Dream Chronicles 5 : The Book of Water ( BETA )



Beta oyunları pek koymayı sevmediğim halde bu serinin betasına dayanamadım. Efsanenin yeni kitabı karşınızda. 101.89 mb

The epic adventure continues in the next installment of PlayFirst's Dream Chronicles saga. Lyra has found her way home... only to discover that the fairy queen of Dreams has cast a menacing storm over all of Wish. The town is completely desolate; her mother is missing; and her father is gravely ill. Embark on a quest to help Lyra counter the evil spell, solve challenging puzzles, and seek answers to save her hometown in Dream Chronicles: The Book of Water.101,89mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 53 yorum

4 Aralık 2010 21:28

kapıyı geçip kadın heykelinin yanına geldim. ordan sonra ne yapılacak heykel sağa sola dönüyor ama sonra.hiç bir şey olmuyor

4 Aralık 2010 23:35

teşekkürler sishypos (Camus'ye selamlar:)) dilerim bir an önce finali oynarız...

5 Aralık 2010 10:14

kadın heykelinde ne yaptınız sağa sola dönen orda kaldım

5 Aralık 2010 11:17

indirdim ama açamıyorum.acılsa bile yanıt vermiyor dio oyun için

5 Aralık 2010 14:04

kadın heykelini geçemedim,yardııım..

5 Aralık 2010 14:17

kadın heykeli için oyuncakçı dükkanından yağdanlık alınacak

5 Aralık 2010 14:21

oyuncakçı dükkanına girmek için kapının dışındaki en baştaki sütündaki kadın başını alıp dolaşıp tekrar sütüna kounca oyuncakçı düükkanına girebildim

5 Aralık 2010 14:22

bu arada parlak taşlar muhakkak toplanacak

5 Aralık 2010 14:24

yağdanlıkla heykele kitapta ki gibi şekil verilecek

5 Aralık 2010 14:27

her bulduğunuz kağıda bakın. heykelin yanında çok uzun bir yazı çıkıyor onada bakın. bazı şeyler eksik olunca olmuyor.

5 Aralık 2010 14:31

oyuncakçı dükkanında yağdanlık ve pembe bir toz alınacak ve taşlar toplanaacak. kadın heykeli yağlanıp, kitaptaki poz verilince solda kapı açılıyor gene taşlar kırık parçalar toplanaacak. çekiçle elektrik kutusu kır, puzzle yap ,sonra yuvarlak puzzle yapılıp eeve giriliyor.

5 Aralık 2010 14:36

kağıdı okuyup , oyuncakçı dükkanına dön. etraftan ne varsa topla tren rayları karşıdaki, oyuncak tren olduğu yere yerleşiyor yeşil, pembe kağıt gibi şeyler sağdaki dolabı açtı. içinde çıkan kitaba pembe tozu dök tren çıkıyor parçaları odaya dağlıyor onları topla kitapta tekrar birleştir biraz zor ama neyse treni tren yoluna koy.

5 Aralık 2010 14:38

yukarıda çıkan harflere göre, tren yola çıkınca ,rayları ayarla.2 ile4 defa baştan başladım.sonra bir item veriyor.

5 Aralık 2010 14:58

dışarı çıktım geminin yanında kırık tahtalar var gemiye yama yaptım soldaki kırmızı yuvarlağa basınca( toplanan parlak taşlarla oluşan) kaynak oldu, gemiye girdim haritaya battım.

5 Aralık 2010 15:34

heykelin kafasını nasıl alacağız yorumları okuyarak almaya çalıştım başaramdım bir hilesimi var

5 Aralık 2010 16:43

ben enden oyunu açamıyorum.donuyo bende.açsamda isim yazınca gerisi gelmio yardıme din lütfen ansıl kurmalıyım

5 Aralık 2010 17:11

heykel kafası dediğim, ilk kapıdaki 4 sütun vardı ya dengeleyip kapıyı açtığımız 1 sütundaki kafayı alacaksın

5 Aralık 2010 17:28

kadın heykelini gör, heykelin kaidesinin yanına tıkla uzun bır yazı çıkıyor okuyabilirsen oku yada okuyormuş gibi yap!!!!!!!! bütün parlak taşlar topla, her tarafı dolaş. sonra ve dışarı çıkıp 1 sütündaki yarım kadın kafasını al, tekrar biraz dolaş nedense!!!!!!!!! eksik bir şey kalmaması lazım,tekrar dişarı çık yarım kafayı 1 sütüna tekrar koy ozaman oyuncakçı dükkanına giriliyor.

