Farm Frenzy: Ancient Rome



Join the Roman Scarlet as she races to grow crops, raise animals and produce essential goods before time runs out. Be her guiding hand as she sends her products to market on a galley, dispatch her chariot to fetch the supplies she needs, and protect her farm against barbarian bears. Between levels, follow the modern Scarlett in comic-style cut scenes as she solves a tantalizing mystery involving a family heirloom. Featuring 90 all-new levels, amazing animation and hilarious visual gags, Farm Frenzy: Ancient Rome is the best Farm Frenzy yet! 81.79 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 8 yorum

18 Aralık 2010 00:03

Hotfile'dan indirdim. Oyun kuruldu ama açılmadı hata verdi.

18 Aralık 2010 00:49

benim oyun gelmiş
teşekkürler sis sağolasınnn

18 Aralık 2010 00:57

@beymuf,
oyun bende kurulu ve oynuyorum.hotfile dosyasında sorun yok.ne hata verdiğini yazarsan belki fikir yürütebilirim.

18 Aralık 2010 01:55

yarım sayfa ing. yazı çıktı altında da error yazdı öbüründen deneyeceğim benim sanırım sanal bellek düşük yükselttim ama olmadı

18 Aralık 2010 01:57

fileserve dan da demin bir oyun indirmiştim Sanırım bir süre beklemem lazım tekrar indirebilmek için.

23 Aralık 2010 18:35

farm frenzy oyunlarını çok seviyorum oyun sorunsuz açıldı ve oynadım bitirdim teşekkürler

20 Ağustos 2011 00:24

link yok :S

20 Ağustos 2011 00:55

LINK UPDATED-LINK YENILENDI

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template