Blood and Ruby



On the edge of unearthing a centuries-old secret, Marcus Sinclair was abducted. As his sister Ruby, it is quickly revealed to you, that the darkest of creatures wait at every turn! Face your destiny as you decipher the clues set forth by your ancestors. Bring peace to a world on the edge of an evil destruction in Blood and Ruby, a fantastic Hidden Object Adventure game! 147.6MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 16 yorum

18 Şubat 2011 18:13

allam bug olmasın.amin.

18 Şubat 2011 20:55

maalesef bug var...epey ilerledim..hatta finale yakınım...itemlerden biri alınamıyor! offf ki offf

18 Şubat 2011 21:33

emiresamra,
hangi bölümde alınamayan item nedir yazarmısın ?

18 Şubat 2011 22:20

şekom ben yüklemedim ama sorun şu kopiliyorum ama hangi bölümde belirtilmemiş....

"no powder barrel in the boat"

18 Şubat 2011 23:06

powder barrel...alınamayan nesne bu...ancak kaçıncı bölüm anımsamıyorum sis...

19 Şubat 2011 02:27

selam herkese evt bende aynı yerde takıldım powder berrel alınamıyo böyle işte

19 Şubat 2011 11:21

Şatodaki odalardan birinde toplanan itemlerden broom alınamıyor.

19 Şubat 2011 11:44

Yanlış yere yazmışım, özür. Diğer oyundu, halloldu.

19 Şubat 2011 13:49

aman ya pc yi kastı da kastı oynuyamıyorum. ittir allah corsır yürümüyo fenalık geldi.

19 Şubat 2011 14:44

LİNK DEĞİŞTİRİLMİŞTİR.BUG OLMAYAN DOSYAYLA

19 Şubat 2011 18:39

2. link mi Sis bugsuz? Ben de silmiştim oyunu. Hangisinden yükleyeceğiz ikincisinden mi?

19 Şubat 2011 20:31

merhaba...yeniden yükledim..ve bitirdim. teşekkürle sis!

19 Şubat 2011 20:57

yeniden yükledim ve bitirdim. teşekkürle sisy

26 Şubat 2011 10:54

merhaba gemideki powder barreli bulamıyorum bir tane varil var ama olmuyor çok acil yardım

26 Şubat 2011 15:31

gülnihal;oyunu ne zaman yüklemiştin? daha önceki linkte tam orada bug vardı,daha sonra link yenilendi.eğer yeni yükledinse sorun olmaması lazım.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template