Eternal Night - Realm of Souls



When the sun sets on ancient Egypt for seven long days, the Pharaoh calls on a hero to reopen the passage to the Land of the Dead to face the gods themselves! As the Chosen One, explore ghostly underworlds and sunken temples on your search for relics and clues! Employ alchemy and spells as you solve intricate puzzles composed in stars, ancient hieroglyphics, and more! The gods' gratitude is yours if you can uncover the mystical conspiracy and return the sun god Ra to his place in the sky! 480 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
Part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 1
Part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 2
Part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download Part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 61 yorum

11 Ocak 2011 13:21

selam arkadaşlar....walk yazmak için kolları sıvayın:))))
oyun ilginç,puzzle lar bile değişik.

11 Ocak 2011 13:42

bozocum imleç yavaş demişsin bende sorun çıkmadı,yanlız gerçekten değinşik bir oyun voltranı oluşturmak lazım.hayde bekliyorum:D

11 Ocak 2011 13:51

ilk ekranı geçtim bakalım,tüm yiyecekler toplandı,masaya kondu.
puzzle ise en soldaki abinin engelleri aşarak geçme işlemi,biraz uğraştırsada skip siz geçtim
geldiğim ekranda yerden bazı itemler aldım
kırmızı taşı ortadaki abinin başına taktım
ileri henüz gidemiyoruz
sağda ve solda işlemler yapmak gerkiyor

hint işine gelince;çok faydası yok sadece yol gösteriyor.küreğin sapını bulmam lazım ama henüz yok valla...

11 Ocak 2011 14:01

soldaki abinin orda bir puzzle çıkıyor ama henüz aktif değil gibi
ortadan zaten gidemiyoruz
sağdaki bölümde iskeletor bizden kavanozla tohum istiyor,kolye içinmiş
hint yaptıkça sırayla yapılması gerekenleri söylüyor
ilk olarak " spear" bulmak lazım
sonra blue lens istiyor
spear'ı yerine koyacakmışız ve son olarakda mavi lensi yerine koyacakmışız.
spear(mızrak) bulmam lazım ama geri ekranada gidilmiyor.ne la bu!

11 Ocak 2011 14:24

ok.oldu
kırmızı gem taktığımız elindeki mızrağı aldık
inv.de sapla birleştirdik
fur(kürk) denen şeylerden 5 adeti tamamlıyoruz
şimdi sağ altta ? işareti olan yerin yanında tüm lambalar yandı
tıkladım ve inv.deki ile kırmızı topları birbirine değdirmeden yakaladım,15 adet.
oyun bitince sağ alttaki yuvarlaklardan biri doldu.sanırım bu bana yeni bir güç verdi
bu arada balta sağda zoom yapılan yerdeki buzları kesmedi,hepsi donukmuş...
evet yeni güç ile sağdaki buzlar baltasız parçalandı
spear,blue lens,8 yeşil gemden 2 si alındı o mekandan
spear kırmızılı abiye verildi
blue olan soldakinin başına takıldı ve puzzle aktif oldu
puzzle hintten faydalanarak yapıldı
artık ileri gidiliyor
gidilen yerden 2 yeşil gem daha alındı
sağ üstten çıktık
metal rings alındı

üleynmmm kahve yapmıştım buz olmuş! bırakıyorum...

11 Ocak 2011 18:31

biraz daha dvm edeyim.....
yerden 3.parça yeşil gem
sağ vazodan bir kağıt alındı
ortaya bişeyler ekilecek ama güneş ışığı lazım
solda ise vazo istiyor bizden
aşağı merdivenden inilip 6.parça yeşil
3lü mavi çiçeğin ilk parçası
ablaya müzik dinlettik
yukardaki eve geçiş yapabilmek için puzzle çözüldü
puzzle ile açılan mekandan 7.yeşil gem
3 mavi çiçek tamamlandı
clay-thorny stem-ve orta kuyumsu yerden feather alındı
burdan çıkıp sağ mekana girdim ve ilk obje bulma yerimiz çıktı

