Lost in Time The Clockwork Tower



Time grinds to a halt when the town’s Clockwork Tower is disrupted. Manipulate time to save the village from its frozen state in this exciting Hidden Object Puzzle Adventure game. Explore the city and discover what makes this town so unique. Dive into the world of Lost in Time – The Clockwork Tower and fix the Clockwork Tower before the city is ruined forever! 156.4 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 128 yorum

25 Aralık 2010 13:06

oyunda,sağda solda bulunan minik siyah ve beyaz taşları toplamayı unutmayın.ilk bölümde saatin çarklarını tamam layıp saate monte etmemiz gerekiyor.böylece saat bize gizli objelerin yerlerini gösterebiliyor.saat tamamlanınca onun sayesinde bozuk asansörün ordan anahtar alarak dışarı çıkabildim.henüz oyunun başındayım ama sanırım walk yazmak gerekebilir çünki ing. bilgisine ihtiyaç oluyor....

25 Aralık 2010 14:30

-obje ararken objenin ismine tıklayın,saatte resmi çıkıyor-yine ing. bilenler için,verilen görev yazılarına tıklayın ekranda ipucu veriyor
-dışarda saat yardımıyla solda bir yerde bir kol bulunup,sağdaki kapıya takılarak parka giriliyor-obje bulma yapılıp balta alındı
-şimdi dışarda da saat için 4 adet gümüş gear arıyoruz yine..
-siyah taşlar çok belirsiz,ekranı iyice tarayın
-1.gear parka girmeden,2.gear ise parkta tabelalara zoom yapınca
-köprüye gelince,yıkıldığını görüyoruz ve baltayla bankı kesip parçalarıyla karşıya geçiyoruz
-bu arada siyah ve beyaz taşlar toplanmadıkça oyununu akışı zorlanıyor

25 Aralık 2010 14:54

-4.gear köprünün orda,saati çalıştırınca karşıya geçtik
-sağda kar yağan yere henüz giremiyoruz
-yangın olan yerde,saati imlece alarakekranda gezdirin.soldaki saatin içinde kırmızılık olacak,onun en aktif olduğu bölümü bulun ve tıklayın.yerde duran tabelamsı şey havaya kalkıyor ve altından meşale gibi bişey alındı.
-şimdi sağa dönüp kaşı kapıya meaşleyle girin

25 Aralık 2010 14:55

meaşle ne demen,kafamın tasını attırman :P

25 Aralık 2010 15:10

hmm..şimdi anlaşıldı bu taşları toplama sebebimiz..
-girdiğimiz tükkanda bazı şeyler satılıyor ve bunun için beyaz taşlara ihtiyaç var
-mutfakta hint yapınca yangın hortumuna ihtiyaç olduğu yazdı ve sanırım 5 papele hortumu satın aldım.
-yangın olan yere gidip ateşi söndürdüm ve içerdeyim
-atlı karınca olan yerde yine saatin kırmızı olmasından faydalanıp altın gear alındı
-sağa zoomladım,oyuncağın parçaları eksikmiş,onları toplamak lazım.
-bol bol hint yapın ki siyah-beyaz parçaları kolay bulun
-2.gear cin çıkan lambanın orda yine saat yardımıyla
-lambada bazı kelimeler var-your,is,my,command,wish diye
-doğru sıralama ile yazınca lambadan bir parça alındı
-sıralama;your wish is my command/mor,yeşil,kırmızı,mavi,sarı

25 Aralık 2010 15:35

şimdi oyuncak robotu tamamlayacağız..
-2 parça robotun olduğu yerden,2si atlı karınca olan ekranda sol rafda
-1 tanesi dönen atlı karıncada
bu arada en önemli şeyi yazmadım:
yangın olan yerde tabelayı saat yardımıyla kaldırırken ,en sıcak noktada ekranda altta bişey çıkıyor.o kaldıraç gibi,üzerinde ok var oku sola sağa getirerek kalkmıştı tabela
- aynı kaldırma işlemini atlı karınca ekranından geri okla gelince soldaki yerde yapıyoruz.yerdeki şeyi kaldırınca altından abi çıktı yav,zavallı mort olmuş
-aynı ekran saat yardımıyla soldan oyuncağın bir parçası daha
-sağda obje bulma ekranı,red toy mouse alındı
-ve yeni bir uyarı! obje ararken çok sık tıklarsanız,beyaz paralarımız eksiliyor
-ortada ayı olan yerdende aldık bir parça
-red toy mouse ise soldaki zoom yapılan yere takıldı.puzzle tamamlanınca oyuncağın kalbinide alıp taktık
-son parçayı bulamadım henüz ama eve döndüm ve asansör olan mekanda saat aktifleşti ve asansör aşağı indi
son parçayı bulmadan oyun akmıyacak anlaşıldı! sonra devam...

