Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok



The eccentric architect Baron Wittard has built something really special: a city inside a building. This monumental pleasure dome, called 'The Utopia', features 1000 apartments, a shopping mall, and hundreds of offices and leisure facilities. All under one roof. Its grand opening was supposed to have been two years ago. That event never happened. A chain of mysterious events has now left the Utopia abandoned and silent. People have gone missing. Electromagnetic disturbances are increasing. These happenings all point to Wittard's desolate Utopia. 2.34 GB





Minimum System Requirements / Minimum sistem gerekirliği

* OS: Microsoft® Windows® 2000/XP/
Vista®/7®
* CPU: 1.0 GHz Intel® Pentium or equal AMD® processor (Higher Recommended )
* RAM: 512 MB (1 GB Recommended for Windows® Vista®/7®)
Video: 128 MB DirectX® 9.0c compatible video card with Shader Model 2.0
Hard Disk Space: 1,5 Gb free disk space
* Drive: 4x speed PC DVD-ROM
* Sound: DirectX® 9.0 compatible soundcard
* Other: Mouse, Keyboard and Sound Speakers

1. Unrar.partları rardan tek klasöre çıkarın
2. run setup.exe (install everything)-set up exesini çalıştırın ve herşeyi yükleyin
3. Play the Game-oyun hazır.

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part21 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 5
part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 6
VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part21 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
part 4 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 4
part 5 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 5
part 6 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 6
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 46 yorum

17 Şubat 2011 12:04

guzeloyuna benziohemen indiriyorum.

17 Şubat 2011 14:32

yok ben almiim,ekmek arası dönerli bu:P

21 Şubat 2011 14:15

İmdaat,oyunu save etmeye çalıştığımda çıkan kutuya hiç bir şey yazamıyorum,oyunun support sayfasında bu sorun için bilgisayarda Arial sans-serif fontunun yüklü olması gerektiği yazıyor,bende zaten mevcut yine de Arial font paketini Windows/fonts'a yükledim bir değişiklik olmadı.Fikri olan var mı?

22 Şubat 2011 10:41

kozet valla ben rahatlıkla yazıyorum empty slot denen bir satıra önce tıklayıp gelişigüzel bi harfler yazıp save e baıyorum. kontrol için loada girip kontrol ettiğimde aynı slota tıklayınca kaldığım yereden başlıyorum.

22 Şubat 2011 11:11

kıssaca teferruata girmeden şimdiye kadar yaptıklarımı yazmaya başlıyorum.
oyunun menüsüne esp tuşu ile ulaşılıyoru. oyun save ediliyor. su'cuğum oyun ekmek arası dönerli değil. resmen sabit yönler var el işareti çıkan yerlere doğru tıkladıkça gidiyoruz.
işlem yapılacak yerlerde büyüteç resmi çıkıyor. opşından maus hızı ayarlanıyor.
oyun biraz karanlık ama idare eder.
oyun araba yolculuğu ile başlıyor.
benzin bitiyor. bir terkedilmiş şantiye binası gibi yere giriyoruz.
girmeden önce tel. alıyor. mausa tıklayıp konuşuyoruz.
şantiyede hemen girişte danger yazan kağıda tıklayıp okuyoruz.
şantiye bahçesinde el işareti gösteren yerlere gittikçe taş bloklar üzerinde çeşitli romen rakamları olan kırmızı düğmeler görüyoruz.
danger tabelasının sağında ıv yazan, hemen bunu sağında emniyet şeridi ile bağlı demir kapı, burdan devamla at heykeli olan yöne doğru gittikçe binanın solunda VI olanı, binanın kapısında çöp kutusunda 2 broşür ve birinde kırmızı yuvarlak içinde 5735 yazısı dikkatimizi çekiyor.
binanın sağında III yazan düğme, burdan sağ tıklıyarak geriye gittikçe V yazan düğme var.
tam tersi gene geldiğimiz yöne gidince beton karma makinasının orda konteynerin dibinde VII olaı var. gene ilk girdiğimiz yöne ilerlerken tam karşımızda hiç numara yazmayan düğme var. bu düğmeli taşın hemen yanında da sanki merdivenli yer var ama girilmiyor.
dönüp dolaştık hiçbiş yapamadık. dışarıda çıkamıyorum.

22 Şubat 2011 11:17

neyse sonunda hiçbişi yapamayınca broşürdeki rakamlarla ilgili broşürü hatırlayıp 5735 in bi hikmeti vardır diyip sırayla o taşlara tıkladım.
numara olmayan taşada tıklayınca bi panel açıldı.
burda amaç sol tuşları kullanarak tüm düğmeleri ortadaki kırmızı çizgiye getirmekmiş.
neyse üsten aşşağı 1-5 diye sıralarsak sol düğmeleri, 2-4-2-1-4
sırasıyla basınca yandaki merdivenli yer açılıyor.
ha bu 5735 i sırayla tıkladığımızda bi ses gelmişti ordan bişiler olduğunu anladık.
aynı zamanda telefon çalıyor. kate dinleniyor. sona ses kesiliyor.