11 Ocak 2011 18:33

su almış başını gitmişsin :) ben daha diğer oyunu oynuyorum pek fazla zamanım olmadı ya...neyse arkandan destek kuvvet olarak geliyorum :))

11 Ocak 2011 18:39

obje bulmadan kolye alındı
ordaki idealist ve hümanist mavili yaratığa clay verildi oda dünyaya bir çocuk hediye etti:P
masanın sağ yerindeki puzzle yapıldı çocuk yine mavilide etc..etc...
soldan coral alındı
masada sol puzzle olan yerden chisel alındı

ya sanki şimdilik oyun akıyor bırakıyorum....tıkanırsak yazarım...

11 Ocak 2011 19:37

ben oyunu indirdim ama hata veriyor kuramıyorum.yardım edermisiniz lütfen

11 Ocak 2011 19:42

! C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\Eternal_Night_FINAL.part1.rar: Eternal_Night_FINAL.exe içinde paket veri CRC hatası. Cilt bozuk
verdiği hata bu ne yapmam gerek

11 Ocak 2011 20:04

başladım ve takıldım.kırmızı gem sağdaki adama taktım ve onun için sanki elinde bir şey tutuyora benziyor diyor ama adamın eli boş.inv içinde fur, shoverl bi de ilk odada alınan taş var.

şekom mızrağı kimden aldın ? soldakinin vermeye niyeti yok da.

11 Ocak 2011 20:04

gülay part 1 bozuk inmiş.silip aynı partı tekrar yükleyeceksin

11 Ocak 2011 20:18

part 2 de aynı hatayı veriyor.ondan açmaya çalışıncada.bana yol gösterirmisiniz

11 Ocak 2011 20:19

ikisinide silip tekrar mı yüklesem.aynı hatayı verirse napıcam.winrarın son sürümünü yükledim yeniden

11 Ocak 2011 20:23

gülay partlar kırık inmiş hatası yazdığın.eğer 2 part için de diyorsa ikisi de kırık inmiş demektir.silip yeniden yüklewmek dışında yolu yok

11 Ocak 2011 20:24

bir de oyunu masaüstüne rardan çıkarmaya çalışma.c içinde bir klasör yarat rarları o klasöre taşı.ve o klasördeyken sağ tıklayıp buraya çıkart de.masaüzerine açmak için büyük bir oyun bu

11 Ocak 2011 20:29

yaaaa siss beni bekleeee oynamaaaaa

11 Ocak 2011 20:49

elimizdeki frost charmı sağda yaratığın ordaki havuza tıklayıp black frost charm yapmak gerekiyormuş.amma dönendim ha şuncacık şeyi bulana kadar :D

11 Ocak 2011 21:21

şimdi mavi çiçekleri çocuk doğrulan odada soldaki ateşli ızgarada kuruttum.elimdeki kağıttaki 3 nesne mevcut ama nerde birleştircem bulamıyorum.odunu büyük ocakta yakıp çiçek ekilecek yerdeki toprağı odunu yakıp elde ettiğim ash ile ekime hazır hale getirdim. hint de sadece tohumları ek diyor.

şekom helppp

11 Ocak 2011 21:40

bi de hathordan sağ yukarıda gidilen ortada sunak olan yere feather takmışım.

11 Ocak 2011 22:04

geri ilk ekrana gittik sağdaki gölün ordaki ruha necklace verip seed aldık.en tepe sola gidip toprağa seed ekince set bey geldiler. ordaki kadının bize verdiği teli hathora verince workshopa git flüt yapacaksın dedi

11 Ocak 2011 22:10

workshopda masada sağda bebek yaptığımız yerde flütü yaptık.ve sol yere koyduk masada

11 Ocak 2011 22:25

hathorun ekranında balığpa tıkladık balık çaldı.hathor da çaldı.sonra balığın kafası üzerinden blue charm stone alıp sağ alt köşeden oyunu oynadık.su altına inme gücümüz geldi.sağ alttan yeni mekana geçtik

11 Ocak 2011 22:33

su altında ilk bölümde yani inşaat yapılan yerde toplananlar
sea shell piece
metal sphere
stick
hems
sand

bi alt kısma ilerledik sea shell piece ve 2* portal piece
sea sheller birleşti en tepede sağda sunağa takıldı.kum flüte serpildi workshopda. yine kaldık :D.potion yap diyor da nerede yapcaz.