25 Aralık 2010 19:10

-alt solda bir ok daha var,ona tıklayınca o odadaki sıcak noktaları gösteriyor.
-valla parama kıyıp et aldım ama bi işe yaramadı :)
-eve döndüm ve karşı kapıda saat aktifleşti,bir puzzle çıktı,her satırda karışık harfler var.kaldıracımızdaki okları kullanarak her satırda kelimeler oluşturuyoruz ve o satir kelimelerden oluşunca yanındaki düğmeye basıyoruz.çıkan cümleyi maalesef yazamıyorum çünki kapı açıldı.
-içerdeyim..solda bir makina var,hazine bulmuş gibi oldum:)))tepedeki karelere bastıkça aşağıya beyaz taş yolluyor bu eyyoooo...du az para topliim ben
-toplam 50 taş veriyormuş hepsini aldım
-mutfakta sağda beyaz bir gear vardı 50 papelede onu aldım,saatin parçası sandım ama değilmiş
-birde kalan paraya makas aldım nolacaksa:))
-karlı sokakta sola döndüm şimdi
-tren istasyonuymuş,8593 tane siyah taş topladım!..şimdilik burda başka bişey yok

25 Aralık 2010 19:15

arkadaşlarr...ya bir el atın! şu an tüm yabancı sitelerde dahil olmak üzere benden başka walk yazan yok yardımmmmmm

25 Aralık 2010 19:34

o makina yine beyaz taş verdi,gidip bu seferde sağ duvardaki büyük gear ı aldım ama oda bir önceki aldığımda inv.de yoklar nere gitti la bunlar ?
bide nasıl olduysa siyah taşlarımda sıfırlanmış.
yok tıkandım sonra bakayım ben buna...

25 Aralık 2010 21:17

su, öncelikle mümkün olduğu kadar elmaslarını biriktir ve dükkandaki her şeyi al.makası,kitabı,çekici küreği... onlar ilerde işine yarayacak.memorial parktaki kızı serbest bırakmalısın önce.bu arada sol alttaki saat sarı yanıp sönüyorsa ona tıklayıp tutsak olanlara tıklamalısın.sonra sana ne yapacağını söylüyor.bu arada tren garında da biri olmalıydı..onu nasıl ortaya çıkardım hatırlamıyorum..ben de takıldım kaldım senden biraz daha ilerde..hiç bişey yapamıyorum

25 Aralık 2010 21:22

tabi bir de oyuncakçıdaki amcayı tamamlamalısın..sonra onunla kart oyunu oynanacak(skip yapılabiliiyor)

26 Aralık 2010 00:00

swan;nihayet biri daha oynuyor bu oyunu:)) çok sağol valla..öncelikle önemli bir püf nokta yazmışsın ben onu keşfetmemiştim."sol alttaki saat sarı yanıp sönüyorsa ona tıklayıp tutsak olanları kurtarmak" gibi..önce onu deneyeceğim bakalım oyun akacakmı..oyuncağın son parçasını nasıl buldun hatırlıyormusun?
-istasyona her dönüşte siyak taşları tekrar alabiliyoruz.sanırım 100 adettiler
-beyaz taş veren makinada zaman zaman döndükçe yeniden para veriyor.önce taş biriktirmem lazım demekki,çünki mağazada alınması gereken itemlerim var.ancak oyuncağın son parçasını hala bulamadım ben...
- istasyondaki abi ben oraya ilk girdiğimde zaten vardı

26 Aralık 2010 00:00

su ben çok ilerlemiştim ancak oyunu kapatıp yemek yedim yemez olaydım şimdide açılmıyor ne yapacağımı bilemedim off gitti güzelim oyun :(

26 Aralık 2010 00:13

lemus yapma yaa..voltranı oluşturmak gerekiyor ama:)))

bu arada siyah taşların ne işe yaradığını keşfettim ! siyah taşlar,beyaz taşların o makinadan toplanmasına yarıyor.yani ne kadar siyah taşınız varsa o kadar fazla beyaz taş alabiliyoruz makinadan..şimdilik satın almakla uğraşıyorum ben :)

26 Aralık 2010 00:44

-offf..benim gibi şaşkınlar için yazıyorum.yerde baygın yatan amcanın olduğu ekranda masada çözülmesi gereken 2 puzzle varmış ahanda yeni gördüm !puzzler çözülünce oyuncak tamamlandı tabii:))
-oyuncakta oynanan bir kart oyunu var,dikkatli bakınca anlaşılıyor,buda bize kazandıkça para ve zaman atlama kartları veriyor.
- bu arada benim saat hiç sarı olmuyorki şu ruhları serbest bırakayım..bunun bir yolumu var?

26 Aralık 2010 01:11

yorum yapan bir site bulabildim nihayet!
denilenlere göre,oyunda bug var ama herkezde değil..elma olan paketin,yazılanlara göre para makinesinin ordaki kazanımsı şeye konması gerekiyor ama konmadı.ayrıca itemlerden kazmayı aldığım zaman tekrar geri bırakamıyorum,aç kapa yapmam gerekiyor.parktaki kızın çoktan gitmesi gerek ama saatim sarı olmuyor.tüm objeleri satın alınca istasyona tren gelmeliymiş ordada tık yok.şimdilik bırakıyorum bakalım oynayanlarda durum nasıl ?