22 Şubat 2011 11:27

merdivenden aşşağıya iniyoruz bi koridor var derken bi amcam konuşmaya başlıyor. neyse adam bizi izliyomuş ama biz onu göremiyoruz. konuşmaları ile bizi yönlendiriyor.
ilerliyorun yerde bişiler var çantaya tıklıyoruz. ıvır zıvır okunuyo. tabi ben anlamadığımdan ölesine tıklıyorum.
derken çantadan bi amulet alıyoruz. bu amulet herdaim yanımızda artıkın bizi yönlendiriyor.
sağda zincirli kapı tehlikeliymiş soldaki ızgaraya tıklayıp içeri giriyoruz.
amulet efendi önce bizi sağ taraftaki beyaz kapıya yönlendiriyo ama giremeyip ters istikamete gidip mavi kapıdan giriyoruz.
koridorda ilerleyip merdivenlerden çıkıyoruz. burda bir çalışma masası var ordakileri inceleyip, bitane F yazan bi taş alıyoruz.
ilerde merdivenler var solunda bi elektrik panosu var açıyoruz. bitakım ışıklı rakamlar var tıkladım ama bişi olmuyor.
neyse merdivenden çıktım uzun harebe olmuş bi koridor bu.
sağda hemen kırmızı ışıklı işaretin altında büyüteç çıkıyor. tıklayıp bakınca bi işkence odası görüyoruz.
bu kapının tam altında gene biyere tıklıyoruz. bu sferde ızgara gibi şeyi çekince altında hareket ettirilebilen halkalar gerçirilmiş çubukları görüyoruz. biraz oynadım ama ne işe yarar anlamadım.

22 Şubat 2011 11:34

neyse bi ileri gidince solda duvarın yerle birleştiği yerde kırmızı bi düğme var ona tıkladım bişi olmadı. ilerliyorum solda duvarda resimler var. bide sarı kare içinde sarı yuvarlaklı şekil dikkatimize sunuluyor.
ilerde sağda ATM var bişi yapılmıyo. atm yanındaki kanepede kırmızı göz resmi var. ha bide bu gözden mavi kapıdan geçip 3 ileri gittiğimde duvarda görmüştüm.
şimdi cafeterya yazan kapı önündki menüye tıklayıp okeyliyoruz. kapıdan girince sol ve sağda kırmızı kapılar var. soldan giriyoruz. burası masalı bi yer ilerleyince sağda bi masada deminki sarı kare içinde sarı yuvarlaklı aynı şekli masa üstünde görüyoruz.
burda bi kapı daha var kapalı. çıkış kapısından çıkıp karşıdaki büyük kırmızı kapıdan girince bi bilardo masası ve sağında bi oyun tahtası var. tahtada renkli taşlar var ama eksik taş var sanırım bişi olmadı.

22 Şubat 2011 11:36

şimdi burdaki mavi kapıdan çıkıyorum bahçe gibi biyer bi köprü var. kapının hemen solunda yerde kutulardan n yazılı bi taş aldım burayı dolaştım bi halt yok köprüye tıkladım karşıya geçtim sağında kanlı el işareti olan kapıdan girdim.

neyse devamı sona şimdi çıkmam lazım.

22 Şubat 2011 12:19

İlgin için teşekkürler Bozo ben de oyunu epey oynadım beğendim de ama save etmeye çalıştığımda klavye işe yaramıyor hiç bir şey yazamıyorum.Bu sorunu yaşayan başkaları da var,zaten oyun sitesinde de bu sorun için çözüm sunulmuş ama bende işe yaramıyor.Arial sans-serif bilgisayarınıza yüklü olmalı diyor,eee zaten yüklü,acaba windows/fonts dışında bir yere mi yüklenecek bilemiyorum.Bir yerde de Not Defterinizin font seçeneğini arial narrow yapın diyor,onu da yaptım tısssss.Tek çare şu kaldı,sabah erkenden oyuna başlayıp save falan etmeden bitene kadar oynamak,cesaretimi toplamam lazım :)Tekrar teşekkürler,sana iyi oyunlar.

22 Şubat 2011 12:32

valla kozet ne diyim bilmiyorum. yalnız bu oyunu kurarken deamon tolls çalıştırınca bende ilk defa gördüm masa üstüne oyun ikonu ile birlikte bide DX stüdyo player diye bişi daha attı. buna tıklayınca benim pc de oyun inen belgelerim kısmı açılıyor. ne işe yarar anlamadım. o dediğin şeyleride falla ilk duyyorum belki sis gelince yardımcı olabilir.
kozet bide ben ilkbaşta save işlemini klavyede bişi yazmadan yanlışlıkla sadece mausla save yazısına tıklayarak save etmiştim. bi sonraki save de öle yapınca iki save üstüste olmuştu. yani ilk save yeniden dönemezdim ama son save duruyodu. sona nolur nolmaz belki eski oynadığım yerlere dönmem gerekir diye slot yazan yerleri klavye kullanarak yazmaya başladım. ama klavye kullanmadan da save oluyo onu bil istedim.

22 Şubat 2011 12:39

yorum 9 dan devam.
neyse bu kanlı el izi olan kapıdan girdim.
Buralarda dolaştım banko var bazı yerlere yanaşılıyo ama bişi yapılmıyo. bankonun soluna doğru ilerleyince yerde bozulmuş karolar var ordan E ye benzer yazılı bi taş daha aldım.
buralarda dolaştım asansör sanırım ona yaklaştım. ama düğmesi çalışmıyor. enerji lazım. buraya ilk girişimde gözümden kaçmış hemen kapıdan girince sağdan yukarı çıkılıyor. orda da asansör ile ilgili bi düğme var çaılşmıyor. burdada gene merdivenden çıkınca karşı yönde gene yerle duvarın bitiştiği bi yerde gene bi kırmızı düğme buldum. onada tıkladım. ama bişi olmadı. sağa gidince bi müze kapısı buldum burayada girilmiyor. elektrik enerjisi lazımmış.
dolaşalım bakalım bişiler bulucakmıyız şimdilik bölece kaldım.

