Mutlu Yıllar 2011


Tüm hidden sever site üyelerimize 2011 yılında her şeyin gönüllerince olmasını dilerim. Mutlu, sağlıklı, huzurlu, başarılı ve bol oyunlu bir yeni yıl geçirmeniz dileğiyle...
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 11 yorum

31 Aralık 2010 15:21

çok teşekkürler patloncum:)))herkeze selam ve sevgi benden de....

31 Aralık 2010 15:50

TEŞEKKÜR EDERİM AYNI DİLEKLERİ BEN DE DİLİYORUM

31 Aralık 2010 16:29

herkese mutlu yıllar bugsuz oyunlar diliyorum.

31 Aralık 2010 16:36

Mutlu, sağlıklı, huzurlu bir yıl diliyorum herkese. Ve bu akşam da yeni oyunlar olsa diyorum:)

31 Aralık 2010 17:36

site yöneticileri ve üyeleri:
hepinizin yeni yılını kutlarım.
sağlık, huzurlu refah ve mutluluk içinde nice yıllara....

31 Aralık 2010 18:47

sevgili sishyphos
sevgili adminler
ve sitemizin tum arkadaslarin
2011 yilinin hepinize mutluluk saglik ve sevgi
tum dileklerinin olmasi dileyiyle
yeni yilinizi kutlarim sevgiler saygilar

1 Ocak 2011 01:17

Sevgili adminler,oyunlarla 2010'un daha az sıkıntılı geçmesini sağladınız,her şey gönlünüzce olsun 2011'de.Tüm oyunseverlerin yeni yılı kutlu olsun.

1 Ocak 2011 01:23

sevgili sis'im vede site çalışanları bende hepinizin yeniyılını şeyediyom.

1 Ocak 2011 13:05

yeni yıl bize bol oyun nasip et, bol hiddenli, yıl diliyorum. güzel güzel oyunlar bekliyor, hepinizin yeni yılını kutluyorum.

2 Ocak 2011 10:35

herkese mutlu çok mutlu yıllar dilerim...bu yıl yaşadığınız her yıldan daha iyi geçsin...

3 Ocak 2011 20:43

meraba tüm bu güzel siteye emeği geçenlere yılbaşı günü baya uzun bir mesaj yazmıştım ama maalesef bayadırburda olmadığımdan siteninde formatı deyişmiş kayıtlı olmadığımdan gönderilmedi şimdi bilgisayarın başına geçer çeçmez sırf sizin için kaydoldum yoksa hiç sevmiyorum bu kayıt işlerini anlayın nekadar deyere layık olduğunuzu benim açımdan tabi herşey bu sene ve ilerki senelerde sizin için çok daha güzel olur rabbim başta Sishyphos kardeşim ve diyer emeği geçenlerin dualarını ve gönlünden geçenleri kabul etsin kusura bakmayın baya uzun olduhoşgörünüze sığınıyorum....

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template