Phantasmat Collectors Edition



After crashing your car in the middle of nowhere, you stumble upon The Drowned Dead Hotel, a lonely forgotten structure leaning from a cliff. Beneath lies a dark and cold lake that used to be a lively town. What secrets are buried at the bottom of the muddy waters? Who are the mysterious inhabitants of the hotel? Dive into Phantasmat, an incredible Hidden Object Puzzle Adventure game, and get to the bottom of a long forgotten tragedy.240 MB

Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Vista/7/8
  • CPU: 1.0 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 8.0
  • Hard Drive: 249 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 46 yorum

6 Ocak 2011 20:25

ÇOK GÜZEL BİR OYUN HEMEN OYNAMAYA BAŞLAYIN

6 Ocak 2011 22:05

daha önce oynamıştım o zaman da takılmış silmiştim şimdi de elimde piyano anahtarı,gaz bidonu ve not defteriyle kaldım

6 Ocak 2011 23:04

ooo..özlediğimiz hidden tarzı oyunlardan bu :)))tez başlana !
beymuf;henüz dediğin yerde değilim umarım bug yoktur.stratejiye baktınmı peki?

6 Ocak 2011 23:13

her yere baktım task a da baktım. hint de otrl sahibiyle konuş diyor ama adam ortadan yok oldu

6 Ocak 2011 23:23

sishy e teşekkür ederim sevdiğimiz tarzda bir oyun
oyunda takılma ve bug yok çok rahat oynadım bonus u oynamayı unutmayın
beymuf
gazbidonu kayığın motoruna doldurulacak kayığı bulman için dalgıç kıyafetini tamamlaman gerekiyor

6 Ocak 2011 23:49

dalgıç kıyafet gala çıkmadı neyse tşkler

6 Ocak 2011 23:56

oyunun fark bulma kısmı bile alışılmışın dışında çok güzel:)
bu tarz oyunlarda her zaman olduğu gibi tüm mekanları tekrar tekrar gezmek gerekiyor.soru işaretli yerler dahil olmak üzere her yere tıklamak lazım,konuşmalardan sonra bile yeni obje bulma yerleri açılıyor.bu arada piyano anahtarı bende 2 adet.demekki daha bulunacak ve daha sonra kullanılacak.ormanda yön bulmada konuşmalar çok faydalı oluyor.birde hinti doldurmak için ya uzunca beklenecek yada her obje buldukça şarj oluyor enetrasan:)

7 Ocak 2011 00:09

yardımcı olur musnuz su,piyano anahtarı bidon ve not defterini bulduıktan sonra oyun ilerlemedi. Lobyy e git diyor ama otel sahibi gelmiyor

7 Ocak 2011 00:16

beymuf;dalgıç kıyafetini ben yeni bir mekanda buldum.hani bir kavşak var,okla 3 yön gösteren.solda road yazıyor,sağda ise town ı gösteriyor.işte o towna gidiyorsun ve main street de ruined house olan yere giriyorsun,dalgıç kıyafeti aşağıda ama önce ben dolu şey yaptım. mesela şu an 3 piyano anahtarım var,bunları hep obje bulmalarda buldum.sonra gaz bidonum ve kibritim var.sanırım bişeyleri yapmadan diğer yerler açılmıyor.bence ilk noktadan başlayarak heryeri ara umarım faydası olur:)

7 Ocak 2011 00:16

bonuslar hangisi

7 Ocak 2011 00:27

bende yokroad ve town yazıları

7 Ocak 2011 00:32

beymuf;sen ormanda tarif edilen yollardan geçtinmi? hani sol-sağ falan yaparak?birisiyle konuştuktan sonra yolu tarif etmişti..belki oyunun ondan akmıyordur...

bu arada telefon açılan,pet store olan mekanda,telefon açmak için coin bulunduktan sonra telefona SECRET yazan kelimenin rakam karşılığını giriyoruz yani:732738 ve aşağıda pet store'un kilit kodu çıkıyor:25747

7 Ocak 2011 00:34

birde bazı mekanlarda göz şeklinde plaket gibi bişey alınıyor.tesadüf sağa sola tıklarken buldum ben,şu ana kadar 2 adet buldum.onlar nedir anlamadım ama sanki yeni mekanlara geçiş olabilir ama emin değilim.birdaha bulduğumda dikkatli bakayım çünki inv.de kalmıyorlar...

7 Ocak 2011 00:35

casual dan girdim oyuna ondan mı acaba

7 Ocak 2011 00:54

sanmam beymuf,sonuçta hepsi aynı oyun..aralarındaki fark birisinde hint çok geç doluyor vs...şimdilik bırakıyorum.istersen yeni profil alıp sıfırdan dene....

7 Ocak 2011 00:57

o yolları9 geçtim de otele geldim zaten. şimdi yenibir isimle baştan başladım ve casul dan girmedim

7 Ocak 2011 00:58

çok tşk ederim su

7 Ocak 2011 01:30

şimdiye kadar oynadıgım en güzel oyundu. emeği geçenlere cok teşekkürler...

