Crossworlds The Flying City



Monica and her father, Professor Dumbdore, have invented a unique device, a teleporter that enables traveling though parallel worlds! Mysteriously, Monica’s father disappears and it’s up to her to track him down! Investigate the different worlds and meet interesting characters as you track down Monica’s father in Crossworlds: The Flying City, an exciting Hidden Object game.194.7 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 118 yorum

8 Ocak 2011 18:35

oyun çok güzel tavsiye ederim.

8 Ocak 2011 20:13

İndiriyorum.inş güzeldir.

8 Ocak 2011 20:20

merhabalar...önce herkese sağlıklı ve keyifli bir yıl dilerim...ve ne yazık ki bu oyunu indirip kurmama karşın, açamıyorum..hata veriyor..sorun ne olabilir?

8 Ocak 2011 20:52

merhaba sishy oyunu yükledim ama açmadı oyun hata veriyor neden acaba

8 Ocak 2011 21:59

oyunu açamayanlar,

lütfen işletim sisteminiz nedir ve oyun size nasıl bir error veriyor yazarmısınız?

error nedir bilmeden soruna yaklaşmam dahi imkansız

8 Ocak 2011 22:08

LİNK DEĞİŞTİRİLMİŞTİR. İLK LİNKTEN YÜKLEYİP AÇAMAMIŞ OLANLAR OYUNU TÜMÜYLE PROGRAM EKLE-KALDIRDAN SİLSİN. SONRA BAŞLAT-ARAMA MENÜSÜNDE OYUNU TAM ADIYLA ARATIP BULUNAN TÜM DOSYALARI SİLSİN.VE YENİ LİNKTEN YÜKLENEN OYUNU AYRI BİR DİZİNE KURSUN.

8 Ocak 2011 22:50

oyun artık sorunsuz açılıyor ve güzel bir oyun arkadaşlar..hatta takıldım diyebilirim az daha araştırıyım bulamassam soracağım.

9 Ocak 2011 00:36

teşekkürler oyunu yeni linkten yükledim açıldı

9 Ocak 2011 01:05

ben de takıldım bahçeye açılan kapıyı açamıyorum

9 Ocak 2011 10:08

beymuf bahçeye açılan kapıya gelmeden önce kasayı bulup açtın mı? kasayı buluncada o makine odası gibi yerdeki elektrik panelindeki kablo bağlantılarını aynı renklerinde eşleştirip elektrik akımını verebilince kasaya 063541 nolu şifreyi uygulayıp key kart alıyoruz. bu şifrede çalışma masasında bi kağıtta var. keykart ilede elektrik panelinin ordaki kapıyı açıp yeni bir odaya giriyoruz.

9 Ocak 2011 10:14

yeni girdiğimiz odada teleport var yumurta gibi, ışıklı bir cisim. bununda nasıl inşa edileceği kitaplıkta en alt rafta sağdaki kitap içinde aynı şekilde bir resim vardı. bu resme itemlerde bulduğumuz delikli bir kağıdı tıklayınca boş sayfada bu teleportun inşaası ile ilgili yeni şekil beliriyor.

9 Ocak 2011 10:23

şimdi teleportu çalıştırmak için bi fusye bi de oval bir parça bulucaz fusye tavan arası gibi odada itemlerin arasında, diğer su kayağına benzeyen parça ise elektrik panelinin olduğu yerdeki itemlerin arasında. bu iki parçayı teleporta yerlerine takıp düğmesine basınca zamanda yolculuk başlıyor. şimdi yeni bir yerdeyiz.

9 Ocak 2011 10:30

gittiğimiz yeni yerde 10 tane compakt disk bulmakla başlıyoruz. sarı arabadaki işlem için itemlerden bulduğumuz crowbarı kullanıp arabanın kapısını açıyoruz. bagaj içinse arabanın sol güneş siperliğine tıklayınca anahtarı buluyoruz. yav itemler çok karışık zor buluyorum. üstelikde hint te çok geç şarj oluyor. sıkılmaya başladım.

