içine gelecekmiş ve hard modda oynanan bonus leveller için gerekliymiş.

görcez:D

24 Şubat 2011 20:00

göldeki mücevher nasıl alınacak

24 Şubat 2011 20:10

buldum

24 Şubat 2011 20:24

oyunda sık sık chapter içinde geri dönüşler yapıp nesne bulma sahnelerini tetiklemeniz gerekiyor. map her ünlem işareti ile yanıp söndüğünde bakın oraya.geriye gitmeniz gereken bir nesne bulma kısmı açılmış olabilir. map de yazıyor zaten şuraya geri dön diye

24 Şubat 2011 20:26

kurbağa tacı sorun olmadı gerçekten oyun yürüyor. royal scepteri sağında 2 heykel olan bahçede kadın heykeline verin.ben onu epey arandım o yüzden ilerleyememişim

24 Şubat 2011 20:57

oyuna bayıldım çok güzel sıkmıyo zevkli ellerine sağlık kardeşim...

24 Şubat 2011 21:03

bu kurbağaları dürtmenin bize bi getirisi oluyor mu yaw, var mı bilen ?
seslerine sinir oldum kapadım bi de pokelemiyorum artık onları :D

24 Şubat 2011 21:30

oyunu bende sevdim,her ne kadar benim en sevdiim tarz olmasa bile güzel.şekom kurbağaları bende habire bi gayret dürtüm dururdum :)))))
bide 20 adet nesne değişik bölümlerde bulunuyorya,sanırım oda oyunun akması için yada sonunda bonus oynayabilmemiz için gerekecek.

25 Şubat 2011 12:36

armor odasında lazerleri çalıştırmam lazım ama sanırım bi eksik var.o bölümü geçen varsa yardım ltfn.

25 Şubat 2011 12:38

lazerin ulaştığı tabağa yeşil top gibi bişi konacak sanırım o top yok bende nerden albilirim :)

25 Şubat 2011 12:57

buldum..

25 Şubat 2011 13:13

patapya;buldum demen bizim için hiç bir anlam ifade etmiyor,birde nerden bulduğunu yazsan diyorum,bulamayanlara yardımcı olmuş olursun....

25 Şubat 2011 13:53

bulamayanlar benim gibisorsun :)) nerde kaldığını anlatıyım. bitirdim zaten :).

25 Şubat 2011 15:57

patapyacım sen de haklı olabilirsin.ama bak yorum yazdığın kutucuğun üzerinde upuzun bi yazı var.bu sitenin kuruluş amacını açıklayan.
o yüzden biz eski oyuncular eğer bir yerde takılırsak kendi başımıza çözsek bile çözümü yazarız ki bizler gibi takılan bir kişiye bile yardımcı olalım.

25 Şubat 2011 20:14

evet diyer oyuncuların çözümükendi bulmak isteye bileceğini düşünün diyo o yazıda bu demek oluyor ki çözemeyen biri olursa isterse tabiki yardım ederim.

25 Şubat 2011 22:00

patapya,bak orda ne yazıyor:
" hemen walkthrough linki " verme diyor.yani LİNK verme diyor ok?ama zaten sen çözümde yazma :D

imza: bugün herşeye muhalif üye!

25 Şubat 2011 22:32

sevgili arkadaşlar ben muhalif olmuyorum olmak zorunda bırakılıyourm.ben guzelce bi soru sormuşum. sonrada masumca buldum yazmışım.buldum demekleolunmazki diye başlayan hafif sert bi karşılık geliyor ve her cevabımdada tabiki çözümü yazarım diyorum.ve o soruğum yeri bulmak biraz karmaşık.o yuzden direk yazamadım.kim nerde kaldığını soylerse bende ordan yola çıkarak daha basit cevaplıyabilirim tam olarak.sizi ve sitenizi seviyorum :)

25 Şubat 2011 23:00

tamam patapya gerilmeyelim.site güzel oyunlar güzel dostluk muhabbet sohbet baki.gerisi boş :DD

25 Şubat 2011 23:10

oyuna bayıldım ve bitirdim teşekkürler

25 Şubat 2011 23:15

sizi seviyorum :)

26 Şubat 2011 09:11

kurbağa dürtmek çok hoşuma gitti. zaten severdim kerataları çocukken bu kurbağa prens masalından çok etkilenmişim. hala öpünce prens olan kurbağa hayaliyle yaşıyorum. What fayda bize de kader karşımıza prensken öpünce kurbağaya dönüşenleri çıkarıyor hep. HOF HOF HOF!!!

26 Şubat 2011 12:40

kayığın olduğu yerde bende kürek yok. strategy guide de gösteriyor.bug mu yoksa yapmam gereken bişey mi var.bilgisi olan varsa söyleyebilir mi?

26 Şubat 2011 12:48

neyse sonunda buldum. almayı unutmuşum prensesin odasının girişinden

26 Şubat 2011 12:53

sevgili admin.enlightenus diye bir oyun buldum bigfishde.60 dakika oynayabildim.çok değişik bir tarzı var.eğer tam sürümünü indirme şansımız olursa seviniriz..bilginize..