11 Ocak 2011 23:05

su altında en alt 2ci bölümde sağ üstteki timsah kafasına stick koyup nesne bulma oynayıp potionu aldık.gidip flütü tamamladık hathorla konuştuk.çıkıp yılana flüt çaldık bıçak aldık.su altına 1ci kısma inip bıçakla soldaki piramit tepesine bağlı ipi kestik.sağdaki nöbertçi baltasını bıraktı baltayı aldık.piramit tepesinin altındaki odunları kesip sandığı kırdık.2ci alt kısama geçip timsah kafasında yine nesne bulma oynadık gold paint aldık

şimdi star portalı aktif edip starı alıp 2ci bölüme koymam gerekiyormuş da star portal nerdedir bilmiyorum.sandıktakini alabilmem için pry etmem lazımmış.o da ne bilmiyorum

11 Ocak 2011 23:44

he he ne şane oyun demi demiştim.
efem star portalı alman için itemlerinde halka olması lazım işte onunla bi yuvarlak metal stonmu ne vardı onu birleştir gezegen oluşsun. gezegeni o diğer ıvırı zıvır koyduğunyere koy yıldızı al.
o portal pieceleride su altında 2. kısımda yerde kıralın kaidesinin çevresindeki beton yuvarlağa yerleştiricen. aslında bi parça daha var. valla onu nerden bulduydum hatırlamıyom.

12 Ocak 2011 00:08

şimdi suyun altında 2. kısımdaki yere bu starı takınca portal parçalarınıda tamamlayınca tacı olmayan kral havaya fırlıyor du. tam doğru düzenle yazamıyo olabilirim çünki çok dolaşmıştım.
3 tane olan sutunun ortasındaki açılıp balta alınıyodu sanırım. o baltayla su altındaki birinci kısımdan yerden toprak yada clay alınıyordu. o klayla gene müzikli balığın ordaki yerde bu havaya uçan krala taç yapıp sarıya boyamak lazım.

12 Ocak 2011 00:10

bide su altı birinci kısımda pramitin üstündeki sağdaki adamın yanında crowbar peydahlanıyo. işte onunla yere düşen pramit ucunun altındaki asa alınıyodu. ha yav kral tacını itemlerden bulmuştum pardon o clay la pramitin eksik kalan uç tepesi o alette yapılıyordu. özürlerimle.

12 Ocak 2011 00:12

o pramit yerine konunca buralardaki işler bitiyor. şimdi kral tacını itemlerde buldum dedimya bazen dolaşırken item olan yerin ışşığı yanmıyo sona dolaip tekrar gelince buluyodum itemli yerleri. yada bu benim pc ye özel bişi kasıyo ya. belki sizde olmaz

12 Ocak 2011 00:15

buralarda yapılacak bişileri inşallah unutmamışımdır. neyse şimdi oyun başında hiç giremediğimiz o alevli yer vardı 2. ekranda
işte su altındaki kral havaya fırlayınca gidip oraya kurulmuş
onun kafaya tacı takıp eline asayı verince bu yol açılıyor.
ben bu arada 2. kabarcıklı oyunuda oynamıştım ama nerdeydi hatırlamıyorum. yani sağda alttaki bok möcüğünde 2 tane taşım var üçüncüsüde sarı yanıyor.