9 Ocak 2011 10:35

arabanın bagajından alacaklarımızı aldıktan sonra anahtarı kontağa takıp vites kolunu çekip gaz pedalına tıklayınca araba gidiyor yeni yerdeyiz.

9 Ocak 2011 11:11

666 yazan araba plakasını aldık.
saatten yelkovanı aldık.
bu arada 4 diskim var.
ilk 2 tanesi hemen teleporttan inice bulunmuştu.
3. sü arabayla gidince sağda mavi makinadan.
4. sü roboshoptan raftan
5. si roboshopun yanındaki sokakta ki tel kulubesinden.
bu arada kulubenin ordaki dükkan kapalı kapısında 10.00 yazıyor.
akrep ve yelkovanı saate takıp 1o'a ayarladım.
dükkan açıldı içerdeyim ama henüz burda bişi yapamıyacakmışım.
saatin solundaki yoldan gidip 6. diski burada ipten aıyoruz.
burdaki robotunda kafası yok.
içeri giriyoruz. 3 robot daha kafası yok.
7. disk bu mavi boyalı yerde sağda varilin üstünde.
kulübenin kapısı açılmıyor kilitli.
burdan çıkıp gene ilk sarı arabayla geldiğim yere geliyorum. otobüse bindim robot çalışacak ama yağ istiyor.
burda hiç biyerde yağ yok.
sarı araba ile geri dönüp ordan itemlerden 5 tane kafa buluyorum.
tekrar arabayla roboshopa gelip ordaki robota kafasını takıyorum öpücük veriyor.
sarı arabanın bagajından itemlerden coin alıp roboshoptaki robota verip yap aldım.

9 Ocak 2011 11:20

yav yazıyım mı yazmayım mı karar veremedim. neyse ben not alıyorum. istenirse yazarım yok istenmesse takılanlara yardım ederim.

9 Ocak 2011 14:20

bozocummm yaz yaz lütfen,oyun dandirik gibi görünsede zorluyor yav :))

9 Ocak 2011 14:47

yada dur boşuna yorulma takıldıkça sorarız canım :)

9 Ocak 2011 15:00

ben bu kabloları hareket ettiremiyorum nerde yanlış yaptım yada neyi yapmadım bozo yardım imdatttt :)

9 Ocak 2011 15:01

drina;hangi kablolar yerini yazarmısın

9 Ocak 2011 15:16

kabloları yaparken,alttaki renklerin kablo uçlarının sonu bulunup,üstteki aynı renk olanla sürüklenerek birleştirilecek.

9 Ocak 2011 15:27

bozodan devam...
yağ alındıktan sonra robotlar takılıp yağlandı
3 robot olan yerde sağ oda açıldı,obje bulunup kürek alındı
kürekle roboların sağındaki yer 3 kere kazılıp bir item alındı
item otobüsteki robota takıldı
plaka otobüse takıldı
lastiğini şişirmek gerekiyor
bu arada akrep yelkovanları saatten alıp diğer saate takıyoruz.
saati 1.45 yapmak lazım şimdi
saati yaptım ama bi halt olmadı

9 Ocak 2011 15:31

tek duran sarı robot çok üzgünmüş ona bişey bulmak gerekiyor
diğer 3 robotla işimiz bitti
7 adet cd parçası ile kaldım ben...
geri döndüm arabayla ordada bişey yok
arabanın lastiği için pompa lazım sanırım ve kaldım :(

9 Ocak 2011 15:59

kürekle kırmızı otobüsün önündeki molozları temizliyoruz şimdilik bunu yaptım devamını bulunca gene yazarım

9 Ocak 2011 16:10

pompayı buldunuz mu

9 Ocak 2011 16:13

pompayı saati 1.45 yapıyoruz ondan sonra markete giriyoruz kilitli kapı acılıyor ordan alıp lastigi şişirip araçı hareket ettiriyoruz ve yeni yerdeyiz

9 Ocak 2011 16:29

sanırım devam edemeyen yok...