26 Aralık 2010 01:12

son not:bu oyunun betasıymış birde....

26 Aralık 2010 02:46

uff su o bug bende var işte.. dolaşıp durdum saatlerce..koyamadım içine o tohumları..kazmanın tam ucunu halkanın ucuna denk getir o aman tekrar koyabilirsin..ve demek betaymış..boşuna mı oynadık yani..sarı yanıp sönme olayı konuşmak için bu arada. konuşmalar seni yönlendirecek..gardaki adam çiçek toplmanı isteyecek,parktaki güneş saatinin orda papatyaları toplayacaksın,kıza vereceksin.galiba gardaki adama da vereceksin onu tam hatırlamıyorum.
tüm hevesim gitti..zaten bug var devam da edemem..

26 Aralık 2010 16:11

elmas çarkları bir türlü bulamıyorum
ayrıca elma tohumlarıda bir yere yerleştiremedim
aldığım kitapta kayboldu oyunda hata var

26 Aralık 2010 16:40

Hayır oyunda hata yok. elma tohumlarını kömürleri kristale çevirdiğimiz odadakı saksıya ekeceksiniz. Oyunu bitirdim gençler isteyene yardım edilir... :)

26 Aralık 2010 17:44

ben toumları o saksıya koyamıyorum.olmuyor..başka bir yolu varsa bilemiyorum tabi..toprak falan mı koymak gerekiyor önce acaba? bora bey??siz nasıl yaptınız?

26 Aralık 2010 17:44

bora dediğini yaptım ağaç büyüdü en son dört beş tane saat var onları nasıl ayarlıyacağım kaça ayarlıyacağım yardım edersen sevinirim

26 Aralık 2010 17:54

yardım bora bey yardıımm...

26 Aralık 2010 17:55

general store da kadının bulunduğu yerde tezgaha ok çıkıyor tıklayın
tariflere göre malzemeleri (birer adet olacak baştaki sayılar sıra numarası)kaseye atıp karıştırın doğru yapınca liste yeşil okeyleniyor.
daha önce sarı çiçek te toplamalısınız. sarı çiçeklerle yine orada çay yapıyoruz ve oyuncakçı dükkanında yatan adama veriyoruz şimdilik burada kaldım. sarı çiçekleri tren istasyonun oradan toplamış olabilirim. birde siyah taşın yanındaki yere basınca nerelere gidebileceğimiz gösteriyor. tren bizi iki yöne götürüyor. birinde keçi otluyor orada kürekle bir yer açtım çark gibi şey çıktı ama daha bişey yapamadım.

26 Aralık 2010 18:00

yukarıdakileri yapınca kadın bana müzenin anahtarını verdi kadın yüzü şeklinde yada gülen dolunay diyebilirsiniz :)

26 Aralık 2010 18:04

tohumu saksıya atınca kaldıraçla büyüttük ve üst kata çıktık. nesneleri topladık üç taş verdi yatağın yanındaki makinaya taşları koyduk düğmeye bastık ve galiba asansörün anahtar verdi.

26 Aralık 2010 18:07

asansörün anahtarıymış. üçüncü kata çıkıyorum hadi gelin benimle :)

26 Aralık 2010 18:25

müzedeki dinozora eti verdim ama hala gitmedi ne istiyor anlamadım ki

26 Aralık 2010 18:28

müzedeki donazor için backyarda gidip keçiyi alıcaksınız

26 Aralık 2010 18:37

arkadaşlar dandelion çayını yapmam lazım..bendeki telma tohumları saksıya girmiyor.bu sarı çiçek dediğiniz nedir? dandelion'u nerden bulacağım? hepiniz geçmişsiniz ama ben ne yapsam da olmuyor..saksıya bişey daha mo koyuluyor? şu oyuncakçıyı uyandırmam lazım. çayı yapmam lazım...dandelion nerdeeeeeeee :(((

26 Aralık 2010 18:42

dandelionlar backyard da oradan toplanıcak oraya da müzeden gidiliyor trenle

26 Aralık 2010 19:32

deprem oldu keçi bayıldı ve dinozora verdim manivela yardımı ile dinozoru yukarı kaldırdım.

26 Aralık 2010 19:49

saatleri tam olarak 12:00 a ayarlamanız lazım.... ayarlayınca yeşil oluyor zaten...

26 Aralık 2010 20:01

heryer saat dolu zaten hangilerini

26 Aralık 2010 20:06

ben saatin çarklarını yapamadım

26 Aralık 2010 20:26

yazmam gerekiyormuş

26 Aralık 2010 20:35

en son bölümdeki saatlerin...

