Mishap 2: An Intentional Haunting - Collectors Edition



This time it's no Mishap - it's Intentional! Join the Mishap gang to help Milton Hobblepop infiltrate the shadowy compound of his greatest rival, Avery Nailliv, and stop the scientist from imprisoning more spirits! With hidden objects and supernatural puzzles stashed in every room of Nailliv's estate, you'll need all of Hobblepop's gadgets to defeat a cast of eccentric spirits!645.5 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

27 Aralık 2010 21:19

sevmedim düz hidden

28 Aralık 2010 14:20

peki binnur !

28 Aralık 2010 17:05

Oyun açılmıyor hata veriyor. :(

28 Aralık 2010 18:49

metu;oyunda sorun yok normal açılıyor...

bu oyunu oynayan varsa takıldım ben.şimdi oyunda her obje bulma bölümünde ayrıca sağ alttaki sarı yuvarlağa tıklayarak 3 er tane hayalet buluyoruz.birde bir dolu kağıt falan aldık.ana ekran ve 3 farklı kapıdaki objeleri bulduk..eee..şimdi nolacak yav? kaldım ben....

29 Aralık 2010 23:17

Sanırım bilgisayardan kaynaklı açılmıyor, oyun açılsaydı yardımlaşırdık. Teşekkürler yine de Su, sana iyi oyunlar (:

30 Aralık 2010 16:48

metu;keşke açabilseydin oyunu çünki sanırım bu oyunda yardımlaşma gerekiyor:)
btw;odtü'denmisin :))

31 Aralık 2010 00:56

grafikleri sevmedim ,yorucu.çizgi filim gibi sildim

1 Ocak 2011 22:42

BEN SEVDİMDE 2.BÖLÜME GEÇENE AŞKOLSUN...........

2 Ocak 2011 19:47

takıldığım bölümde yani ilk mekan ve 3 kapılı yerde meğer çözmediğim bir riddle varmış,onu yapınca geçtim şükür...boks yapılan bölümdeyim acaba bu 2.bölümmü ki?
sol altta message kısmına tıklayarak ne yapılması gerektiğini yada ne eksik anlayabiliyoruz...ben grafiğini çok beğendim,obje bulma kısmı oldukça zor..

2 Ocak 2011 19:52

yani bende oynayım mı su öle mi diyon haa?

2 Ocak 2011 22:15

su , yüklemeye başladım

3 Ocak 2011 01:38

suuu nasıl geçtinki boks bölümüne 1. bölümde yapılacak her şeyi yaptım beeeennn

3 Ocak 2011 02:38

bölümü geç tim bu seferde bişiler vuruyoruz ya orda kaldım ne vurucaz ne vurmıycaz yeşil hazne bi doluyo bi boşalıyo alttaki stantlar bi yeşeriyo bi yanıyo yarım saat oynadım ama geçilmedi bi türlü parmaklarım ağrıdıııı

3 Ocak 2011 02:40

ne skip var nede okunacak mesajjjj

3 Ocak 2011 02:49

hahahaaa meğer bu roket oluyomuş ve yukardaki kulube gibi şeyi vuruyomuş her şeyi vurdum onu vuramamıştımmmmm

3 Ocak 2011 15:16

ABCDE olan tv gibi makineyi nasıl geçicezki BDE de ışıklar yanıyo A ile C de bişi olmuyo

3 Ocak 2011 19:05

2.bölümde önde masada çekiç,topuz bi dolu şey var.soldan 2. ile zile devamlı vurunca bölüm geçildi ama ben hala oyunun amacı nedir,biz ne yapmaya çalışıyoruz,biz kimiz çözemedim :)))))

4 Ocak 2011 00:09

hangi bölümdeyim onu bile bilmiyorum ama iskele gibi biyerdeyim,sağda solda kulübemsi şeyler ve ortada gemi kılıklı bişey var.tüm objeler 3 kapıdada bulundu,hayletler bulundu,herşey alındı başkada bişey ya-pa-mı-yo-rumm

imza:heranoyunusilecekolanşahıs

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template