9 Ocak 2011 16:34

bendeki sorun,saati 1.45 yapsam bile birşey olmuyor.kilitli kapıda açılmadı.zaten saat yapılınca birşeylerin aktif olması lazım ama olmuyor.eksik bişeyimde yok,diğer tüm işlemleri yaptım zaten...

9 Ocak 2011 16:48

yeni yerde devasa balıkla bakışıyoruz )))))

9 Ocak 2011 18:05

tşkler b ozo, tşkler arkadaşlar emeğinize sağlık ama ben silip yeniden yükleyeceğim yumurta için itemleri alamadım başka nickle gireceğim inşallah olur

9 Ocak 2011 18:27

290480 şifreli kapıda takıldım kartı verdim bir parça daha yerleştirdim daha sonrası yok her yeri dolaştım

9 Ocak 2011 18:51

yağdanlığı buldum yağı bulamadım robot para istiyor para bulamadım pompa tekeri şişirmiyor lütfen yardım

9 Ocak 2011 18:59

cd kullanan oldu mu hiç

9 Ocak 2011 19:34

kapıya kart, robot kolu ve robot gözü takıldıktan sonra kapı açılıyor

9 Ocak 2011 19:38

balığın ağzını levye ile açtım mavi kristal çıktı alamadım daha
karşıdaki kapıya üçlü anahtar denen nesneyi taktım şimdilik kaldım öyle
daha kod numarasını da bulamadım 290480 i

9 Ocak 2011 19:54

balıklı oda nerede arkadaşlar birtürlü bulamadım yardımcı olursanız sevinirim

9 Ocak 2011 19:56

husky kartı yerleştirdiğin kapı var ya o kapıya robot kolu ve robot gözü taktıktan sonra kapı açılıyor 290 la başlayan şifreyi ben bulamadım daha
şifresiz açıldı o kapı

9 Ocak 2011 19:57

açılan o kapı sonrasında balıklı oda geliyor

9 Ocak 2011 19:58

kartlı kapıya yerleştirdiğin nesne büyüteçe benziyordu ise o robot koluydu

9 Ocak 2011 19:58

agsberg teşekkürler

9 Ocak 2011 20:01

ben onu kapının sifresi sandım ondan

9 Ocak 2011 20:06

3 tane anahtar bulunacak sanırım, 2 tanesi balıklı odada karşıdaki kapıya takıldı, sağındaki yeri çözemedim, şifreyi tarih olarak uygulamaya çalıştım olmadı...

9 Ocak 2011 20:13

290480 dediğimiz şifre sanırım 29.04.80 olacak ve kapıya uygulanacak
fakat şifreyi göremediğimiz için olmuyor diye düşünüyorum.

9 Ocak 2011 20:13

robot kafası, barometre kolu, barometre, eldiven, anahtar ve cd ile kaldım öyle

9 Ocak 2011 20:15

eldiven içerde pc lerin başında oturan robotu tutmak için, ardından kafa takılacak

9 Ocak 2011 20:16

barometre kolu da unuttum ama gene oraya idi sanırım, ya da içerdeki makina tamamlanacak, yav insan unutuyor naaptığını hayret bişi )))

9 Ocak 2011 20:25

ahaaaaa, anne robotun ordaki kulübeden yakıt buldum 1 paket, pc başındaki robotun odada 2 yer var karşıda oralara döktüm...

9 Ocak 2011 20:27

pc ekranına 290480 i yazdım, 11 july 1988 çıktı oleeeeeeeeee

9 Ocak 2011 20:28

saati gene 8.15 yapacakmışım..

9 Ocak 2011 20:32

tşk. sabiha eldiven ve robot başı pc lerin başındaki robota imiş.
onun yanındaki jeneratör odasına da önce baroımetre daha sonra barometre kolu takılıyor
devav ediyorum

9 Ocak 2011 20:33

saat 8.15 robocafedeyim

9 Ocak 2011 20:37

para aldım, markete verdim, balıklı odaya döndüm, sağda kenarda görünen kapı açılmış..