26 Şubat 2011 15:28

ipek;söylediğin oyun sitede var,sayfanın sağ üst kısmından arama yaparak bulabilirsin ve eğer oyun tavsiye etmek istersen bunuda oyun tavsiye kısmına yazki gözden kaçmasın :)

26 Şubat 2011 20:47

Sonunda bitti. Yoruldum ama değdi. Uzun zamandır bu kadar güzel ve doyurucu oyun oynayamamıştım. Çok teşekkürler ekleyenlere.

27 Şubat 2011 17:58

BEN OYUNU BİTİREMİYORUM. ÇÜNKÜ BENİM İNVENTORY YE TAÇ FALAN GELMEDİ. TAÇ OLMADAN DA SECRET TREE AMBLEM ALINMIYOR. SİZ NASIL ALDINIZ?

27 Şubat 2011 20:28

@adenozin,
SG içinde taçtan bahsettiği yerden oyuna devam edebiliyorsun.meydan da sağdaki kadın heykeline asayı ver ve yeni bölümlere geçiş yap.taç senin sadece advanced mod da işine yarıyor.regular modda kendiliğinden açılmış olan oyunu bitirebiliyorsun zaten

28 Şubat 2011 00:10

bonus denen kısmı bende ounuyamadım. en son kız ve adam su dolu teknelerin içinden alttaki pazılı çözünce çıktılar. kız konuştu falan küçük kare içinde 3 resim geçti. resimler tekrar tekrar geçti. aşşağıdaki çek mark işaretine basınca ana menüye döndük. bonus dedik. yok kilitli bende oynuyamadım. zaten elimde de hiç bi item yok. gene play dediğimde tekrar su tekneleri olan sahneye dönüyorum.

28 Şubat 2011 16:45

bozo aynen bende de dediklerin oluyor.Bonus levela geçmek isteyince regular oyunu bitir önce diye yazı çıkıyor. secret tree disk olmadığı için o ağaçlı kapıyı açamıyoruz.bu nedenle oyun bitmiyor. bana inventory de taç falan gelmedi.tüm strategy guide alt üst ettim.eksik bıraktığım yer var mı diye yok gene de bulamadım.

29 Nisan 2011 15:04

Merhaba arkadaşlar. Oyunu yeni oynadım. 10. bölümü de oynadım ve bitti ancak bonus bölümü oynayamıyorum. Eksik bıraktığım biryer mi var.
Bozo ve adenozin'in yaşadıklarını ben de aynen yaşadım. Oyun öyle kaldı. Çözümü varsa yazarsanız sevinirim.

7 Kasım 2011 11:46

Sishyphos, senden rica etsem acaba ilk 2 linki kontrol edebilirmisin...
fileserver 3 gündür deniyorum saniye sayacı sıfıra geldiğinde yeniden ana sayfaya dönüyor (download linki gelmiyor) diğer linkte kinoo.to diye bir sayfaya bağlanıyor :((
linkler başkasında normal çalışıyorsa demek ki sorun bende diyeceğim o nedenle mümkünse bir bakmanızı rica ettim..
teşekkürler

14 Ocak 2012 13:52

9 uncu bölümde bug var

14 Ocak 2012 13:55

9uncu bölümde şovalyeli odada mavi küreyi koyuyoruz aynayı kalkana koyuyoruz ama anahtar yerıne koycak anahtar yok nerden alıyoruz anahtarı ?

14 Ocak 2012 19:37

oyunda bug yok hepimiz sorunsuz oynadık bu oyunu ama bahsettiğin kısmı hatırlamıyorum maalesef yalnız eğer aklımda yanlış kalmadıysa oyunun walkı var dı oradan yardım alabilirsin...

14 Ocak 2012 21:02

walki derken link felan verebilirmisin

14 Ocak 2012 21:16

Motto arkadaşım buradan bakabilirsin oyunun walkına ;
http://www.bigfishgames.com/blog/dark-parables-the-exiled-prince-walkthrough/

14 Ocak 2012 21:27

bu arada eğer oynamadıysanız bu serinin 1. ve 3. bölümlerinide oynayın onlarda çok güzel

14 Ocak 2012 22:10

tmm çok tşkler bunu ilk denedım bu seriden çok begendım 1 ve 3 üde kesın oynarım şunu bir bitireyim çok tşkler yardım için saol

15 Ocak 2012 19:25

Ya ben chapter 1 de iceri giremedim daha. Anahtar mi bulcaz anlamadim. Kiltlendima resmen oynayamiyorum. Yardim ederseniz sevinirim.

15 Ocak 2012 19:49

1 sene önce oynanmış kimse hatırlamaz.ayrıca oyunun linkleri altında çözüm linki var.

http://www.bigfishgames.com/blog/dark-parables-the-exiled-prince-walkthrough

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template