22 Şubat 2011 21:21

elektrik panosun bir sudoku gibi çözeceğimizi anladım buda ne işe yarıyor çözdükten sonrada anlamış değilim neyse çözümü yapayanlar için yazıyım
16/01/02/15
05/12/07/10
04/13/14/03
09/08/11/06 bu şekilde girilince sağdanda soldanda 34 rakamı çıkacak
ama ben oyunu silecem tadı tuzu yok dön dolaş aynı yere çıkıyor insan

23 Şubat 2011 11:00

anladığım kadarıyla o elektrik panosu çözülünce bulduğumuz kırmızı düğmelere enerji gelecek. ben dört düğmeninde yerini buldum. bu konuda dolfin havuzdaki üst katta masa altında yerde bulunan kroki faydalı oluyor. ben tekrar düğme yerleri ile ilgili bi sıralama yazıyım.
1. düğme; kanepeli koridora girince bir ileri hemen sağda duvar yer kesişmesine yakın yerde
2. düğme;koridorda ilerleyip cafeyi geçince gene sağda
3. düğme;danışmanın olduğu yani kanlı el izi olan kapıdan girince olan alanda kahve makinası sağınıda kalacak şekilde 2 ileri gidip sola dönünce
4. düğme; gene bu mekanın sarmal merdivenle çıkılan üst katında sol duvarda gene yere yakın tabiki.
şimdi bu düğmeler bulununca kafeterya önündeki masada bi müzik dergisi var o incelenince suduko görünüyor. her yön 34 olucak. jokerin yazdığı gibi kanepeli koridora girmeden önce soldaki ışşıklı pano düzenlenecek. ben şu an yapmadım daha.
ışıklı panoya gitmeeden önce dolfin havuzda ilerleyince havuz kenarında bi makina var. bu bir pompa. bu chazı çalıştıtıp ordaki haznedeki suyu boşaltıp bi yazılı taş daha aldım.

23 Şubat 2011 11:04

bu cihazın çalışması şöle;
önce start düğmesine basılacak, 2 göstergede yeşile gelicek şekilde enüst sıradaki soldan birince on ve en sondaki on konumuna getirilecek.
enalt sıradakinde gene ilk ve sondan bir önceki on konumuna getirilip start yanındaki pump düğmesine basılıp su boşaltılacak.
şimdi elektrik panosuna gideceğim bakalım nolucak?

23 Şubat 2011 11:48

panoya gidip jokerin dediği gibi rakamları yerleştirdim. hepsi 34 olucak sona teker teker o kırmızı düğmlere bastım. ama bunun ne tarafı açık neresi kapalı belli değil. neyse son düğme informaisinin olduğu yerde 2. kattaydı onuda tıkladım tüm düğmeler sağa yatık şekildeydi. burda açılmayan 2 kanatlı kapının solunda ayaklı düğmeye bastım kırmızı olunca bu kapı açıldı. kapıdan solda masada fincanı kaldırınca gene sarı kareli şekli gördüm. sağdaki masada bir pazıl var buna yanaşıp taşlardan birini alttaki yuvaya taktım. pazılı yapamadım. karışık bir şekil neye göre yapıcaz bilmiyorum. şimdilik bunu bırakıp aşşağıya inip asansör yanındaki ayaklıklı düğmeye bastım fakat bu yanmadı. demekki o dört düğmenin farklı şekilleri yapılacak ayrıca hala üst kattaki müzeye enerji yok diye giremiyorum.
kırık yer karolarının olduğu tarafa gittim ordaki kapıyada yanaşılmıyor. geri dönerken danışma bankosunun arkasına geçebildim. burda 3 adet harita aldım binanın haritası bunlar.
haritalar ekranın sol üst köşesinde çıkış menüsünün yanındaki kağıda yapıştılar. bankonun sağında içerden tabi bi kapaklı yer daha bulup açtım o sarıkareli yeşil artılı şekillerin olduğu bir çark var şinci bunu napıcaz. allam ya oyun bayağı zorlaştı. bakalım yapabilecekmiyim.

23 Şubat 2011 14:27

SEVGİLİ OYUNCULAR
LÜTFEN BANA İLETİŞİMDEN OYUN YORUMU YAZMAYIN.NE YAZIKKİ SİTEDEKİ HER OYUNU BEN OYNAYAMIYORUM.
yamer dedi ki:

arkadaşlar ben oyunda bayağı ilerledim ama bir yerde tıkandım.bilardo masalı odada ki işlem bitti.
girdiğim odalar:
müze odası
cafeterya
işkence odası
tuvaletli havuzlu oda ofice
güvenlik odası ofis yanı odası
asansör
çatı katı
fakat cafeterya olan yerde ve oficte tıkandım
orada kesin bir şey var bunu biliyorum ama ne olduğunu anlamadım
birde ofiste dolabın kapağının altında bir aile soy ağacı var ailenin ileri gelenlerini tespit ettim yazıyorum olmuyor.sıralama önemli galiba
işkence odasındaki renkli bulmacanın çözülmesi lazım
birde size bir ip ucu önünüze çıkan tüm kağıtlara tıklayın ve oradaki isimleri ve numaraları not edin. bunlar oyunun ip uçları
ofisteki ghizli kapıyı açabilirsem bayağı bi yol almış olacağım
galiba arkadaşın dediği gibi oyuna baştan başlayıp tekrar oynamak .Çünkü bir ip ucunu bulabilmek için bayağı dolaşıyorsun tekrar tekara geri gidiyorsun.neyse yarın tüm ip uçalrını yazarım şuan aklıma gelmiyor.

23 Şubat 2011 19:23

yamer oynadıkça yazıyorum ben henüz işkence odasına gelmedim. şu an müzedeki sandık içndeki pazılı yapmaya uğraşıyorum.