26 Aralık 2010 20:41

elimde kırık bir çark var dolanıp duruyorum.
nerede tamir edilecek

26 Aralık 2010 20:45

elma tohumlarını saksıya koymak için önce ne yapılacak

26 Aralık 2010 20:52

ben önce saksıya tıkladım sonra tohumları tıkladım diye hatırlıyorum. sağdaki büyük saksı

26 Aralık 2010 20:52

robotu yaptıktan sonra bir kağıt oyunu çıkıyor, skiple geçıyorum bir türlü bitmiyor kaç kere oynanacak acaba

26 Aralık 2010 20:54

evet o saksı cunsor orda aktif oluyor, ama hiç bir şey olmuyor

26 Aralık 2010 20:57

kırık çark oyuncakçıda tamir olucak

26 Aralık 2010 20:58

robot beyaz taş kazanmak için istediğin kadar oynayabilirsin.
artı sayılar sağa kaç gideceğin
eksi sayılar sola kaç gideceğin
turuncu kağıt karşındakinin yılıdızını alıyorsun
mavi kağıt kendine yıldız alıyorsun
alt sıra senin yıldızları tamamlayınca oyunu kazanan sen oluyorsun skiple geçince beyaz taş veriyormu bilmiyorum. her oyunda 20 taş

26 Aralık 2010 21:00

oyuncakç dahil her yere gittim de bi türlü bulamadım bidaha deniyeyim.

26 Aralık 2010 21:02

güldoş şu elma tohumlarında kaldım saksıya girmiyor

26 Aralık 2010 21:02

güldoş sağolasın kendim tamir edecem sanıyordum çarkı adama vermek aklıma gelmemiş o tamir etti

26 Aralık 2010 21:11

benim de tohumlarım saksıya girmiyor bu yüzden tıkandım.herkes yapmış ama bende olmuyor işte.. tam olarak da kimse hatırlamıyor nasıl yaptığını..o yüzden ben de artık bırakıyorum oyunu..2 gündür deniyorum olmadı..

26 Aralık 2010 21:13

daha önce birşeyi eksikmi yapıyoruz acaba

26 Aralık 2010 21:20

saatleri 12 ye getirmek çok zor
skip yok hint yok
bende burada bırakıyorum.
teşekkürler herkese

26 Aralık 2010 21:22

benim ki tesadüf oldu herhalde bir defa tohumsuz tıkladım saksıya aktif oluyormu diye ikincide tohumla tıkladım oldu sonra da saate tıkladım kaldıraçla büyüttüm

26 Aralık 2010 21:24

insanların hepsiyle saat aracılığıyla konuşmak mı gerekiyor acaba
eğer öyleyse bunlardan birkişi atlanmış olabilir.
çünkü görevler bu şekilde alınıyor.

26 Aralık 2010 21:55

saatleri tam 12 ye getiriyorum yine de yeşil yanmıyor nenasıl yapayım tek tek anlatır mısınız

26 Aralık 2010 22:06

tohumlarla saksıya tıklatınca olması lazım bilemedim kiiii

26 Aralık 2010 22:11

tekrar 4 saati tam 12 ye getirdim oyunu bitirdim saat kadranındaki 0-15-30-45 yazan kadranda o numarasını 12 nin altına getirince oyun tamamlanıyor

26 Aralık 2010 22:47

arkadaşlar ! her ne kadar oyunda bug yok diye yorum yapılmış olsada oyunda bug var! ama daha önce yazdığım gibi herkezde olmayabiliyor.tohumlar saksıya kesinlikle konmuyor.bazılarınız şanslı oyunu bitirebilmiş.ben oyunu silip tekrar üşenmeden oynamama rağmen tohumlarda kaldım.hatta daha önce hiç zorlanmadan koyduğum 10 adet oyuncak parçasında bu sefer kalp olan parça konmadı.üstelik şemada yeride belli olmasına rağmen.sonuçta diğer yabancı bazı sitelerde de aynı sorunla karşılaşanlar olmuş.benim gibi oynayamayanların bilgisine....

27 Aralık 2010 01:02

bu kadar oyun oynadım hayatımda bu kadar saçma oyun görmedim...boşver su hiç oynayamadığın için dert etme..zaten hiç güzel bir oyun değildi...önümüzdeki maçlara bakalım artık :)))

27 Aralık 2010 02:06

ya kimse şu kapıyı açacak cümleleri yazamadımı oofff çıldırdımmmm

27 Aralık 2010 02:10

oooooffffffffff açtım nihayeeeeetttt

28 Aralık 2010 00:09

başka yerden yükledim.gene elma tohumunda takılıyor

28 Aralık 2010 14:01

Oyunda bug yok tohumları ekmek için çok uğraştım oyunu silecektim neredeyse sonunda buldum.Tohumları ekemiyenler için :Biletleri parktaki hayalete verince istasyondan müzeye gidebiliyorsunuz.Müzenin önüne geldiğinizde trene tıklamaya kalkınca sağ ve sol seçenek çıkacak siz ordan soldaki Clocktower yazanı seçin çıkan yerde etraftaki sarı çiçekleri toplayın ,keçiye tıklayın,kapıyı kazma ile kırın.Geri dönüp dandelion çayını hazırlayın ve oyuncakçıda yerde yatan hayalete verin.Size müzenin anahtarını verecek müzeye gidip girmeye kalktığınızda açılan yere oyuncakçıdaki hayaletten aldığınız yuvarlak anahtarı yerleştirin ben çıkan oyunu skip ile geçtim.İçeride dinazora eti verdim ve çiçekleri topladığım ekrana döndüm keçiye tıkladım ve deprem oldu keçi bayıldı,keçiyi alıp dinazora verdim ve kapı açıldı.Workshopa girdiğimde yine deprem oldu ve bu sefer elma tohumlarını ekebildim.Umarım yardımcı olabilmişimdir eksik yazmamışımdır umarım