9 Ocak 2011 20:39

daha önce üzgün olan robotun olduğu yere geldim nesne araması yaptım bir torba kömür verdi pc başındaki robotun üzerinde yeşil camları açtım her ikisine de kömür koydum pc nin biri aktif oldu kod numarası istedi 290480 i girdim 11 july 1988 i verdi şimdi kapıya yazacam kod numarasını

9 Ocak 2011 20:41

kod numarasını yazınca roboshop taki saatin 08,15 yapılacağını yazdı geri döndüm 8,15 yaptım diğer aktif olmayan dükkana gittim şimdi nesne arıyorum.

9 Ocak 2011 20:45

tekrar para verdi ve o para roboto verilince balıklı odadaki yan kapı açıldı.

9 Ocak 2011 20:46

ölecem gülmekten, girdiğim odada sağa sola saçılmış malzemeyi toplayıp tamirat yaptım, (son "gear" dışarda otobüs bagajında)

kolu indirdim... dikkat edin 3. anahtarı alın )))))))

9 Ocak 2011 20:47

aysberg okumadan yazıyorsuuuuunnnnnnnn ))))))))

9 Ocak 2011 20:54

3. anahtarı da balığın arkasındaki kapıya takıp girdim

9 Ocak 2011 20:54

cd burada kullanılıyor ve 2 malzeme alınıyor...

9 Ocak 2011 20:56

nerdesiniiiiiiiiiiizzzzzzzzzzz ses veriiiinnnnnnn

9 Ocak 2011 20:57

2 malzemeyi kullanıp balıktan elması aldım, yeni yerdeyim şimdi...

9 Ocak 2011 21:20

arkadaşlar yardım lütfen. büyük balığın olduğu odada sağdaki bölümde gereken leri yaptığımı sanıyorum ama kolu bir türlü indiremedim sinir oldum elimde kapak gibi bişey var track onu ne yapıcam ondan mı olmuyo sinir oldum yaaaa

9 Ocak 2011 21:29

bütün "gear" ları taktın mı

9 Ocak 2011 21:30

haaa o kapak gibi şeyi de alta takacan dikkat et, alt sınır yere yakın...

9 Ocak 2011 22:00

benim robot coins i almıyor neden

9 Ocak 2011 22:05

hangi aşamada kaldın, 3 kez veriliyor coins

9 Ocak 2011 22:06

bi de hangi robota veriyon

9 Ocak 2011 22:09

saati 8.15 yaptım elimde bir coin var balıklı odadaki kapının açılması için

9 Ocak 2011 22:10

robotshow daki robata veriyom

9 Ocak 2011 22:12

takıldım dönüp duruyom balıklı odada kaldım cevap bekliyorum

9 Ocak 2011 22:12

sabihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

9 Ocak 2011 22:14

geldiiiimmmmmmmmm

9 Ocak 2011 22:15

başka yardım eden yok

9 Ocak 2011 22:15

tamam parayı verdinse bişi almayacan balıklı odaya gel, sağdaki kapı açılmış olacak, kapnın hemen dibinde sağda

9 Ocak 2011 22:16

ya da tıkla aç işte ))))))))

9 Ocak 2011 22:17

parayı robot almıyor yazı çıkıyor geri geldim kapı açılmıyor

9 Ocak 2011 22:18

binnur, nredesin, ses ver...

9 Ocak 2011 22:18

alması lazım yaaa

9 Ocak 2011 22:19

yazıyorum ya gördün mü

9 Ocak 2011 22:19

arada bişi mi yapıyoduk acaba,

9 Ocak 2011 22:19

Robotshow un az ilerisinde sağa dönünce de bir dükkan vardı o dükkana gidin orası daha önce aktif değildi şimdi aktif olması lazım yani nesne arama çıkacak

9 Ocak 2011 22:19

benim oyun buglu mu acaba

9 Ocak 2011 22:20

nesne aradım çıktı ve sonunda coin verdi onu robot almıyor bug lu mu acaba

9 Ocak 2011 22:21

sen bi de chatta konuşuyosun

9 Ocak 2011 22:22

ikisine birden nasıl yetişiyosun

9 Ocak 2011 22:23

beni okuyabilmen için hep sayfa yenile

9 Ocak 2011 22:24

buglu değil, ama ilginç bir oyun, heryeri gezdirip yoruyor adamı, ben de unutuyorum naptığımı bazen..oyun ekranını ufalttım ben, o yüzden görebiliyorum her yeri...