12 Ocak 2011 00:25

şimdi eldeki cats eye denen daire sunağa takıldı ay alındı.ay denizaltı 1ci bölümde sol sunağa takıldı.workshopda bi nesne bulmavü-ca oynadık şekilsiz bi taş aldık.masada sol yerde chisel ve gold paintle onu piramit tepesi yaptık.deniz altına inip piramide koyduk.sol üst maymun yere levye attı.onla sandıktan kraliyet asası aldık.bi alt kata inip asayı orta sunağa taktım sanırım.bozonun dediği 3ci taş çıktı.onu da koyunca kral havalandı.haa bu arada bu kralla olan ilgili işler sırasında havadan bi şey aldım da nereye taktım bilmem.çayır çimendeki sunağa olabilir.şimdi bu krala taç lazımmış

12 Ocak 2011 00:25

bu yoldan geçince kocaman bi ra mabedi var solda arı kovanı sağda yılan yuvası var.
en sağda sanırım itemlerden balık ağı alıp sudan balık avladım.
o balığı ateşte pişirip, mabedin önündeki tabak gibi yere koydum. bu işten sonra galiba mağbede girdim. orda üç tane kurbağa var. bu kurbağlara sinek lazım öle bi aradım ki beynim sulandı. neyse bu ra efendinin kafasına tıklayıp konuşmayı dinliyoruz kafasının solundan bi item aldım ama kırmızı taşdı galiba. işte sinekte kafanın sağında. hafif bir pırıltı oluyo sinek alınıyo.
bu sineği kurbağların ışşıklarını yakıp ortadaki yere koyyoruz. 3 kurbağa aynı anda dilini uzatıp ham ediyolar sineciği.
sol sağ kapılar aktif. burda o kadar çok abuk iş yaptım ki sırasını hatırlamıyorum. ama ana hatları ile yazıcam ayrıntıyı belki sis yazar.
bikere burda bi akrep lazım akrep için bal lazım.
balı almak için se iksiri arı kovanının asılı olduğu ağacın önündeki toprağa dökünce bişiler oluyo biz bal alıyoruz.

12 Ocak 2011 00:32

bu balı sol kapıdan girip akrep heykelinin orda yere dökünce akrepler yapışıyor. birini alıyoruz. yav çorba gibi bi oyuncak fare var dı onu nereden aldım dı bilmiyorum. işte o fareye bi ip bulup bağlayıp sağ kapıdan girince fare deliği denen yere koyyorduk. o fare yürüyüp ineği korkutuyodu. ay neyse ineğe boynoz kuşa bişey yapıyorduk kuş uçunca altında groshoperın ayağını alıyoduk. burası çok karışık taze oynayan birisi yazssın. ben şu an elimde iksir,fülüt,göz,redsharme,scorpiona ve çekirge ayağıyla kaldım.
çekirgenin ayağını bi türlü takamıyorum. yardım şeyediyom.

12 Ocak 2011 00:50

neyse olayı çözdüm red sharmeyi sağ alttaki mokböcüğüne tıklayıp gene kabarcık oynadım oyun bitince çekirgenin ayağını taktım.

12 Ocak 2011 00:54

şimdi arada unuttuğum bişiler aklıma geldi. ilk ekranda kuyugibi bişi vardıya siyaha boyayan işte ordaki adamın sağından bi jar almıştım.
bide kağıtta ekin, dikenliçubuk. kurukafa vardı. işte bu işleri su altındaki kral fırlayıp 2. ekrandaki giremediğimiz yere gelince orda yapıyoruk. ekinide galiba formül kağıdını krala tıklayınca kraldan alıyodu.
kralın fırlaması için portalın tamamlanması lazım ilk başta 2 parça portal parçası bulmuştuk bi üçüncü daha vardı onu koyunca çember şeklinde portal havalanıyodu.