23 Şubat 2011 19:34

tmm 16 . yorumdan devam;
şimdi bu çarkı bişi yapamıyoruz. anladığım kadarıyla sarıkare, yeşilartı, kırmızı göz şekillerinin sayılarını tamamen bulup bu işi halledicez.
şimdi tekrar şöle bir dolaşıp bu şekilleri bidaha sayıcam yenisinide bulursam topluycam. yani şu anda imformaitionda ki çarkı bırakıyoruz.
Bankonun arkasından çıktım tekrar kahve makinasından 2 ileri yapıp sola dönünce orda olan kırmızı düğmeyi sola çevirdim. tekrar asansöre baktım. assansörün sağındaki ayaklıklı kırmızı düğme bu sefer yandı ve asansör artık aktif. asansörde 2 ye bastım şimdi 2. kattayım.
kapıdan girdim depo burası. hemen karşımda bir sandık var. bu sandıkta çıkan mekanizmada bazı ışıklar kırmızı yanıyor bazıları yanmıyor. amaç tüm ışıkları kapatmak. epey uğraşılardan sona ışıkları kapatıp burdan da M şeklindeki yazı olan taşı aldım.
ışşık düzeneğini en üst sıradan soldan sağa 1 ile numaralandırsak sırasıyla 8-1-4-9-12-6-1-5-3-11 nolara basarak kırmızı ışşıkları kapatabiliyoruz.
tabiki numaralama peşpeşe düşünülecek yani ilk sıra soldan birle başlıyosa 2. sıra da 5 le başlıyo ve böle devam ediyo.

23 Şubat 2011 19:45

sandıktan sona depoda ilerleyip duvardakipanoya yanaştım ıvır zıvırı okudum belki lazım olur diye EXT 511 ve BONKERS i not ediyorum bellimi olur biyerde işe yarar. şekilleri tam saymadığımdan sıkıntı çektim.
başka bişi bulamayıp sandık olan rafın karşısına gelen kapıdan çıktım. izbe bir koridordayım.
amulet hazretleri gene ortaya çıkıyor bişiler diyor. telefon çalıyor dinliyoruz.
koridorlarda dolaşıyorum sağlı sollu hiç bir kapı açılmıyor. büyük koridor sonunda bi kapı var. burda elektronik şifre isteyen kilit var. şu an şifre ne bilmiyorum. burayıda bırakıp gene amuletin isteği üzerine müzeye gitmek üzere sıfıra basıp lobiye iniyorum.
gene amulet konuşuyor. telefon çalıyor.
sarmal merdivenden müze kapısına gitmek istiyorum gene telefon çalıyor. telefon vikinglerle ilgili bişiler dedi. zaten müze kapısındada bariz viking eşyaları kendini gösteriyor.
neysem kapı bu sefer tık diye açılıyor. içerdeyim kıssa süreli bir karanlık ve korkutucu elektrik kıvılcımı sesleri duyyorum. ortalık gene kararıp gene aydınlanıyor.
hemen yere bakınca gene sarı kare görüyorum bunlan toplam 8 sarı kare oldu.
az ilerde saksı önündki kitabı inceleyip bulduğumuz yazılı taşlardaki şekillerin adlarını özelliklerini falan okuyorum ama tabiki anlamıyorum. genede şekilleri ve isimleri lazım olur diye not ettim.

23 Şubat 2011 19:53

kitaptan sona ilerleyip sola dönüyorum elektrikli bir insan silüeti çıkıyor o fasıl bitince pardon insan şeklinden önce gene telefon çalıyor.
şekil hareketleri bitince amulet tekrar konuşuyor.
duvarlarda biryığın şekiller var onlara yanaşıp belki lazım olur diye altlarındaki numaralarıda not aldım. bölece koridor sonuna gidiyorum. bu arada bronz fenrir idolün karşısında bi sarı kare daha var etti 9
avcı eşyalarının orda yeşil artı var galiba 5 etti
bu koridor sonunda kuyu gibi bişi var onun solundan giriyorum. burdada viking eşyaları var.
solda bi kırmızı göz şekli etti 4.
bu koridor sonunda bir sandık var açıldı ama önce bişi yapamadım. sonra yazılı taşlardan M gibi olanı sandığın ortasına terleştirdim. bi oyun çıktı soldaki halkaları en sağa taşıycaz. uğraşmaya başladım.

23 Şubat 2011 21:26

arkadaşlar bu sandık pazılı çok zor geldi bana bi türlü yapamadım. gameboomer dan kopya buldum onunla yaptım. şimdi kopya için soldaki halkaları 1, ortadakini 2, sondakini 3 düşünerek aşşağıdaki geçişleri yapıyoruz.
13-12-32-13-21-23-13-12-32-31-21-32-13-12-32-13-21-23-13-21-32-31-21-23-13-12-32-13-21-23-13-12-32-31-21-32-13-12-32-31-21-23-13-21-32-31-21-32-13-12-32-13-21-23-13-12-32-31-21-32-13-12-32-13-21-23-13-21-32-31-21-23-13-12-32-13-21-23-13-21-32-31-21-32-13-12-32-31-21-23-13-21-32-31-21-23-13-12-32-13-21-23-13-12-32-31-21-32-13-12-32-13-21-23-13-21-32-31-21-23-13-12-32-13-21-23-13
inşallah doğru yazmışımdır. ama zaten bi müddet sona sisteme alışılıyo.