28 Aralık 2010 14:11

ilkay;ipucun için çok teşekkürler ama bu biletlerde ne yahu? bende bilet falanda yok:S

28 Aralık 2010 14:21

tam hatırlamıyorum 2 seçenek var ya parkta hayaletin sağındaki çiçeklerin orayı kürekle kazıdıktan sonra alıcaksın yada alışveriş yaptığımız yerden satın alıcaksın.

28 Aralık 2010 17:55

ilkay ,acaba kömürleri kristale dönüşüyor ya, belli bir sayısımı var

28 Aralık 2010 18:04

bendede bilet yok

28 Aralık 2010 18:53

soru 1:inv.deki kürek sapsız,önce sapımı bulunacak?
soru 2: bahçede kazılacak yer sağda zoomlanan yermi ve orada neresi kazılacak?
soru 3:ben neden hala bu oyunu oynamakta israr ediyorum acaba?

28 Aralık 2010 20:20

ohooo m,llet uçmuş yav ben daha son altın gearı bulamadım kaldıki saksıya tohum ekicem. robot tamam. oyun tamam uani robotun olduğu oyun ama what fayda son altın gearı bulamıyorum. bide şu robotu yaparken malesef parçaların takılma sırası var bazı şeyler bazı şeyleri takmadan takılmıyo. ben en son gözünü taktım. altın gearın yerini hatırlayan varsa bi el atsın.

28 Aralık 2010 20:25

her şeyi denedim, elmala tohumları saksıya girmiyor,

28 Aralık 2010 20:26

bozo altın gear sonra alınacakmış, önce elma tohumları saksıya girmiyor

28 Aralık 2010 20:28

küreğin sapı bulunup bir yer kazılıp oradan alınacakmış ,altın çark

28 Aralık 2010 20:43

şu oyunun çözümü yokmu yaaa bug varmı yokmu anlarız

28 Aralık 2010 21:58

sema o kömürleri workshopta elmasa çeviriyorsun .Elmaslarda alışveriş yapmanı sağlıyor.Tavsiyem istasyona gidin tüm kömürleri toplayın geri dönün tekrar istasyona gittikçe kömürler çıkıyor bol bol kömür toplayın ve toplu şekilde workshopta (solda bir makineydi sanırım üstteki kutulara tıkladıkça kömürler aşağı düşüp kristale dönecek))kristale çevirin ve alışveriş yapılan yerdeki satın alınabilecek herşeyi satın alın
su;
cevap1:küreği alışveriş yapılan yerden satın alıcaksın yalnız bende neden öyle oldu bilmiyorum küreği iki kere satın almak zorunda kaldım o yüzden ilkinde olmazsa tekrar satın alın
cevap2: bahçede kazılan yer hayaletin hemen sağında nesne bulma oyununu oynadığımız yer orda çiçekler parlıyor orası kazılıcak
cevap 3:oyun gerçekten sürükleyici :)

28 Aralık 2010 22:31

dediklerini zaten yapmıştım,küreğin sapı yok ortada.200 tane elmasım var bahçede kazılacak yer aktif değil,

28 Aralık 2010 23:04

peki alışveriş yerinde alabileceğin eşyalar arasında kürek duruyormu?

28 Aralık 2010 23:11

küreği aldım , sapı yok,orda ne var yok almıştım

28 Aralık 2010 23:13

yok bu oyun yürümüyor. robotu yapmıştım ,puzzlar yaptım, elmasları topladım ,elma tohumu saksıya girmiyor.

28 Aralık 2010 23:23

bak muhakkak eksik birşey yapıyorsun belki bende bir noktayı atlamışımdır :( mesela hayalet dediklerime elindeki nesneleri ver,çayı yapabildiysen oyuncakçıda yerde yatan adama ver sol taraftaki saat sarı olduğunda tüm hayaletlerle konuş ve invertoydaki tüm itemleri tek tek o hayaletlere vermeyi dene.Hepsinin ayrı ayrı istediği şeyler var çünkü belkide o hayaletlerden birinin istediğini yaptıktan sonra aktif olacak kazınması gereken yer çünkü ben ayrı bir sap aldığımı hiç hatırlamıyorum alışveriş yerinde ipucu olayını kullandım yeşil yanan ne var ne yok satın aldım ama kürek sapını ayrı bi yerden almadım sanırım.Birde her girdiğin odada üstteki ipucu bölümünü kullan

28 Aralık 2010 23:31

her şeyi denedim, eti robota bile verdim yemedi!!!!!!!!!! daha hayaletler konuşmuyor bile,saat hiç sarı olmuyor, bu oyunda bir şey var galiba teşekkür ilkay, sen oyunu nerden yükledin

