The Stroke of Midnight



With her deadline looming, a romance author escapes to Eastern Europe with the hope that a trip to Transylvania can provide the inspiration she needs to rewrite her latest book. But soon her discovery of a Victorian-era love triangle provides much more than a new storyline: it provides an entire novel’s worth! Reunite the long lost lovers in the afterlife in The Stroke of Midnight, a fun Hidden Object game.190 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 26 yorum

21 Ocak 2011 15:00

hotfiledan indirince 370 mb görünüyo.diğeri 190 mb.hangisi doğru?

21 Ocak 2011 15:08

ipek aynı oyun ama iki ayrı paketleme.biri installer exe ile inecek öbürü sadece unrar-extract paketiyle.

21 Ocak 2011 19:43

oyun harika..

21 Ocak 2011 20:39

oyun küzel. HİNT neyim yok sandım dı ama meğer çeşitli yerlerde aynalarda ne yapılacağı yazıyomuş. tabiki ing. ce. üstelik yazıların üstüne tılandığında da bazen dahada teferruat veriyo. zaten eline bi item yapışınca uygun yeri bulana kadar tıklıyoruz. ait olduğu yere gelince item yerine yapışıyo. diğer yapılacak şeylerde de zaten el işareti ve büyüteç çıkıyo.

21 Ocak 2011 22:09

çok çabuk bitti..ama güzeldi.

21 Ocak 2011 22:24

untime error yazdı sonra hata raporu gönder çıktı açılmadı yani

21 Ocak 2011 22:25

2. link de premium üyelik istiyor

21 Ocak 2011 22:44

selam sis ben oyunu
ikinci linkten indirdim ve oyun acilmiyor
rica etsem yardim edermisin

21 Ocak 2011 22:49

beymuf, ikinci linkte biraz aşağı kaydırıp slow downloaddan indirebilirsin

21 Ocak 2011 23:05

tşkler d@phne

21 Ocak 2011 23:12

oyunda bug çıkmasın.amin.

21 Ocak 2011 23:59

2ci linkten yani unrar-extract paketinden indirenler için :

bak şimdi tekrar kurdum.oyunu rardan çıkarttın.sonra extract ettin.oluşan oyun klasöründe alttan 2ci ikon.türü uygulama.adı Strokeofmidnight .boyutu 8606 kb.o ikonu çift tıkla.önüne bir pencere açılacak unpacking resources diye.o işlem bittiğinde de oyunu açabileceksin"

22 Ocak 2011 00:06

ya 12. yorumdakilerin hiç biri olmadan ben nası açtım ve direkt oynuyorum acaba :S:S

şimdik;nerde benim alttaki inventory mekanım,nerde sağda ve solda duran hint buttonlarım meşhur defterim ha nerde bunlarr??hog oynarkene kızan cursorum da yok ve hatta isimlere tıklayınca anında objeyi gösteriyor bu....dönerli olmasada dürüm arası bi döner sözkonusu ve benim gözler buna hiç alışık diil...ben defterimi,hintimi inventoryimi istiyorum yaa....

22 Ocak 2011 15:10

ben artık bugsuz oyun oynamak istemiyorum....çok sıradan oldu yahu bugsuz oyun...halbuki bug oldu mu bir aksiyon bir kendinden geçiş bir cinettin kıyılarında dolaşma,bir sinir heyelanı insan kendinden geçiyor bayılası geliyor...şimdi sorarım size bu kadar macera yaşamak varken kim ister BUGSUZ oyun ??????????

22 Ocak 2011 15:16

sinirli adamım, alemsin he:))))
bu oyunda bug yok bence oynama :P

22 Ocak 2011 16:38

ahahhaha sinirli :)))

22 Ocak 2011 17:59

merhaba

ne yaptığımsa olmadı hata veriyor ((::

yardım arkadaşlar offffff

22 Ocak 2011 18:10

şimdiiii bu oyunda bug yok öyle mi...inanamıyorum hayır ya olamaz..şimdi oyunu indir,kur,başla oynamaya ve pırtttt oyunun sonu gelsin arada bug olmadan....aman tanrım ne sıkıcı ne sıradan ne yavan...hayır hayır bunu bize yapmayın...bug aşkı adına bunu yapmayan bize yahu :)

22 Ocak 2011 19:09

@aliburcu,

ne hata veriyor tam olarak yazmalısın ki bir fikir üretebileyim.işletim sistemini ve pc donanım özelliklerini de yazarsan iyi olur

22 Ocak 2011 22:34

sanırım bende bi gariplik var,oyunu sıkılıp sildim iyimi?belki bu kadar dönmeli oyuna alışamadım ondandır...

23 Ocak 2011 00:54

sishyphos sağol problem kalmadı halletim,

12. yorumu es geçmişim afedersin

çok sağol

23 Ocak 2011 01:40

@sinirli,

bug aşkı adına sana hep buglı oyun koyacağım artık söz:D huzur sana göre değil anladım :P

@aliveburcu,

sevindim sorunun çözülmesine. bi de siz iki kişimisiniz :D

23 Ocak 2011 01:43

hesap eşimle benim adıma ben burcu:)

23 Ocak 2011 12:55

bug kardeşliğinden sevgili Sishyphos...nasıl da anlamışın beni sağolasın var olasın buglu oyunların devamı dileğiyle kardeşim :))))

24 Ocak 2011 14:32

oyun guzell.

25 Ocak 2011 14:54

arkadaşlar bitirdim çok guzel oyundu.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template