5 Aralık 2010 17:55

@gülay,
sanki pc niz oyunu desteklemiyor gibi.grafikleri ağır olan bir oyundur.oyun kurulduğu halde donuyor veya kapanıyorsa pc yetersiz demektir.oyun için gereken minimum sistem özellikleri şöyle.
Windows: XP SP1 & SP2/Vista/7. Processor: Pentium IV 1.2 Ghz processor or faster. 256 MB RAM. 1024×768 minimum screen resolution. Unknown MB available hard drive space. DirectX 9.0 or higher. A sound card is recommended. Adobe Flash Player 8 or higher.

5 Aralık 2010 18:13

iyi akşamlar en sevdiğim oyun ama takıldım puzzle sikiple geçtim ve inv dolu ne yapmalı tekrer mı başlamalı benim gibi yapan varmı?

5 Aralık 2010 18:14

sema kardeş hala yapamadım yaa çokta net açıklamışsın ama kafa çalışmıyo galiba bende

5 Aralık 2010 18:29

ırmak hangi puzzlda takıldın

5 Aralık 2010 18:37

tamam buldum önce elektrik deki puzzle yapmak gerekiyormuş baştan başladım tabii kolay gelsin

5 Aralık 2010 19:27

oyuncak dükkanının olduğu yerde bir öbek taş vardı, onları aldım gemiye geldim önce haritaya baktım.herbali olan yere tıkladım.sonra o taşları (stone full)sağdaki alete attım. ortadaki kazan kırmıızı oldu gemi herbil olan yere geldi yerdeki kabağı kapıya taktım açıldı.

5 Aralık 2010 19:28

içerde pembe zehir var orda kaldım.

5 Aralık 2010 19:42

masanın üstündeki cam kap vardı ,onunla masanın üstündeki.kavanozdan zehir veya ilaç neyse,aldım. gemiye geldim haritada daha önce geldiğim yere tıkladım, geri geldim. önünde elektrik panosu ve yuvarlak şekilleri yaparak kapısını açtığımız eve geldim.solda kanepede yatan adama verdim DEMO bitti.

5 Aralık 2010 20:13

beta oyun oynamamak gibi bir huyum var .ama nasıl iştaha getirdiniz anlatamam :DD

5 Aralık 2010 20:27

zor oyun,ben pek sevmiyorum bu seriyi, hırs yaptım bitti

5 Aralık 2010 20:32

tüm serileri zor sema.ben 3cüyü bitirememiştim mesela.dön dolaş takılınca sinir gelip silmiştim.ama hidden oyunları arasında süper bir seri bence bu.
kadın yine kocasını kaybettiyse yanlız bu oyunda da çok güleceğim.tasma falan lazım o kocaya :D

5 Aralık 2010 21:07

yardım noooluuur! ne sütundaki heykel başını alabiliyorum ne de oyuncakçıya girebiliyorum...denilen herşeyi yaptım...çıldıracağım

5 Aralık 2010 21:34

oyun çok kısa sis
kadın falan yok

5 Aralık 2010 21:39

oyuncakçı kapısını çoğu kimse açamıyor ,bende yazdıklarımı yapmıştım açılmıştı, aacaba bir şeyler eksikmi yapılıyor, ing de yokki okuyamıyorum ip uçlarını.

5 Aralık 2010 22:02

oyuncakcıya giremeyenlerin dikkatine oyuncakçı önündeki kuklalardan soldakini tıklayın sonra sağsdakini iki kere tıklayın sonra soldakini tıklayın sonra sağdakini tıklayın sonra oyuncakçı kapısına tıklayın açılıyor bu oyun serisini çok seviyorum

6 Aralık 2010 11:57

oyuncakçı kapısını açmak için sağ ve sol da asker oyuncaklar var onları tıklayarak açıyoruz kapıyı ben öle açtım.1 sol,2sağ,1 sol,1 sağ, 1sol yapıp bekleyin kapı ışıklanacak daha doğrusu küçük parıltılar oluşacak ondan sona ok içeri gösreiyor zaten yanlış tıklarsanız not rigth yazısı aşşağıda çıkıyor.
iyi de bende şu elektrik panelini kıracak çekici bulamadım. nerde ki?

