Kingdom of Seven Seals



Join Princess Vita as she embarks on a fantastical journey to rescue her kingdom! Once
prosperous, the kingdom is frozen under a witch's evil spell. The King, the Prince, and many of their loyal subjects, are trapped inside the castle. To remove the curse and free your beloved land, you must race to find seven magic seals before the witch does! With the help of a friendly fairy and a cast of enchanted characters, save the Kingdom of Seven Seals in this exciting Hidden Object game! 185.5 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 38 yorum

25 Ocak 2011 11:47

prenses prenses geziyorum ama ne yapıyorum acaba

25 Ocak 2011 12:36

mouse takılıyo sanki yoksa bende mii böle oldu anlamadım bi amaçsız dolanmadayımm..=)

25 Ocak 2011 12:42

ahahah prenses bolluğu mu var :D

25 Ocak 2011 14:38

birazdan olaya el koyacağım meraklanman :P

25 Ocak 2011 14:55

indiriyorum bakalım :)

25 Ocak 2011 15:02

ya bu HOG mi?...
bu arada defterde sağ üstteki zımbırtıya tıklayınca ilk yapılacak görevi söylüyor.amaç orayı bulmak ama bu oyun ne biliim amannn:))))

25 Ocak 2011 15:14

ay buna walk-malk yazılmaz teeee bi yerlerde şato buldum ve ilk hog orada çıktı.yanlız konuşulanları okumak lazım,çünki balta aldım ama onu tamir etmem söylendi..sol altta ablaya sordum,nerde tamir ederim diye,oda fire olan mekana git dedi..haritadan fire olan yeri görüp orayı buldum.orda bir obje alındı ve daha sonra ateşe balta,sapı falan atıldı.alınanlar inv.de birleşti.sonuç:konuşulanları anlamak ve ona göre yapmak gerekiyor.

25 Ocak 2011 15:19

son olarak,sağda haritada gidilecek mekan beyaz olarak işaretlenmiş zaten...doğru yere gittiğinizde -!- işareti çıkıyor....kolay gelsin herkeze:))

25 Ocak 2011 15:30

kasıyor biraz bende.

25 Ocak 2011 15:34

biraz deyil kımımıldayamıyorum çıktım oyundan.

25 Ocak 2011 18:21

arkadaşlar ,sanırım kaplumbağa benden bitki istiyor.ama ne yapacağımı bulamadım.yardımcı olurmusunuz?

25 Ocak 2011 18:48

benim maus hızlı ama görüntü çooooooooooooook yavaş oynayamadım sildim

25 Ocak 2011 18:51

oyunu iki dakika bile oynayamadım çok sıkıcı görüntüde bozukdu zaten bende sildim..

25 Ocak 2011 18:56

çok ağır gidiyor ,hiç bir şey yapamıyorum

25 Ocak 2011 19:09

çok ağır oyun benden kaynaklanıyor yine sandım ama demek değilmiş bilgisayarımı da kastı

25 Ocak 2011 20:44

tek kelimeyle amaaan

25 Ocak 2011 21:05

cunsoru kapatınca rahatladı ama dön dön başım döndü

25 Ocak 2011 21:07

cunsor ne sema hanım

25 Ocak 2011 21:39

imleç

25 Ocak 2011 21:40

opsion da cunsor yazıyor onu işaretleyin

25 Ocak 2011 21:46

imleç, normal ok şeklindeyken daha rahat hareket ediyor ,bazı oyunlarda ok değişik şekillerde olunca oyunu ağırlaştırıyor.

25 Ocak 2011 23:10

arkadaşlar oyunun çok yavaş olması tamamen pc niz ile ilgili bende hiç sorun yok.ayrıca oyun sanıldığı gibi çok karışık değil,yukarıdada yazdığım gibi sol alttaki abladan ne yapmanız gerektiğini öğrenebilirsiniz ve gitmeniz gereken bölgede zaten sağ altta haritada belli..yani boş boş dolaşmanıza gerek yok yav :))

25 Ocak 2011 23:12

bu arada CURSOR ayarını yaparak belki daha sağlıklı oynayabilirsiniz ;)

25 Ocak 2011 23:25

kaplumbağaya dereden alınan küçük kaplumbağa verilecek. dolaşırken yollardanda item toplanıyor, kristal ,çizma, şapka.küçük kaplumbağa.