9 Ocak 2011 22:24

bende sorun çıkmadı niye almıyor ki

9 Ocak 2011 22:24

sen de chatte gel madem...

9 Ocak 2011 22:26

valla dedim ya, yoruyo insanı..dolanmaktan başım döndü...

10 Ocak 2011 00:56

ahhhhhhhhhh, o kadar uğraştım, "to be continued" demesin miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

10 Ocak 2011 01:32

inat ettim bitirdim. devamı gelecekmiş. aman aman !!!
dön dön başım döndü :)))

10 Ocak 2011 08:17

işlerim nedeniyle oyuna bakamadım. arkadaşlar kısmen yazmış. herkese teşekkürler. anlayışınıza sığınarak kaldığım yerden yazmaya devam edicem. yani 17. yorumdan devam ediyorum.

10 Ocak 2011 08:21

otobüsteki robotu yağlayamadım. çünki başka bişidaha istiyor. diğer kafaları takıp yağladım bu seferde nut istiyorlar.
telefon kulbesinin ordaki dükkandan itemlerden nut aldım.
sağbaştaki açıkkahverengi robota verdim.
kulübenin kapısı açıldı.
itemlerden kürek alıp kahverengi robotun yanını bikaç hamlede kazdım.
burdan jav aldım.
otobüsteki robota javı takıp yağladım ve öpüldüm.
otobüs yürümüyor. tekerlek patlak.

10 Ocak 2011 08:24

otobüsün önündeki molozları kürekle temizledim.
görev ekranında saat 1.45 olacak diyor.
roboshopun ordaki saati 1.45 yaptım.
roboshoptaki sağdaki metal kapı açıldı. burdan itemlerden pompa alıp tekerleği şişirdim.
plakayı taktım.
otobüste vites koluna tıkladım. yeni yerdeyiz.

10 Ocak 2011 08:30

bu yerde binanın üst kısmında turuncu yuvarlak var.
turuncu yuvarlağın az üstünden 8. diski aldım.
içerdeyim bankodaki 2 notu tıkladım.
sol kapıdan girdim. görevde sad robotla konuşmam gerektiği yazıyor.
burda mavi dolaplara yanaştım el işareti çıkan tüm kapıları açarak baştan 2. dolaptan 9. diski aldım.
daha sonra head aldım. 290480 yazan kağıda tıkladım.
third key aldım.
mavi dolapların sağındaki metal kapıdan girip itemlerden screwdriver aldım.
bankonun olduğu yerden sol pencerenin üst kısımlarından 10. diski aldım.

10 Ocak 2011 08:36

burda yapılacak bişi bulamayıp roboshptan itemlerden birçok elbise parçası aldım.
mavi duvarlı hangarın önündeki sareı robota bunları giydirip eline tıkladım ve roboblod aldım. yerden roboeye ve hand aldım.
blodu shoptaki robota verdim.
görevi okudum saati 3.25 yapıp shoptaki bankodan keykard aldım.
otobüsle tekrar turuncu yuvarlaklı binaya gittim.
içeri girince sağdaki yere keycardı ve roboeye yi taktım. alttaki dikdörtgen boşluğa da robohandi taktım. yeni yer açıldı. içeri girdim.

10 Ocak 2011 08:41

burda metal balığın vidasını tornavida ile söktüm.
soldaki kapıdan girdim. 3 pc ve başsız gri robot var.
bununda sağına geçtim jenaratör var burda. tıklamam gereken tüm yerlere tıklayarak bazı malzemeleri aldım. bunlar 2 valve,barometre hand,working barometre,pipe aldım. duvarlarda da pipeler var. yerdeki hortuma tıklayıp deliğe taktım.
şimdi bu aldığım malzemeleri yeniden jenaratöre uygun yerlere taktım. zaten yanlış yere takamıyosunuz malzeme geri itemlere dönüyor.
işlem bitince soldaki kolu çekip açılan yerden first key aldım.