28 Aralık 2010 23:46

ben oyunu downturk.info'dan yükledim bendeki dosyayı indirdiğim adres (link vermek yasak değildir umarım)
http://hotfile.com/dl/91719499/bc9b759/LostInTimeClockTower.zip.html
yalnız burdaki oyun 156 mb benim yüklediğim 140 mb istersen downturk.infoda bir arattır oyunu 140 mb civarı olan ve final yazanını yükle

29 Aralık 2010 00:09

teşekkür silip, yeniden yükleyeceğim

29 Aralık 2010 00:12

sema silmeden önce bir soru sorıyım.Saatin hemen altında ingiliz anahtarı olan simge yandığında çıkan çarklı bölümleri yaptınmı çünkü sarı ışık bu işlemden sonra yapılıyordu

29 Aralık 2010 00:13

ilkay;tekrar teşekkürler ama ben zaten küreğü alalı çok oldu.anlıyacağın tükkanda satın alınacak hiç bişey kalmadı.sanırım sema ve bendeki sorun,saatimizin sarı olmaması...

29 Aralık 2010 00:14

ilkay son sorunada cvp vereyim,evet ben yaptım.zaten onu yapmassan o bölümün saati tamamlanmadığı için sanırım oyunda akmazdı :)

29 Aralık 2010 00:16

saatin sarı olması için ingiliz anahtarı olan yerdeki bölümü tamamlamalısınız .Çünkü çark işlemini her yaptığınızda size farklı özellikleri olan ışıklı bir saat halini alması gerek

29 Aralık 2010 00:17

su o işlemi bir kere yapmıyorsun ama birinde pembemsi bir renk oluyordu sonrasında tekrar çarkları bulup aynı işlem sonrasında sarı olucak

29 Aralık 2010 00:18

son olarak hangi ekran olursa olsun hint yapıldığında o mekanın temiz olduğunu yazıyor..kömür toplamaktan ve para toplamaktanda bir hal oldum.dolu param ve kömürüm var ama ne fayda:))

29 Aralık 2010 00:21

hmm şimdi ilkay bende durum şu:
-dükkandaki her şeyi satın aldım
-çok zenginim dolu param var
-saate gelince 3 altın çarkım var ama 4. henüz yok.sanırım o daha sonra bulunacakmış
-daha önceki bölümlerde bulduğum çarkları,dediğin ing. anahtarlı yerden yaparak bu bölüme geldim zaten..saat her çark yapıldığında yeni bir özellik kazandı yani
-anlıyacağın son altın çarkım yok ve saatim sarı hiç olmadı

29 Aralık 2010 00:29

su aynen son altın çark yok. nerde hint yapsam dön dolaş altın çarkı bul diyo. ayrıca bende dükkandakileri aldım ama malesef son aldığım çark ve kitap ortalıkta görünmüyo. sanki bi arşiv lafı okudum ama çabuk geçti. yani 4 item yeri olduğundan 5. ve 6. itemlerim kayıp. ben yeniden başlıycam bakalım nolucak.

29 Aralık 2010 00:31

bide bu 4 altın gearın yerlerini bulanlar yazssa anlıcaz nerde bulamadığımızı.

29 Aralık 2010 00:38

bozocum aynen bendede dükkandan alınan sağ duvardaki çark ve kitap, inv.de yok.birde zaten bi yerde esşın varsa cursor kıpraşıyor farkındaysan...bende sadece şu hortum taktığımız kapının önündeki yangın söndürme zımbırtısında cursor hareket ediyor.acaba oraya ne yapılacakki..daha önce hortum aldık,takıp yangını söndürdük ama..

29 Aralık 2010 01:45

oyunu tekrar yükledim ve sarı ışık bölümüne kadar geldim .İnşallah eksik yaptığınız yeri buluruz .Öncelikle robotu tamamladınızmı çünkü robotu tamamlayıncada bir çark vericek.not:robotun bir parçası oyuncakçıda yerde yatan adamın olduğu ekranda ayıların yanında masanın oralarda hint ile görünmedi belki o parçayı almamış olabilirsiniz.Eğer robotu tamamladıysanız
1 çark:atriumun olduğu bölümde staircase kısmında drawing tableye gel orda yine saatin ışığı yanıcak saati kullan ve çarkı bul
2 çark: sihirli lambanın olduğu ekranda yine saatin ışığı yanıcak saati kullanıp çarkı bul sağ pencereye yakın
3 çark:oyuncakçıda backrooma girince saatin ışığı yanıcak onunla bulun
4 çark:robotu tamamlayınca vericek
geç yazdım kusura bakmayın umarım çözüm yazdıklarımın içinde vardır

29 Aralık 2010 01:48

bozo dükkandan aldığın çark ve kitap görünmüyor boşuna tekrar oynama.

29 Aralık 2010 01:49

yanlış hatırlamışsınız arkadaşlar,kırık çarkları orda duran sandığa tıklıyacaksınız sandığın kiliti saate benziyo tıklanınca kaldıraçla kaldırın oradan son saatin 5. çarkı çıkıyor 5. çark olmadan bişi yapılamıyor.