12 Ocak 2011 00:59

neyse ben kaldığım yerden devam ediyim. çekirgenin ayağını takınca üç kurbağanın ortasındaki küre ışıklandı. ona tıkladım. gökyüzündeki gezegen parçalandı ve yere sandık düştü aldım.
şu anda hem oynayıp hem yazıyorum. ama bundan öncekileri tam hatırlamadığımdan ayrıntı yazmadım. artık oynayan birisi anında yazssın. hatalı bişi yazmışsam özürlerimle.

12 Ocak 2011 01:07

sandıktan sonra kurbağlı yerden geri çıkınca bi amcam mabedi ışıladı. heryerde lektrik akımları dolaşıyor. sphinx'in kafasına sandığı tıkladım. bişiler oldu ve spinxs bana breath of the sphixs gönderdi.
suya tıkladım. ekran yukarı kaydı ve kocaman bi el olan şekli geçtik bi pazıl çıktı. burda ipler birbiriyle kesişmeyecek şekilde çözüm yapıcaz.

12 Ocak 2011 11:51

gölgelerin gücü adınaa.......
öğlen molasında başlıyorum bitireyimde görün :)))))

12 Ocak 2011 12:52

su benim unuttuğum saçmaladığım yerleri düzeltirsin artık ama 36. yorum dahil birebir yazıyorum onlar tamdır.
kocaman elin ordan pazıl çıkmıştı skiple geçtim.
ekrana tıklayınca yukarı kaydı.
nut diye bi amca konuştu vır vır.
gene ekran değişti set diye bi amca daha çıkıp konuştu.
şimdi white charme stonum oldu.
ağaç şeklinde kadın var.
kadının solundaki çanaklara tıklıyarak suyu akar hale getirdim.
yeşil kadına tıklayıp coddes tears aldım.
mok böcüğünün ordan starme ve fire charme yazan görev yuvarlakları çıktı.
white charmeyi mokböcüğüne tıkladım.
kabarcık oyununu oynadım.
ekranda neye dokunsam sağdaki amca şimşek yolluyo. bu heriften kurtulmak lazım.
kadının olduğu sütünun ortasında yılan var ona fülütle tıkladım yılan yere düştü.
yılan düşünce oluşan 2 el arası gibi boşluğa itemlerdeki eye yi tıkladım.
bir hortum başladı.
bu hortuma itemlerden breat of the spinxsi tıklyınca hortum sağa kaydı ve şimşek gönderen herüfü içine aldı.

12 Ocak 2011 12:59

bu hortuma breat of the spinxsi tıklayınca bi pazıl çıkmıştı onu yapınca hortum sağa kaydı.
hortum arasında belli belirsiz görünen şimşekçi amcaya poitonu tıkladım.
sağda yerde bi yılan daha var tıklayınca tehlikeli diyo.
bu yılanada fülütü tıkladım.
bu yılanın az üstünden white flower aldım.
soldan gold charme stone aldım.
sağ ortalardan sneke seale aldım.
mok böcüğünddeki son yuvarlak da yeşil oldu.
elimdeki son charmeyide tıklayıp gene kabarcık oyunu oynadım.
oyun bitince 5 adet charmem oldu.
bu charmeleri rengine göre yerlerine yerleştirdim.
bi anda ortada RA tanrı ve etrafta başka iriliufaklı tanrılar gökyüzüne yükseldiler. RA bi iki laf etti vede oyun bitti.

12 Ocak 2011 14:01

bozoya sorular....
-şimdi ben sualtı işlerimi bitirdim,kral amca yukarda portalın solunda oturmakta.ordaki ateşli yere inv.de olan 3 şey konacak.kafatası,çıbık gibi şey ve başak tanesi gibi şey.başak tanesi hemen ateş yanan küp gibi şeyin altından alındı ama barley adıyla.daha sonra bu 3 şey tek tek ateşe tutulunca,barley başak tanesi şeklini aldı.35. yorumda liste krala verilecek demişin ama liste mouse ile alınmıyorki sadece about yapılıyor yav...

az bi krcalayım bulursam yazarım

12 Ocak 2011 14:06

şimdi oldu.öndeki kaba elimizdeki üçlemeyi kağıttaki sıralama ile yapacakmışız tabiki :)) yol açıldı.