10 Ocak 2011 08:59

burdan çıkıp metal balığın ağzını levyeile açıp kristali gördüm alınmıyor.
elimdeki 2 anahtarı balığın arkasındaki kapıya taktım ama bir anahtar daha lazım.
mavi dolaplı yerdeki metal kapının ordan itemlerden eldiven aldım.
3 pc önündeki robota önce eldiveni sona headı tıkladım.
eldivenin sebebi burda yüksek voltaj var.
robot şimdide yağ istiyor.
dışarı çıkıp otobüsün arkasından itemlerden coin aldım.
roboshopa gidip coini verip yağ aldım.
tekrar turunculu binaya gidip robotu yağladım.
bişi olmadı arana arana mavi duvarlı hangara gidip kulübeden coal aldım.
pclerin olduğu yerde üst kısımda açılan 2 kapağa coali döktüm. pc çalıştı.
önce cod olarak 290480 girdim.
cod girince 11 july 1988 yazdı.
tarih yazılması gereken panoya bu tarihi yazdım.
tarihi yazınca görevlerde saat 8.15 yazdı. roboshoptaki saati 8.15 yaptım. ama coin lazım.
tel.kulübesinin ordaki dükkandan itemlerden coin aldım.
shoptaki robota verdim.
robot coinimi yedi bişey olmadı. tekrar turuncu yuvarlaklı binaya gittim baktım en sağdaki kapı açılmış.
bu kapı metalbalıklı yerin sağında ok çıkıyor.
burdan track ve 4 gear aldım. bunları yerlerine taktım. track hemen en alttaki çizgi gibi yere takılıyor. 1 tane gear noksan.
gene otobüsün arkasından itemlerden 5. gearı alıp alete taktım.
sağda kolu çektim pres makinası bu. makina çalıştı ve sekond keyi aldım.
bunuda diğer 2 anahtarı taktığım kapıya taktım.
içerde open, clost, start yazan makina var. opene bastım açılan yere diki tıkladım. disk kırık. closed basıp sona start yaptım ve açılan yerden transistör ile lever aldım.
leveri balığa taktım. transistörü balığın ağzına tıkıp kristali aldım.
kristali diski taktığımız ekrana tıkladım. buda başka teleport.
şimdi yeşillikli bir alandayız.

10 Ocak 2011 09:18

hemen teleportun üst kısımlarından 1. gearı aldım.
sağa gittim. ip merdivenden çıktım.
sağa doğru kırık köprü var. soldan gittim.
2. gearı aldım.
geri döndüm kırık köprünün sağındaki ağaçtan plank alıp köprüye taktım. geri ip merdiveden indim. bu sefer sağa gittim. kulubede yeşil adam var. konuşamıyoruz.
tekrar teleportun oraya gidip itemlerden plank aldım.
plankı köprüye taktım. tam körünün soluna giden ok çıkan yerde 3. gearı aldım. biraz zor alınıyor.
köprüden geçip önce yukarı okla çıktım elinde çekiç tutan adamın olduğu yerden raftan 4. gearı aldım.
burdan ayrılıp soldan devam edip yukarı okun gösterdiği yöne gittim.
burdada yeşil adamdan var.
adamın solundaki kütükten moss, sağındakinden 5. gearı aldım.
burdan geri çıkıp bu seferde sağa gittim.

10 Ocak 2011 11:20

yorum yazan herkeze teşekkürler...saat sorunu vardı bende yani 1:45 de olmuyordu,benim gibi olabilecek durumlar için yazıyorum,bende saat 1 e çeyrek kala oldu!yanılıyormuyum diye kapı açıldıktan sonra dışarı çıkıp tekrar baktım evet saat 12:45 de iken iç kapı açıldı.