29 Aralık 2010 01:58

yeniden de başladım yok 4. çark yok. 1. çarkı oyuncakçıda dönme dolabın solundan saatin ışşığı ile.
2. çarkı lambanın ordan gene saatin ışşığı ile
3. çarkı robot bitince sol yanından aldım. yok 4. çark yok.
ilkay 1. çarkı artrıumun starkays kısmında saat ışşığı ile aldım ddemişsin ama ordan saat ışşığı ile asansör durduruluyo. bide asansör düğmelerine basınca kız bir kod dan bahsediyo
valla delircem ya artık saatim hiç bi yerde yanmıyo üstelik dükkandan aldığım malzemelerden sadece 2 tanesi görünüyo diğerleri gene kayıp.

29 Aralık 2010 01:59

İLKAY, dur yatmadan seni öpecem ben :))))çook teşekkürler sayende oldu.
bulamadığım son saat çarkı,yerde yatan amcanın olduğu ekranda masadaymış.orada 2 puzzle yapıp bırakmıştım meğer birde çark varmış...şimdi çarklar tamamlandı ve saati yaptım.artık saatimin haritada istediğim mekana atlama özelliği oldu.
bozocum önce ilkay'ın dediği yerlerden çarklarını tamamla sende..şimdi sıra çiçeklikte kazılacak mekanı bulmakta...oda yarın..
ilkay;iyi geceler :)

29 Aralık 2010 02:00

adaland yanlış hatırlamış olamam çünkü az önce oyunu tekrar oynadım :) sandıklı yere daha gelmedi arkadaşlar.O sandık dediğinde çarklarla değil küçük böceklerle açılıcak.Yani o bölüme gelmelerine daha var

29 Aralık 2010 02:02

su sevindim umarım sema ve bozonunda sorunu çözülmüş olur.Dediğin yerde bende takılmıştım maalesef oyunun hint kısmı olması gerektiği gibi işlemiyor .Neyse en azından rahat uyursun darısı diğer takılan arkadaşlara

29 Aralık 2010 02:05

enem su masada 2 pazıl var e onları yaptım çark falan yok. amanin körmüyüm ne.

29 Aralık 2010 02:10

bozo 1. çarkı artrıumun starkays kısmında drawing table var o bölümde kayıp eşya bulma oyununun olduğu kısımda yine ışık yanıcak aynı yöntemle çarkı bul

29 Aralık 2010 02:10

SUUUUUUUU inanmıyorum buldum şinci bu yerde trap yatan emminin ordaki masada iki pazıl yaptıkya hah ondan sona meğersem saatin ışşığı orda yanıyomuş. en kırmızı olduğu nokta da yerde 4. çarkı aldım.
kız ilkay bunu yazmamışki aaa nerden çıkardın. hem sen kürek sapı buldunmu ki torpağı kazıcan allak allak.

29 Aralık 2010 02:17

tebrikler bozo takıldığınız yer farklıdır belki :) bu arada kürek sapına ihtiyacın yok sarı ışık sonrası parktaki kızla konuş sana tren istasyonundaki adamla konuşmanı söyliyecek dediğini yaptıktan sonra adam senden çiçek istiyecek.Dükkandaki kadınlada ışığı kullanıp konuş dipte masa aktif olucak 2 tarif var o tarifleri yap .Tren istasyonundaki adamla konuşman sonrasında çiçekler kesim aşamasına gelicek :) papatyaları makasla kes ,kürekle toprağı kazı ve mor ışıkla çıkan itemi al.Aynı ekranda biletler var onlarıda al.Biletleri parktaki kıza ver.

29 Aralık 2010 02:24

aynen ilkaycığım çok teşekkürler dediklerinin hepsi yapıldı yalnız paralarım kayıp 100 paramı bu gerzek gene arşive atmış yeniden para yapıp makası falan alıyım dedim ama bu seferde item kutusuna gelmiyolar neyse yarın devam ederim. teşekkürler.

29 Aralık 2010 02:26

önemli değil takıldığınız yer olursa yarın tekrar yazarım.Allah rahatlık versin

29 Aralık 2010 03:02

kulede yaptığımız çark merdivenin sağ taeafından en tepeye yol var oradan çıkın ve saatleri ayarlayın çok uğraştırıyoooooooooooooorrrrrrrrrrrr

29 Aralık 2010 10:54

BULDUMMMM oyuncak dükkanında yerde yatan adamın ordaki masanın üstündeki puzzle ı tekrar yaptım , üçgen olan, soldaki saat aktif oldu 4 çark çıktı. teşekkürler.

29 Aralık 2010 10:57

oyunu tekrar yüklememiştim , eski oyuna devam ettim, yorumlarınızı okudum. o üçgen puzzleda cunsor kayboluyordu .bende skiple geçiyordum bu defa bekledim cunsor tekrar ortaya çıkınca skip yaptım ozaman çarkı buldum

29 Aralık 2010 11:42

iyiki yorumları okudumda ,silmedim devam ediyorum,müzeye geldim

29 Aralık 2010 11:49

beyaz papatyaları topladım. istasyondaki bekçi aldı. bende çayı neyle yapacam diyordum. trenle gittiğim yerde keçının yanındaki sarı papatyalar çay içinmiş.

