The Secret Legacy: A Kate Brooks Adventure



Explore Egypt and discover The Secret Legacy of Kate Brooks’ grandmother in this exciting Hidden Object Adventure game! After being given the grim task of cleaning out her deceased grandmother’s office, Kate discovers a letter that describes an entire Secret Legacy! Travel across the globe and uncover a buried treasure! Collect the clues to the mystery behind Kate’s grandmother’s death and save the day!484.1 MB


System Requirements / Sistem Gerekirliği:
• OS: Windows XP/Vista
• CPU: 1.6 GHz
• RAM: 1024 MB
• DirectX: 9.0
• Hard Drive: 532 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 13 yorum

22 Ocak 2011 15:17

sizler için her türlü fedakarlığa katlanıp oyuna az baktım :))oyun,grafik falan filan çok güzel.tam bir HOG ama çok keyifli.tez kurula oynana!

22 Ocak 2011 17:29

mercü su'cuğum bende merak ediyodum.

22 Ocak 2011 17:53

düz hidden sayılır, arada puzzlelar var.grafikler fotograf galiba

22 Ocak 2011 18:58

oyun güzelleşti hareket başladı. bazı objeler. ekranın en üstünde.olunca alınmadı o zaman oyun ekranını küçültüp alın

23 Ocak 2011 01:38

pehhh benim için çok düz bir HOG bu.sildim.

23 Ocak 2011 13:35

ben karanlık odanın ışığını nasıl yakıcam yardııım

23 Ocak 2011 14:10

ravelin ofise geri dön karanlık odadan çıkıp .siluetlerle nesne bulmaca oynayıp fener alacaksın.fenerle geri gel

23 Ocak 2011 20:02

yukarıda beyzbol sopası var ama alamadım neden acaba :S

23 Ocak 2011 20:09

semanında dediği gibi yukarıda olan bazı nesneleri almak için windowed mode yapıp küçük ekran oynamak gerekiyor tuhaf :S

24 Ocak 2011 18:06

gene bir yerde anahtar yukarıdaydı ekranı küçültünce aldım

25 Ocak 2011 00:50

Profram ekle kaldır'dan silemediğim dosyalar için google'dan bir program buldum ve indirdim. Silindi: Oley bana:))

25 Ocak 2011 11:48

ekran yoruyo insanı yaa ama sonunda bitirdimm..

26 Ocak 2011 14:20

açamadım mevcut frekans vs diyor simsiyah ekrn çıkıyor ne yapmalıyım

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template