Blue Madonna A Carol Reed Mystery




Did the artist Christina Falk really kill herself? If so, why did she phone Carol the day before her death, wanting to hire her? Was it really Christina who called Carol?With a dead client, Carol doesn't even have a case. To make matters worse, she has no clues either.Nonetheless Carol is motivated by the fact that Christina reached out to her just before dying. And when Carol uncovers curious circumstances leading up to Christina’s death, she just can’t let this case go. 477.4 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

4 Ocak 2011 18:14

nası bi oyun bu la oynuyan var mı?

4 Ocak 2011 19:09

ben de oynayamadım

4 Ocak 2011 19:28

Henüz oynamadım ama Carol Reed serisinin ilk 6 oyununu gibiyse 3rd Person Adventure oyunu.Bir suç işleniyor biz de çözmeye çalışıyoruz,oyunlar İsveç'de geçiyor ve gerçek fotograflar kullanılıyor.Benim gibi Adventure olsun taştan olsun diyenlerdenseniz keyif alabilirsiniz ama bir çok kişiye durağan,sıkıcı gelebilir,sorumluluk kabul etmiyorum :)

7 Ocak 2011 01:34

bu kadar kötü bir oyun olamaz. tek kelimeyle facia :S

7 Ocak 2011 23:14

berbat bir oyun nasıl oynanır böyle bişey

10 Ocak 2011 17:09

Arkadaşlar, aslında oyun çok basit sadece biraz karıştırmak gerekiyor.İpucunu bulunca işlem kolay ve zevkli ev dışına çıkınca haritayı bulun.

10 Ocak 2011 17:12

Önce evi dolaşarak tecrübe sahibi olun. Sonra evden çıkmayı başarın ve markete gidip oradaki kişiyle konuşun . En büyük ipucu tepedeki günlüğü takip edin ne yapacağınızı söylüyor. Sonrası saklı nesneyi evi vs. arayarak bulup yeniden günlüğü okumayı ihmal etmemek ayrıca haritayı da bulun.....

13 Ocak 2011 18:23

oyunu ilk kurduğumda 477.4 mb a yazık oldu demiştim ama oyun ilerledikçe yuttum bu söylediğimi :D
normalde gerçek resimlerle yapılan oyunları hiç sevmem ama çözemedikçe zorlandım zorlandıkça bağlandım :D
en sonunda bitti önyargılı olmamak gerek ama sorumluluk da kabul etmem tabi :D:D:D:D

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template