10 Ocak 2011 12:19

teleportun önüne gidip itemlerden photo aldım.
ilk sağdan çıkıp yeşil adama photoyu verdim.
burda itemler çıktı. itemlerden artifact aldım.
burdan çıktım çok katlı kulübelerin ordaki itemlerden sword aldım.
swordla sağ yola gidip ip bağlı sırığın olduğu yerde sağ yerde bişiler kestim. yeni yol açıldı.
yine yeşil bir adam var adama tıkladım itemler açıldı. itemlerden balık oltası alıp adama verdim fish aldım.
çok katlı kulübelerin solundan gittim. solda swordla yaprakları kestim yeni yol açıldı.
itemlerden rottenfinger aldım.

10 Ocak 2011 12:27

görevde apple de bulunacak diyor.
çekiçli adamın ordan itemlerdencane alıp, bunla ipli merdivenin ordaki gearı ve elmayı aldım.
6 gearım oldu. sağdan gidip hermit denen adama bu malzemeleri verdim hepsini yedi.
şimdi saat lazım. çekiçli adamın olduğu yerden itemlerden alarmclock aldım.
saatide hermite verdim aaaa bunuda yedi.
neyse bana potion verdi.
bu potionu da soldaki tek büyük ağaçtaki yeşil adama verdim.
içti.
ağaçtan inip solundaki yeşillikleri swordla kestim.
yeni yer açıldı koca bir ağaç var.
ağacın solundan 7. gearı, sağından 8. gearı aldım.
ağacın ortasına tıklayıp pazılı yaptım merdivenler çıktı.
burdan sarı ve mavi valve alıp yerlerine taktım.
ağaçtan çıkıp 2 geri geldim itemlerden seed aldım.
seedi ağaçtaki valvelerin önündeki toprağa tıkladım. life woter lazım şimdi.

10 Ocak 2011 12:31

çok katlı kulübelerin ordaki itemlerden life water alıp seede döktüm.
sarı valvenin altında bi bitki yeşerdi. onu swordla kestim. pardon life wateri seede değil sağdaki kaba döktümdü.
kabın hemen solunda yerden dwarfih tree aldım. çekiçli adamın ordaki idolmarker yazan alete treeyi koyup soldaki pompaya bastım. kapağı açtım şimdi bi idolüm oldu.
bu idolü ipli merdivenden çıkınca sola gidip sağdaki kütüğe koydum.
yerden yeşil kütük çıktı. bu kütüğe tıklayıp pazılı yapınca karşıdaki ucu sivri kazıklar çekildi ve yeniyer açıldı.

10 Ocak 2011 12:38

yeniyerde büyükçarkın sağ üstünden 9. gearı aldım.
kulübenin kapısı kapalı. sağa gittim.
sudaki taş kütleye tıkladım. gri elbiseli yeşil adam çıktı.
burdan 10. gearı aldım.
yeşil adamın alt kısmında koyun suratı olan yere ortaya swordu koydum.
kulübenin kapısı açıldı.
gearları buraya yerleştirdim.
ip merdivenli yerden sağa gidip itemlerden koyun kafası aldım.
kafayıda sudaki taşa yerine yerleştirdim.
çok katlı kulübelerin sağına gidip itemlerden oar yani kürek aldım.
bu oarıda koyunu kılıcı koyduğum yere koyup key aldım.
keyi büyük çarka taktım.
yol temiz dedi. teleporta döndüm aktif durumda.
teleporta bindim yeni yerdeyim.
kırmızı taşlı kapı var tıklayınca önce gri kayalar uçtu. bunları tekrar yerleştirdim. sona mavi camlar uçtu bunlarıda yerleştirdim ve kapıdan geçtim.