23 Şubat 2011 21:49

merhaba bozo, dolfin havuza nasıl girilecek? kapı henüz açılmıyor...o duvarlardaki kırmızı düğmelerle bir ilgisi var mı? ve ben işkence odasını da görmedim...sadece caferia, bilardo odası, bahçe, lobby sarmalında debeleniyorum...

24 Şubat 2011 00:00

emirsema 12 yorumdan sona aldığım notları atlamışım. bunları yazınca dolfine nasıl girileceği belli olacak.
12. yorum devamı informaytionun olduğu kısımdan dışarı ilk girdiğimiz kanepeli koridora çıktım. koridorun sonuna kadar geldim. burda 2 tane mavi kapı var bu kapıların arasında bi kutu var duvarda. burayı açtım burda bir pazıl var yapılacak pazılı yaptım. az uğraştım kolaylık olsun diye söyleyim kırmızı kare parça ve S gibi yeşilparçayı en sağa yerleştirerek başlayınca çözüm daha kolay oldu.
pazıl yapılınca dolfin yazan kapı açıldı.
burdan girince solda lavabolar falan var. ortadakine yaklaşıp spray kutusu altından yeşil artı işaretini görüyoruz.
az ilerde solda kapıdan girince duşlar var ordaki kovaya bakıyoruz.
aynı kapıdan tekrar çıkıp ilerrliyoruz. solda mozaik duvar resminde gene sarı kare li şekle bakıyoruz.
ilerleyip soldan devamla şişme timsahın önünden geçip ileriye gidiyoruz. büyüteç çıkan her yere bakıp geçiyoruz. havuz kenarında bir su pompası makinası var şöle bi bakıp geçtim.
ilerliyoruz solda çocuk oyuncaklarının ilerisindeki masaya yanaşıyoruz.
masada bloknotun ilk sayfasını açınca gene yeşil artı şekli görüyoruz.
sağdan devamla merdivenlerden çıkıyoruz bu kaydırak merdiveni bişi yok yalnızca merdivende sarı kare şekil var gerisin geri dönüp bar gibi olan yerde duvardaki dondurma menüsüne bakıyoruz. burdan çıkıp soldaki merdivenden yukarı çıkıyoruz.
ilerliyorum masa altındaki plana bakıyoruz. 4 adet bağlantı noktalarını yani benim kırmızı düğme diye bahsettiğim yerleri gösteriyor bu plan.
bide kağıtta 7536 yazıyor belk lazım olur diye not ediyorum.
burdan çıkıp plandaki düğmelerin yerlerini bidaha dolaşıyorum.
Burdan sona oyun 14. yorumdaki haliyle devam edicek. bu kısmı arada yazmayı unutmuşum.

24 Şubat 2011 00:02

emirsema işkence odasına bende daha girmedim. yalnızca üstten baktım. kanepeli koridorun ilk başında hemen sağda yukarılarda büyüteç çıkıyor ordan bakılıyor.

24 Şubat 2011 08:01

22. yorumumdan devam
21 yorumda av aletlerinin orda yeşil artı şekli diye yazmışım bu şekil odunların orda olucak. bu sandığa gelmeden solda da tanıtım levhasındakırmızı göz işareti var.
müzeden çıkıp dolaştım bişi yapamadım. şimdi tekrar asansöre binip şifreli kapıda 7536 sayısını deniycem.
evet kapı açıldı.
girince karşıda monitörler var hepsine yaklaşılıyor.
eneee demek bu adam bizi burdan izliyomuş oyun başında tünele girdiğimizde bizimle konuşmuştu ta o adamı diyorum.
monitörlerin masasında robin yazan kitap arasındaki methuww ve jeff yazan kağıdı inceleyip not aldım.

24 Şubat 2011 08:19

sola gidip gri dolaba yanaştım. Burda yazılı taşların üzerindeki işaretlerle işlenmiş silindir şeklimde bi nesne var. bişey yapamadım.
sağa gittim masanın sağ ayağından karanlık noktadan işaretli taşı aldım.
tam arkama dönünce kapının sol yanında yere doğru duvar kutusunu açtım bi düğme var tıkladım ama galiba bişi olmadı.
tekrar dolaba gidip acaba o nesneye bi elektrik falan geldimi diye baktım hayır değişen bişi yok.
işaretli taşlarla tıklamaya başladım.
E harfi benzeri taş silindire oturdu ve bir oyun çıktı.

burda amaç soldaki gümüş düğmeleri sağa, sağdaki altı düğmeleri sola taşımak.
düğmeleri en içtekileri 1 sondakileri 4 diye hayali olarak düşünerek şu hamlelerle taşıdım;
sağa 1 gümüş
sola 1 ve 2 altın
sağa 1,2,3 gümüş
sola 1,2,3,4 altın
sağa 1,2,3,4 gümüş
sola 1,2,3,4 altın
sağa 2,3,4 nolu gümüş
sola 3,4 nolu altın
sağa 4 nolu altını alınca işlem tamamlanıyor.
bu işlemden sona gene amulet çıkıp konuşuyor.
Şimdi kapı yanındaki kutuya gidip düğmeyi tekrar tıkladım bi sesler geldi. sanki biyerler açıldı.
bu kutudan dolaba doğru 2 ileri gidip tepedeki lambaya bakınca yeşil artı şekil görünüyor. etti sana 5 adet yeşil artı.
burdan tekrar tek tek monitörlere yaklaşıp baktığımda su deposu gibi olan monitörlerdeki renkleride not ettim.
üstte red, sol green, sağ yellow ve alt blue şeklinde
burdan çıkıp koridora gidip bebek arabası olan yere geldim burda kapılar vae ama hala açılmamış.
dolaptaki paralı oyunu yapmadan da o kapı yanındaki düğmeye bastığımdan belki yanlış yapmışımdır diye tekrar şifreli kapı olan odaya dönüp düğmeyi tekrar tıkladım. bebek arabasının oraya geldiğimde arabanın arkasındaki duvarı açıldığını gördüm.
buraya girdim. girince hemen solda mavi küçük bir kapı var ordan da başka yere geçtim.