29 Aralık 2010 12:03

nihayet elma tohumu kısmı oldu

29 Aralık 2010 12:57

kulenin tepesindeki saatlere geldim, 4 saat var ayarlaması zor.

29 Aralık 2010 12:59

burda bırakıyorum saatlerle sonra uğraşırım teşşekkür.

29 Aralık 2010 13:40

ilkay;yardımların için tekrar teşekkürler.... eğer oynamadınsa sana bir oyun tavsiye ediyorum,kafa nasıl çizilir görürsün:)))

The Seawise Chronicles: Untamed Legacy

bu arada oyunda ilerlerken aniden hata vermeye başladı sebebini anlamadım.diğer oyunlarım normal açılırken bu oyunda pc hata uyarısı verip oyunu kendiliğinden kapatıyor.sildim oyunu :(((

29 Aralık 2010 14:48

su o oyunu oynamıştım isim olarak hatırlamadım ama şimdi ekran görüntülerine bakınca hatırladım.Bende sana bir oyun tavsiye ediyim Twisted Lands: Shadow Town Collector's Edition

29 Aralık 2010 14:59

ilkay teşekkürler :) ben bu site kurulduğundan beri burdayım ve oynamadığım hidden object oyunu yoktur:))

29 Aralık 2010 15:30

tamam sitede final sürümünün olduğunu görmemiştim o yüzden önerdim fakat varmış .Bu oyunlar bağımlılık yapıyor zaten oynamaya başlayınca bu tür oyunları takip etme alışkanlığı kazandırıyor :) ileriki zorlayıcı oyunlarda görüşmek üzere

29 Aralık 2010 15:36

kendimi şerbetli sandım ve oyuna başladım. fakat şerbetli değilmişim. ben de elma tohumlarını koyamıyorum. böylece de gold gearsi tamamlayamıyorum. bir sürü kömürüm ve elmasım var ama ne çare. kapattım oyunu

29 Aralık 2010 16:26

kuledeki saatlere kadar geldim ve onları ayarlamam gerektiği söylendi ama skip yok,hint yok yarım saatte ancak bir tanesini 12 ye ayarlayabildim. galiba pes edeceğim zaten saatler ayarlanınca da oyun bitiyormuş. herkese yazdığı ipuçları için teşekkürler.

29 Aralık 2010 19:55

daphne yorumları oku aynı şeyleri bizde sormuştuk sonunda çözdük, elma tohumları daha sonlara doğru. önce 4. altın çarkı bulman lazım

29 Aralık 2010 21:36

4 saat vardı ya çok uğraştım , 12 ye ayarlanacak. yaptım oyun bitti boşuna uğraşmışım, ama hırs yapmıştım,

30 Aralık 2010 00:45

1, robotun orda ,altın çark robot ayağa kalkınca
2.sihirli lambanın orda
3.oyuncakçının orda solda dolabın orda. saatin ışığı ile görünüyor,
4.sağdaki masadaki üçgen puzzle ve dikdörtgen, olan yerede saat aktif, oluyor,çark beliriyor

30 Aralık 2010 01:01

defne saksıyı boşver o sona. önce büyük ihtimalle pazılların olduğu ekrandaki çarkı bulamamışsındır. o iki pazıllı ekrana gir saate tıkla ışşık yanacak mavimsi ışşık. işte o sırada saatin ortasındaki ışşık iyice kırmızı olunca o sırada okun olduğu yeri tıkla 4. gear birden ortaya çıkıyor.

3 Ocak 2011 12:02

big fısh çözüm verdi nihayet, ama bize bravo ,daha önce çözdük

4 Ocak 2011 12:57

4 tane saati 12 'ye ayarlamak gerekiyormuş ama saatler bir türlü yeşil ışık vermiyor .baska bir sırrı var mı bilen arkadaşlar cevaplayabilir misiniz?

16 Ocak 2011 20:49

saatleri ayarlarken saatin etrafında bulunan 4 çarktan alttaki ikisinden başlayın. iki çarkı birlkite kontrol etmeniz lazım. alt soldaki çark 3 step ileri atıyosa digeri ya 6 ya 1 step geri atıyodur. ordan yola çıkarak o - 15 - 30 - 45 zaman dilimlerini yerlerine getirdikten ve yelkovan (akrep de olabilir kontrol edilen hangisiyse işte) en tepeye sabitledikten sonra üst iki çarka geçin. aynı mantıkla bu üst iki çarkı kontrol etmeye çalışın. XII en üste gelicek şekilde ayarlayıp akrebi yelkovanın üstüne yani 12 olucak şekilde getirin. aslında ben ne kdar anlatmaya çalışsam da uğraştıkça mantığını kendiniz kavramanız lazım.

9 Şubat 2011 00:53

saatleri ayarlamak için söylediğin şekilde ilerledim mantık doğru 10 dk da bitti hepsi, teşekkürler Levent

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template