6 Aralık 2010 12:03

çekiç yerdeydi

6 Aralık 2010 12:22

çekiç itemlerin arasındaymış meğersem. nerden almıştın derseniz bilemicem falla

6 Aralık 2010 14:33

çok güzel umarım finali çabuk gelir.:)

6 Aralık 2010 16:18

aslında beta oynamam ama bu oyun en süperlerden olduğu için dayanamadım baktım ve dakka 1 gol 1 bişey yapamadım! şimdi arkadaşlar;
dış kapıda soldaki yarım kadın heykel başı alınacak demişsiniz.bende o alınmıyor.öncesinde tüm yazıları okudum,tüm taşları topladım..zaten hint tede diğer mekanlarda 'burda yapılacak bir şey yok' yazıyor ve dışarı çıkınca yaptığım hintte de direkt olarak soldaki kadın başını gösterip onu almamı söylüyor.ancak heykel başı alınmıyor.bug desem bu seriye yakışmaz :)) ahanda kaldım ben böle yav...

6 Aralık 2010 18:27

su yorumları dikkatli oku.

6 Aralık 2010 18:35

1 - dış kapı açılacak sütünlar.dengelendikten sonra,
2- içeri gir taşları topla,oyuncakçı dükkanına bak.her tarafı kontrol et
3- sola git kadın heykelini gör orada herşeye bak uzun bir yazı çıkıyor.
4- geri gel oyuncakçı dükkanının önündeki adamlar aktif oluyor. yerdeki kağıdı al.
5-adamları sırasıyla tıkla sol,sağ,sağ,sol,sağ,
6- oyuncakçı dükkanına gir.yağdanlık ve pembe tozu al,tekrar sola git
7 -heykele gel yağdanlıkla yağla kitaptaki şekli ver.

6 Aralık 2010 18:38

o yarım kadın kafasını ilk oynadığımda almıştım baştan tekrar oynadığımda alınmadı ve oyun devam etti.

6 Aralık 2010 18:38

gerisi yukarıda yorumlarda var

6 Aralık 2010 19:23

Sema;
yorumları zaten okumuştum canım..tüm denilenleri yapmama rağmen heykelin kafası alınmıyordu!onu bırak,oyuncakcının ordaki abiler bile aktif olmuyordu..sonra oyunda kesin yükleme esnasında bug olabilirmi die düşünerek oyunu sildim ve tekrar yükledim,sorun giderildi..
yindede tek tek yazdığın için teşekkür ederim :)

6 Aralık 2010 19:23

http://i1012.hizliresim.com/2010/12/6/751.jpg

6 Aralık 2010 19:24

takıldığın yer varsa sor gene

6 Aralık 2010 19:26

http://i1012.hizliresim.com/2010/12/6/759.jpg

6 Aralık 2010 19:32

bu arada yazmayı unutmuşum,ilk yüklemede,yani oyun akmadığı seferde,bende zaten heykelin solundaki kapı açıktı :))
şimdiki sorunum ise;oyun kapanıp tekrar açtığımda sıfırdan başlıyor..abi ne dert oyunmuş bu! tek seferde mi bitirecez bunu? yok ben siliyorum ve finali bekliyorum

6 Aralık 2010 19:47

oyun kısa tek seferde biter

7 Aralık 2010 23:31

Dream chronicles serisinin takipçisiym. (Geç kaldım ama oyuna hemen başlıyorum )

8 Aralık 2010 13:30

aaa bu kadarmı bu oyun. hemen pc ye inmesinden tahmin etmeliydim

9 Aralık 2010 17:56

betamıı üühü:(:(

13 Aralık 2010 00:27

selam ben oyuncakcıda takıldım cunku kaı ıcın topladıklarım hala duruyor o bolumu skiple gecıp actım kapıyı o yuzden obje topluyamıyorum yardımcı olurmusuz lutfen

17 Mayıs 2011 21:36

son bölümlerde eldeki sembolleri nereye yerleştireceğiz wish adasına gittim heykele yerleştirmeye çalışsam da olmuyor. ilk bölümdeki heykele yerleştirmem gerektiğini anlıyorum ama olmuyor orda takıldım kaldım :((

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template