24 Şubat 2011 08:35

burda girergirmez hemenn solda bir boya kutusunu tıklayıp 6. yeşil artı şeklini görüyorum.
ilerliyorum yerde X işaretli bir tablo var inceliyorum. sanırım bu işkence odasının kapısının alt tarafındaki oynar halkaların durma pozisyonu ile ilgili ipucu. bu tabloyu not alıyorum.
ilerliyorum boya merdiveninin alt sol kısmında FİNDOUR CHILDREN yazan gazeteye bakıyorum.
tahtalarla kapalı olan camın solundan yere doğru küçük bir delik var ordan giriyorum. başka bir yerdeyim.
burdan ileri gidince sağda bir banko var orda mavi çiçekli tepside bir oyun var. amaç kahverengi yuvarlakları hareket ettirerek kesintisis bir şekilde yuvarlaklar arasındaki çizgileri silmek.
bunu nasıl yaptığımı tam olarak yazamam ama başlangıç ve bir kaç hamleyi yazabilirim. zaten düzgün rota tutturamassanız son kahverengi yuvarlağa gelince silinmeyen çizgi kaldıysa oyun başa dönüyor.
ben en altta 3 tane hemen, hemen aynı hizada olan yuvarlaklardan ortadakine tıklayarak başladım. sona hemen yandan soluna, sona yukardakine, sona bunun soluna, sonasola doğru yukardakine, sona sağa doğru az yukardaki yuvarlağa, sona bu hizada tam üstteki yuvarlağa şeklinde deneme yanılmalarla tüm çizgileri sildim.
iş bitince tepsinin altında ortaya çıkan kapaktan baklava dilimi benzeri şekil olan bir yazılı taş daha aldım.

24 Şubat 2011 08:41

etrafı dolaşıyorum ooo bayağı konforlu bi yer burda birinin yaşadığı besbelli.
televizyon olan yerde televizyon önünden ilerdeki sehpaya yanaşıyorum kahve fincanları falan var. broşürlere tıklayınca tüm sembollerin resmi olan bi kağıt çıkıyor. sembol aralarında artı işaretleri var. yani tüm sembollere toplama işlemi yapacağımızı anlıyorum.
heryeri dolaşıp başka bişi bulamayıp danger yazan tabelanın önündeki kapıdan çıkıyorum.
aaa gene o bebek arabası olan yerdeyim. burdan gene depoya dönüp asansöre binip bide 14 numarayı deneyim dedim aaa 14 ünde ışşığı yandı şimdi oraya gidiyorum.

24 Şubat 2011 08:46

evet roofa geldim.
burdan girince tam ilerde bi elektrik kutusu var onun üzerinde 7. yeşil artı şekli gördüm. dolabı açtım üç düğme var 2 tanesi 4 kademeli ortadaki 5 kademeli beyaz olan yuvarlağa tıklayıp tüm kademeleri en sona getirdim. görünürde bişi değişmedi.
burdan ortadaki kubbe gibi yere girdim tam girişte 5. kırmızı göz şeklini gördüm.
ilerledim bahçeye çıktım tam karşıda konteynere yanaştım burdada 10. sarı kare li şekli gördüm.

24 Şubat 2011 10:33

burda elektrik panosu var açtım 3 anahtar ve siyah ile beyaz button var gelişigüzel anahtarları kademelere getitip beyaz buttona bastım. tünelden geçtim bahçeye çıktım burdada güç kaynağı var içinde mavi ışşık yanıyor ve bir çark var. neyse uzun uzun uğraştım ama doğru ışşıkları yakamadım. copy yaparak aşşağıdaki tablo gibi yapınca işlem tamamlandı
sol anah. orta anah. sağ anah.
yeşil ışşık 2 2 1 beyaz button
sarı ışşık 3 2 4 " "
mor ışşık 2 5 3 " "
turuncu ışşık 4 4 2 " "
tünelden geçip 2. elektrik panosuna gidip çarkı çeviriyoruz.

24 Şubat 2011 10:46

tekrar tünele giriyoruz. yeni bir yer. ilerliyoruz tam kapının önünde solda yeşil artı şekli var etti 9.
içeri girince hemen solda küpün üstünde 11. sarı kareyi görüyoruz.
soldan ilerliyorum 2 ileri gidince teleskopun içinde 10. yeşil artıyı görüyoruz. 2 ileri sağma masa var yaklaşıp dökümana bakıp not alıyoruz.
112321 rakamı ve sophie,willam, emma, sarah isimlerini not alıyoruz.
masanın orta çekmecesinden X şekilli taşı alıyoruz.
burdan ilerde sağda bir makina var.

bu makinada alttaki boşluğa bitane işaretli taştan koydum. amulet hazretleri itiraz etti yanlış taşmış neyse T şeklindeki taşı koydum bi oyun startı yazdı.
start yapınca yıldız kümeleri çıkıyor. tavsiyem bi kağıda bu kümeleri kroki şeklinde işaretleyip yaptığımız hamleleri numaralayın. amaç 12 adet ışşığı yanan yıldızları herseferinde doğru işaretlemek. zaten yanlış olunca tuhaf ses çıkıyo.
yanlış tıklayınca zaten anlıyosunuz yeniden gelişigüzel bir yıldıza tıklayıp dikkatlice ondan sonra hangi yıldız parıldıyosa ona tıklıyosunuz.
1 yıldızdan başlayıp 12 taneyi sıralayınca kırmızı bir ıuşşık çıkıyor ve koyduğumuz taş parçalanıyor.
amulet burdan çıkıp işkence odasına git diyo