12 Ocak 2011 14:08

sis dediğin gibi indirdim partları sorun olmadan c de açtığım klasöre kurdum oyunu ama bu seferde atioglxx.dll diye hata verio.atınin son sürümü yüklü olduğu halde lütfen yardım edermisiniz

12 Ocak 2011 14:10

su altındaki kral havaya kalkıp gitti acık olmayan yyere uzun cabalar sonucu acıldı giremediğimizz yerrr..
nihahahahahha......sinirleniyorumm galibaaa..=)

12 Ocak 2011 14:12

evet sinirleniyorum bozo mabede giremiyorum balığı tuttum ateşte pişirdim sunağa koydummm....mabede girilmiyo yardım acill???.=(

12 Ocak 2011 14:23

tuğra dur sinirlenme :)))
piramitteki abla/abi onla konuş,bıdı bıdı edecek sonra kurbağaların olduğu yere gir,3 kurbağanında alttaki kaplarına tıkla.bu arada piramite zoom yap ve ordaki sineği yakala.kurbağalara verince altlarında 3 kapı açılacak.

12 Ocak 2011 14:31

yessss saoll su şükürr suanda kurbalala uğraşıyorum o kapı senin bu kapı benim toparlıyorum eksik bacaktır faredir kuşturr..=)..kafaya taktım bitircem

12 Ocak 2011 15:26

Hayırlı olsun oyun The End..=)

12 Ocak 2011 15:33

eternalinedee..oyununadaaaa....BİTTİ !

12 Ocak 2011 15:34

@gülay,
uyarı verdiği dll dosyasını tam adıyla google da aratın ve bulduğunuz dll dosyasını indirip oyunun kurulu olduğu klasör içine unrar edin.

12 Ocak 2011 19:39

ben gibi bulamayanlar için.kırık taç hani bir önceki iki heykelli bölümde sağdaki havuzlu bölümün hemen alt kısmında nesne bulma oynayınca alınıyor

12 Ocak 2011 20:50

boğanın boynuzlarını arayan olursa eğer, 3 kurbağadan ortada duranla nesne bulmaca oynayıp alıyoruz.çok aradım da

12 Ocak 2011 21:36

bittiiiiii :D

14 Ocak 2011 10:04

arkadaşlar oyun açılıyor ancak sadece müzik var ekran simsiyah.yardımcı olabilirmisiniz

14 Ocak 2011 17:51

@belis,
oyunu açıp müzik duyorsan ama siyah ekran varsa ekrankartın oyun grafiklerine yetersiz demektir bu.ekran kartını ve pc özelliklerini yaz bi

14 Ocak 2011 19:49

Güzel ve değişik bir oyundu ama çabuk bitti :0( Teşekkürler...

15 Ocak 2011 16:27

oyunu yükledim ama açamıyorum ses ve görüntü geliyor start a bastığımda büyük ekranın üzerinde küçük bir ekran çıkıyor ve maus kayboluyor oyunu ancak ctrl+alt+delete ile kapatabiliyorum oyunu silmek istediğimde silemedim realm of souls üzerinde açık olduğundan silinemiyor diyor yardım ederseniz sevinirim

15 Ocak 2011 16:46

binnur ekran kartınız oyunun özellilerini desteklemiyor.ses ve görüntü alabildiğinize göre oyunda değil sorun pc de.silemeyişiniz ise oyunun kapanmamış olmasından kaynaklanıyor.pc ye restart atın oyun kapansın ve pc açıp uninstall edin oyunu.

15 Ocak 2011 17:09

bu oyun benim pcyide kilitledi ,ekran kartım yetersizmiş , açamayanlar hemen silin boşuna uraşmayın,

15 Ocak 2011 17:23

teşekkür ederim sishy

31 Ocak 2011 09:07

bakalım nasıl bir oyunmuş. emeği geçenlere teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template