25 Ocak 2011 23:26

benim oyun hızlandı

25 Ocak 2011 23:27

ing bilmeyince zor oluyor tahmini oynuyorum

26 Ocak 2011 11:15

water house bölümünü atlatan varmıiki yer arasında gidip geliyorum ama olmuyor.etraftan toplanacak objemde kalmadı

26 Ocak 2011 11:39

İpek,inventorydeki boş kağıdı fıskiyenin üstüne tıktayın,kasa için şifre belirecek kağıtta.

26 Ocak 2011 11:57

ejderhanın orada duran gardiyanla konuştunuz mu, koruma olarak cüceye, water house ve elfe yolluyoruz o adamcağızı. baya bi ilerledim ben ama elfin evindeki kutuyu açamadım bi türlü. şifre ve kiliti buldum , nası çevrileceği de yazıyor. ama yapıyorum olmuyor. geçen olursa yazsın lütfen.

26 Ocak 2011 13:04

Gaia,farenin tuşunu hiç bırakmadan kilidi sola doğru çevirin,40 sayısı 4. kez okun hizasına gelince tuşu bırakın doğru yapıldıysa tık sesi duyulacak,bu kez sağa doğru çevirin 10 sayısı 3. kez oka geldiğinde tuşu bırakın son olarak yine sağa doğru çevirin 80 2. kez oka geldiğinde fare tuşunu bırakın.

26 Ocak 2011 14:45

teşekkür ederim Kozet.demekki imleç değişmesede tıklanacak yerler varmış.

26 Ocak 2011 17:05

ya denedim ama bendeki tek kağıdımsı şey scroll.onuda almıyo.acaba siz daha sonraki bölümlerimi tarif ettiniz.ben daha başlardayım.

26 Ocak 2011 17:12

Herhalde farklı şeylerden sözediyoruz.Sağ alt köşedeki haritaya bakın,sarı ışık bulunduğunuz yeri,beyaz ışıklar tamamlanacak görevlerin olduğu yerleri gösteriyor belki başka bir yere gitmeniz gerekiyordur önce.Oyun epey karışık ben de bitirip sildim tam olarak hatırlamıyorum.

27 Ocak 2011 01:08

arkadaşlar ben takıldım. elimde 5 diamonds ve pearl var ama rubies bulamadım. şimdilik tamamlanacak 2 yer kaldı. elimde bi dolu nesne var.
bu rubiesler nerede
inş oynayan vardır da sesime kulak verir.

28 Ocak 2011 09:34

acaba oyunu oynayanlardan bana yardım edecek kimse varmı.water da fıkiyeye kağıt ver dediler ama elimde scroll var.onuda almıyor.heryere gittim.haritaya göre iki beyaz yer var,ikisindede hiçbişi olmuyo

28 Ocak 2011 18:33

şehir işgal altında yukarıdaki köprülerin birinde bir gardiyanın var ona gidip onunla konuşacaksın. hatırladığım kadarıyla birkaç kez konuşunca bazı yerleri korumak için ona görev veriliyor ondan sonra skrol denen kağıt suya tıklanıyor. ben böyle hatırlıyorum inş yanlış değildir.

2 Şubat 2011 15:32

ipek Daddy joenin evinde önce yağdanlık ile kapı kilidini yağla sonra önceki ekrandan masanın üstünden kadehi al yerdeki fıçıdan içki doldur .İçki kadehiyle yağdanlığa tıklayınca rengi değişiyo sonra tekrar kapı kilidini yağla önceden alınan anahtarla içeri gir

2 Şubat 2011 17:59

çok saol ilkay.sayende bitirdim :))

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template