24 Şubat 2011 10:57

burdan çıkıp elektrik panosundaki vanayı tekrar çevirip asansöre biniyoruz.
sıfıra basıp aşşağıya inince doğruca kanepeli koridora gidip işkence odasının kapı altındaki halkaları o bulduğumuz X lı ipucuna göre yerleştiriyoruz.
bu ipucunu 2 katta bebek arabalı koridorda girdiğimiz yerde bulup not etmiştik.
halkaları doğru yerleştirince kapı açılıyor.
orda solda masada ki cihaza baklava dilimi gibi olan taşı koyunca sigortalar yaklaşıyor.
burdaki renk sıralaması ipucuda dolfin havuzda masa üzerindeki notta yazıyodu.
üst sıra yeşil,sarı,pembe,açıkmavi
altsıra mavi,siyah, kırmızı,kırmızı
eee bişi olmadı odada dolanıyorum.
lavabo tarafına gidince birden ışıklar karardı aman allahım bi sesler ödüm kopuyo ama rtenk vermiyorum.
hırıltılar , solumalar falan derken ortalık tekrar aydınlanıyo.
amanin tak tak kapı vuruluyo. tam kapıya gidiyorum açmak istiyorum ama what fayda kapı açılmıyor.
öle böle dolanırken bi anda maus ekranın sol üstündeki kameraya tıkladı.
kameraya tıklayınca birden kameradan odayı seyretmeye başladım. bi hayaleti izledim. sona o gitti. bi işkence masasında Z şeklindeki taşı alıp(nedense işkence yaparken zavallıları hep yatırarak rahat ettirirler) odadan çıkıyorum. hoff yoruldum artıkın devamı sona

24 Şubat 2011 17:24

işkence odasından çıkıp kazan dairesine geldim. ordaki büyük vanalı kapağı açıp içine Z şeklindeki taşı attım. şimdi yukardaki küçük vanaları çalıştırıcaz.
küçük vanalarda rasathanede bulduğumuz nottaki 112321 formülünü uyguluyoruz. soldaki vana 1 düşünülecek.
kazandan buharlar çıkıyor ve gene amulet konuşuyor.
cafeteryadaki oyun tahtasındaki şekli yapmak üzere cafeye bilardo olan bölüme gidiyoruz.
burada tahtaya önce n harfi gibi olan taşı tıklıyoruz. sona şifreli odada gördüğümüz su tankı monütöründeki renkleri uyguluyoruz. not almıştık.
kırmızı üste, sarı olan sağ alta, mavi sol alta, yeşil sol üste yerleştiriliyor.
Işınlar çıkıyor gene amulet konuşuyor wittardın odası açılmış onu dairesinin ordan bul diyor.
asansöre gidip 2. kata çıkıyoruz. uzun uzun dolaştıktan sona keşfettim. önce şifreli odaya gidip kapı solundaki duvardaki kutu içindeki anahtarı çevirdim. gene biyerler açıldı.
burdan çıkıp bebek arabasının olduğu koridora gidip bakınca önceden açılan duvarın kapalı olduğunu görüyoruz.
daha önce biz soldaki mavi kapıyı açmıştık ordan içeri girip mutfak kısmına geçip, mutfaktanda banyo tarafına geçip bar kapısı gibi olan yerden tıklayıp yarım kalmış işlerin olduğu bölüme geçiyoruz. ilerliyoruz o mavi kapıya gelip tıklıyoruz bi de bakıyoruz solda daha önce görmediğimiz asansör var.

24 Şubat 2011 17:33

asansöre binip çıktığımız yerde tam karşımızda tahtalarla kapalı bi cam var o karşımızda oluıcak şekilde sağa gidiyoruz. sağa ilerleyince gene heryer kararıyo ve o ışşıklı hayaleti görüyoruz. asansör sesleri falan geliyo. sanki birileri inip çıkıyo. neyse bu tantana bitince gene telefon çalıyor.
gene ileri gitmek üzere geriye dönünce solumuzda süslü bir sarı kırmızı kapı hörüp ordan içeri giriyoruz.
burası kütüphane sanırsam.
sağdan ilerleyip masaya yanaşıyoruz. masadaki kitabı inceleyince. bahçeye bakan balkonda yapamadığımız pazılın resmini görüyoruz. allam ne zor ya bunu nasıl akılda tutucaz.
ben şöle uyduruktan genel hatları belli olsun diye defterime çizdim.
masaya yanaşıkken soltaraftaki çekmecelere de yanaşılıyo ve alt çekmeceden ortası çubuklu Y şeklinde taş alınıyo.
masanın arkasında duvarda diploma gibi bişi var ona yanaşıp 12. sarı kareli şekli görüyoruz.
masadan bi geri çıkıp aynen masa solumuzda kalacak şekilde ilerleyip sola dönüyoruz. şömine üstündeki küplere yanaşılıyo ama bişi yapılamıyo.
sarı dünya küresine yaklaşınca solunda ki dolapta bir düğme farkına varıyoruz. tıklayınca açılıyor ve bir soyağacı tablosu görüyoruz. kutulara basılıyo ama bişi olmuyo eksik var galiba.
burdan çıkıp koridorda sola ilerleyip soldaki gri kapıdan giriyoruz.