7 Ocak 2011 02:07

olmadı gene aynı itemlerle kaldım oyun tıkandı

7 Ocak 2011 10:54

gaz bidonu sandala benzin koymak için

7 Ocak 2011 18:01

bu sefer geç kaldım hemen başlıyorum .)

7 Ocak 2011 22:09

-piyano tuşları 5 adet olacak ve mezarlıktaki piyanoya konacak.notaları tam çalabilmek için,mezarlardaki tüm notaları tam toplamak gerekiyor.
-dalgıça;bot-fener-diving faceplate-eldiven verilecek
-dalgıç olayı bitip sağ yerde açılan kısma vana takılınca arkada tünel açılıyor.ordaki panelin şifresi bende 748 di...

7 Ocak 2011 22:11

birde hint yaptığınızda size gitmeniz gereken mekanı dese bile,bulunduğunuz mekanda her yeri mutlaka dolaşıp denilen mekana gidin.hinte çok güvenmeyin yani....

7 Ocak 2011 22:33

bekleyin bende geliyorum :))

7 Ocak 2011 23:17

Arkadaşlar indirme sonrası bir sorun yaşadım.Tam indirme bitti ama dosya part olarak kaldı önce sileyim dedim ama kotalıyım kıyamadım da :)) aklıma bir fikir geldi dosya iki parça görünüyordu bir exe diğeri exe.part uzantılıydı.exe nin uzantısını değiştirdim.Diğer exe.part'ın uzantısını exe yaptım oyunu bu şekilde çalıştırdım aynı sorunu yaşama ihtimali olan oyuncular için bilgi vereyim dedim.İnş başınıza gelmez

8 Ocak 2011 01:20

çok güzel bir oyun ben bitirdim

8 Ocak 2011 01:56

bende bitirdim. bu lafı masuscuktan yazıyom. oynadığımı unutmayım diye.

8 Ocak 2011 15:23

süperdi!tepkimide oyladım :)))

9 Ocak 2011 01:45

nefis bir oyundu teşekkürler

10 Ocak 2011 16:21

harika oyundu çok teşekürler...

11 Ocak 2011 12:11

phantasmant bende de ayarlar kısmında tiksiz bir şeyi işaretledim diye siyah bir ekran oldu.. oyunu sildim tekrar yükledim hala siyah ekran.. enteresan bir sorunla karşı karşıyayım

11 Ocak 2011 12:23

@egoistt,
oyunu sil.sonra başlat-ara menüsünde oyunun adını yaz ve bulacağın tüm dosyaları rar dosyası hariç yine sil.sonra tekrar kur

11 Ocak 2011 14:09

selam arkadaşlar asansör pierden geri götürmüyo,sadece yukarı çıkıyo orayada inemezsin diyo geri dönemiyorum bi türlü nasıl hallettiniz

11 Ocak 2011 14:18

reset attım düzeldi teşekkürler sishyphos

12 Ocak 2011 14:27

sonunda ben de bitirdim. başta çok nesne aratıyor, gözümü yordu diye sevmemiştim ama devam edince çok keyif aldım. teşekkürler

13 Ocak 2011 18:18

uzun zaman oldu bu tarz oyun oynamayalı çok güzeldi bir solukta bitti hiddenlere geri dönmek çok güzel :D

14 Ocak 2011 19:56

selam sis oyun icin tesekkurler superdi
oyunda emegi gecen guzel yorumlari yazan
butun arkadaslarada tesekkurler super yorumlardi
takildigim yerde yorumlarla ilerledim
iyiki varsiniz arkadaslar

18 Ocak 2011 14:06

Hotfile dosya kaldırılmış / silinmiş mesajı veriyor. Filefactory'i de açamadım. Başka link var mı?

20 Ocak 2011 18:09

Hu huuu bana yardimci olacak kimse yok mu?

27 Ocak 2011 16:39

Sishypos link'i yenileyebilir misin? Biraz ısrarlı oldum farkındayım ama bu oyunu çok oynamak istiyorum.

31 Ocak 2011 23:22

arkadaşlar. hintin bana dediğine göre önce telefonun üstündeki pası çıkarmanın yolunu bulmalıymışım. ama nası yapcaımı bilemiorm . yardım edebilir misiniz

1 Şubat 2011 00:18

@ burçak,

resimli çözüm alttaki linkte.
http://www.gamezebo.com/download-games/phantasmat/walkthrough

@fairylady.
yeni link ekledim

1 Şubat 2011 21:08

evet hatırlıyorum rust remover aldığımı. ama şimdi inventory de yok..mutfağa da girilmio artık. bi yere de harcamadım. nerde bilmiorm :((

4 Şubat 2011 13:46

Sagolasın Sishypos. Emegine saglik.

28 Şubat 2011 20:53

başka bi siteden indirerek oynamıştım. Harika bir oyun.

24 Nisan 2011 21:21

anahtarlardan birini bulamıyorum.... ühü...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template