Ancient Mysteries King Tut's Tomb



The game on how the famous archaeologist, John Carter, is trying to detect and possible solutions to the mysteries of King Tut in his short reign. Along the way you run into traps set by ancient brotherhood who swore to defend the memory of the great pharaohs.135 Mb


Oyun dosyasını indirip unrar ettikten sonra göreceğiniz ufak boyutlu çoklu rar dosyalarından birine sağ tıklayıp buraya çıkart deyin. Ve sonra Deamon tools kullanarak oyun exesini mountlayın. Sizden mail adresi isteyecek bir confirm sayfası açılacak onu eksiksiz ( gerçek mail vermeniz gerekmez ) doldurduktan sonra oyunun kurulumu başlayacaktır. Deamon tools ile ilgili buradan bilgi alabilirsiniz.

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

12 Ocak 2011 02:09

beymuf,
yorumunuzu sildim.yakışıksızdı. başka sitelerden de oyun yükleyebilirsiniz.bence bunu deneyin.

12 Ocak 2011 02:17

Yüklüyorum zaten.Ama ilksitem burası ve eleştirmek de hakkım. Asıl sizin beni terslemeniz yakışıksız. Ben sadece daha sade açıklayın herkes bilgisayarda uzman değil ve ing. de bilmiyor dedim.Neresi yakışıksız bunun. Böyle yapmakla sadece siz size kalırsınız.

12 Ocak 2011 02:20

Resmen beni kovuyorsunuz bu da size yakışmadı.

12 Ocak 2011 11:48

beymuf;hakaret ve küfür olmadığı müddetçe bu sitede kimse kimseyi kovmaz!ilk yorumun neydi bilmiyorum ama burda zaten gerektiği kadar açıklama verilir oyun yükleme konusunda.daha basit ve daha sade açıklamalara gelince,burası oyun nasıl yüklenir eğitme sitesi değil,kaldıkı admin yinede elinden gelen yardımı hem burda hem chat'ta yapıyor.site de herzaman eleştirilere açıktır bu sayede kendini geliştirir..sakinleşip tekrar düşün bence :)

oyuna gelince;nedendir bilinmez enn zorlanarak yüklediğim oyun oldu,yok deamon du yok zarttı yok zurttu derken oyunu kurdum ve açtım.anam çıka çıka dandik grafikli düz hidden çıkmasınmı :D:D ama olsun düzde olsa seviyorum ben :)))

12 Ocak 2011 16:15

:))))

29 Mayıs 2012 18:54

linkler iptal olmuş

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template