24 Şubat 2011 18:47

merhaba Bozo! önce sevgilerimi ve teşekkürlerimi, ardından teessüflerimi iletiyorum..kalbimi kırdın...!!! adımı iki kez yanlış yazmışsın:))adım adım peşindeyim. bitecek bu oyun.

24 Şubat 2011 20:07

Bir sitem de benden Bozo,belki birileri sorunuma çözüm bulmuştur diye arada bakıyorum,çatır çatır oynayıp pıtır pıtır çözüm yazıyorsun,kıskanıyorum.Latife ediyorum umudum var oynayacağıma dair,gameboomers'a yazdım yardım bekiyorum,sorun çözülürse senin walkthrough çok işe yarayacak.Sağol.

24 Şubat 2011 20:22

@kozet,
sen sorunu yazdıktan sonra oyunu hem xp hem win7 olan pclerde tekrar kurdum, ve ne yazıkki save sorunu yaşamadım.hani yaşasam nasıl çözeceğimi bulur ve yazardım.
üyesi olduğum başka bir forumda aynı sorunu yaşayanlar aynı çözümle çözmüşler ve o yazı karakterini indirmek için bazı linkler vermişler.

karakteri indirme linki :

http://sourceforge.net/projects/corefonts/files%2Fthe%20fonts%2Ffinal%2Ftimes32.exe/download

oyunun kendi sitesine ait support linki:

http://www.wittardgame.com/support.php

he bu arada birileri de sadece esc tuşuna basınca save ve load seçeneklerine kavuşmuş.

üzgünüm elimden gelen yardım bu kadar

25 Şubat 2011 00:06

emiresamra haklısın yanlış yazmışım özürlerimle. ama bişidiyim ismin benim elimde daha çok şekil değiştirir haberin olsun acelem varsa eğer yazarken tuhaf kısaltmalar falan yapabilirim. biz burda isim değişmelere lakaplara falan alışığız valla hiç güceneceğini düşünmedim. tekrar özürlerimle.

25 Şubat 2011 00:09

kozet falla ben hiç klavye kullanmadan save edebiliyorum. kaç kere denedim senin gülhatırın için. mahsuru sadece klavye kullanmayınca üstüste save yapıyor. yane hepitopu tek bir save oluyo elimde. klavye kullanınca istediğin kadar tekrar döneceğin savelerin oluyo.
loada da girince hep oyunun başındaki sahnenin resmi görünüyo ama loada tıklayınca son kaldığın yerden devam ediyo.

25 Şubat 2011 08:27

merhaba Bozo, ismimle ilgili dokundurma ciddi değildi. hassasiyetin için teşekkürler...

25 Şubat 2011 08:34

yorum 35 den devam. gri oda da dolaşıyorum

25 Şubat 2011 08:40

olamaz ya o kadar uzun yazdım gönderemedim şimdi tekrar nasıl yazıcam öf öf
valla tekrar tekrar yazamam arkadaşlar zaten gri odada satranç var onu yapmak bi dert, satrançtan sona bide balkondaki pazıl var dünden beri uğraşıyorum copy yaptığım halde bi türlü resmi yapamadım. bu oyun benim için burda bitmiştir.
ama oyuna ait çözüm linkini buraya yazıyorum isteyen ordan bakarak devam etsin
http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcBb/BaronWittard/BaronWittard.htm
ben zaten pazıl özürlüyüm bi türlü yapamıyorum pazılı.
neyse pazıla gelen yere kadar da anlatıyım.

25 Şubat 2011 08:46

gri kapıdan girip oda dolaşılıyor. mozaik resimli bi duvar var duvarın solun da da bir düğme şu an çalışmıyor. odanın ortasına yanaşıp raftan sandıklı kutuyu alıp açıyoruz. içindekileri inceliyoruz.
bide tavana doğru bakınca kırmızı çizgili kemerlerin orda 6. kırmızı göz şeklini görüyoruz.
sona masaya yanaşıp zarfın içindeki mektuba bakıyoruz. burdada soy ağacı ile ilgili ipuçları var PS kısmında.
satranç tahtasına yanaşıp atı L şeklinde hareket ettirerek tahtada basılmamaış kare bırakmıyoruz. bunun resmi için verdiğim linke bakın.
satranç bitince mozaik duvara gidip düğmeye basıyoruz. duvar açılıyor burayaortası çubuklu Y harfli taşı koyup parçalıyoruz.

25 Şubat 2011 08:52

tekrar çalışma odasına gidip soyağacını aşşağıdaki sıralamaya göre düzenliyoruz.
ipuçlarını not almıştık daha önce
ipuçları yerleri;wittardın günlüğü, satranç masasındaki mektup, rasathanedeki döküman, şifreli kapısı olan ekranlı yerdeki not.
mathew, sarah,willam,emma
roger, sophie
anita, jeff, edward, suzan
arnold, haratio, carolin
bu işi yapınca telefon çalıyor.
burdan çıkıp aynı yolla sıfırıncı kata asansörle inip sarmal merdivenden yukarı çıkıp balkondaki pazılla uğraşıyoruz.
ben yapamadım belki yapan olur. teşekkürler

25 Şubat 2011 13:48

Teşekkürler Sishyphos ve Bozo sözettiğiniz çözümleri ben de okudum ve denedim işe yaramadı ne yazık ki.Save,Load ekranlarını açabiliyorum ama mouse'u save yazısının üstüne tıkladığımda hiç bir şey olmuyor klavye de işe yaramıyor,load'u açtığımda da solda beyaz bir sayfa görünüyor yani hiç bir şey save edilmemiş.Neyse fazla uzatmayayım sorun benim PCde herhalde şimdi Gray Matter'ı indiriyorum onunla teselli bulurum artık :)

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template