10 Ocak 2011 12:46

ilk soldaki kapıdangirip prof.mask aldım.
burdan çıkıp merdivenlerden çıktım şimdilik bişi yapamadım.
merdicvenlerin sağındaki orta kapıdan girdim. itemlerden dagger aldım.
itemlerden sona ileri gittim. burdan bazı elmaslar aldım. elmaslar takılıp çıkarılıyo. prof.maskda takılıp çıkarılıyo.
buraya artifiki taktım.
burdan çıkıp ilk odaya gittim.
ilk heykelin altındaki boşluğa bitane elması koydum.
heykelin elinden key aldım. merdivenlerden çıkıp keyi ilk sütuna siyah şekil çizili yere tıkladım taş açıldı.
heykel çıktı bu heykelin ayağına ve göğsüne daggerle tıkladım. göğüs hizasındaki mask heykelin suratına oturdu.
ilk odaya dönüp profmaskınıorta heykelin altına koyup anahtar aldım.
diğer kristalide son heykele koyup 3. anahtarı aldım.
gene merdivenlerden çıkıp bu iki anahtarı kullanıp taşblokları açtım. heykellerin suratlarında masklar onları alıp sona geri taktım.
burdan çıkıp bahçedeki sağda daha önce giremediğim kovuk gibi yere girdim.

10 Ocak 2011 12:52

burda gnom var yanında hemen pazıl var onu yapınca masa üstüğ ve kapıda itemler çıkıyor.
kahverengi pazıllar yapılınca yerden rubby aldım. kapı tarafındaki itemlerden de mirror aldım.
camdada pazıl var onuda yapınca bi rubby daha aldım.
merdivenli yere çıkıp mirrorü sağdaki heykelin eline verdim.
güldü.
bi mavi anahtar aldım.
anahtarla 3. odayı açtım burda kazılacak yerler var. fıkiyeler var.
item arıyorum ilk odada sağdaki itemlerden kürek alıp 3. odadaki yerleri kazdım.
fıkiyelere su geldi.
orta odada itemlerden vial aldım. viali 3. odadaki fıkiyeye tıkladım life water aldım.
gnomun olduğu yerden itemlerden
balta aldım.
ilk odada baltayla heykelleri kırdım.
sonra bu heykellerin altındaki profmaskını ve elmasları aldım. orta odaya gidip maskı ve elmasları yerlerine yerleştirdim.
bi amca ortaya çıktı. didiki baban nerde?
sona sırıttı. oyun bitti .
devamı gelecekmiş.
THE END...

11 Ocak 2011 14:26

arkadaşlar açılınca hemen kapanıyor oyun.

11 Ocak 2011 16:07

@patapya,

Oyunun açılabilmesi oyunda sorun olmadığını, pc nizin destekleme sorunu olabileceğini gösteriyor. isterseniz bi silip tekrar başka dizine kurmayı deneyin önce.

13 Ocak 2011 10:57

arkadaşlar selam

bozo ben çekiçli adamın orada cane bulamıyorum nesneler yok yardım lütfen

15 Ocak 2011 16:49

FİLEFACTORY LİNKİ EKLENMİŞTİR

15 Ocak 2011 21:50

yorumlarıyla yardımcı olan tüm arkadaşlara çoook teşekkürler

17 Ocak 2011 09:58

filefactory linki eklenmiştir dediniz ama sanırım acemiliğimden yada bilgisizliğimden. "filefactory" linki nereye eklendi ki. Ben anlayamadım :)

Ayrıca yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

19 Ocak 2011 16:01

bozo 102. yorumundayım.artifacı aldım ama çok katlı klübelerin orada item bulma çıkmadı.bu yüzdende kılıcı alamadım.elimde artifac,moss,5 gear ve life.. var.

21 Ocak 2011 19:57

sis canim oyun icin tesekkurler cok guzeldi
ayrica yorumlarda emegi gecen herkese tesekkurler

24 Ocak 2011 04:43

ben yesil adamdan artifact aldım orda kaldım sword alcak yer çıkmıo

21 Ağustos 2011 13:47

yorumlarından dolayı bir heves oyunu free file hosting dosyasından yükledim sorunsuz indi ve install oldu ama açmaya çalıştığımda sürekli "exe hata verdi" diyip program sonlandırıyor yani oyun açılmıyor??? ben normal "xp kullanıyorum"
acaba ben mi bir hata yapıyorum bilemedim yardımcı olursanız sevinirim..
teşekkürler

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template