Death at Fairing Point: A Dana Knightstone Novel Collector's Edition



Can you solve a 19th century murder? You are Dana Knightstone, an up-and-coming fiction novelist. While on vacation in Scotland, you are haunted by the ghost of David, a working-class painter in love with a rich heiress - until he was killed at Fairing Point! Uncover history as you travel across Europe to investigate David's mysterious death. Solve clever puzzles and follow the ghost's trail in Death at Fairing Point, a fun Hidden Object Puzzle Adventure game. 267.85 MB


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 53 yorum

24 Aralık 2010 19:12

çoook çok güzel

24 Aralık 2010 22:10

kedinin resmini çoğaltmak için 4. kağıdı bulan varmı başım döndü aramaktan el cevap lütfen...

25 Aralık 2010 00:35

hint gösteriyor

25 Aralık 2010 10:07

selam! Bravo! Ayol ne zaman indirdiniz, ne zaman kurdunuz, oynamaya başladınız ve dahi yorumlara geçtiniz? Süpersonicsiniz...

25 Aralık 2010 12:52

biraz baktım çok keyifli ve güzel bir oyunmuş

26 Aralık 2010 01:17

noolur acil yardım,1 ay öncesine kadar tüm oyunları sorunsuz yükleyebiliyordum ama şimdi oyunları indirdikten sonra win32 uygun diil diye bi uyarı geliyo acep nedendir teşekkürler

26 Aralık 2010 15:23

O kadar oyundan nihayet bunu oynayabiliyorum. Güzel oyunmuş da.

26 Aralık 2010 15:50

@beymuf,

bazı oyunları oynayıp bazılarını oynayamıyorsanız eğer; oyunlarda değil pc sisteminizde sorun var büyük olasılıkla.öncelikle bir pc sisteminiz nedir, oyunları destekleyecek güçtemidir ona bakın.RAM düşükse veya hard disc kapasiteniz düşükse pc upgrade istiyordur bu oyunlara yetebilmek için.hiç bir şey olmadı upgrade yaptıramam diyorsanız bir format attırın bence.

26 Aralık 2010 15:52

@fus,

bir ay önce ne değişti pc de onu bulun bence. belki de yüklediğiniz oyunları kaldırmayı tam yapamıyorsunuz ve pc şişiyor, yani hard disc doluyor.win 32 uygun değil uyarısı işletim sisteminizle ilgili bir sorun anlamına gelir.

26 Aralık 2010 17:52

çok güzel bir oyunmuş

26 Aralık 2010 19:32

Teşekkürler Sis

26 Aralık 2010 20:36

yüklediğim oyunları her yerden silmeyi biliyorum da program ekle kaldırdan 4 oyunu silemiyorum. Yüklemede hata diyor. Upgrade ne demek. Ben pek pc terimlerinden anlamıyorum. Ama format şart oldu. Teşekkür ederim.

27 Aralık 2010 03:54

Keep updating your blog with valuable information. Happy new year!

27 Aralık 2010 15:12

@decaltrangtrituong, what kind of valuable information do you prefer?

27 Aralık 2010 19:47

elimde yazılı bir kağıt, toz süpürgesi, ip, çizme ve el feneriyler kaldım. Ne yapmam gerekiyor bundan sonra

27 Aralık 2010 19:59

strategi guide e bak ip uçları veriyor

27 Aralık 2010 22:44

mezarlığın kapısını nasıl açacağız guide yardımcı olmuyor pek

27 Aralık 2010 22:50

sonu çok hüzünlü bitti arkadaşlar...ağlayasım geldi valla :)

28 Aralık 2010 12:34

mezarlık kapısının kulpu sağda köprünün yanında kayalıklara çizme ile bas puzzle yap kulpu al, 2. kulpta yerdeki çukurda

28 Aralık 2010 17:43

tşkler denedim onu kayalıklara basınca oyun kapanıyor

29 Aralık 2010 00:06

I’m having the same problem with the receptionist. Now what to do now

30 Aralık 2010 16:29

elimde bir ink birde not kağıdı ile kaldım .strateji pek yardımcı olmuyor.

3 Ocak 2011 23:56

resopsiyondaki kadın yok.kedi puzzle buldum.4 kağıt toz süpürgesi ve davidin notu var.takıldım kaldım.Lütfen yardım

4 Ocak 2011 00:00

hülya,oynayalı epey oldu ama sanırım strateji bölümünden faydalanabilirsin.çok açık şekilde anlatıyordu....

4 Ocak 2011 00:05

hayır strateji de kadını gösteriyor ama bende görünmüyor bi şey atlıyorum ama bulamadım. zaten puzzle parçalarını buldum ama nerde yapacağım.hiçbiryer olmuyor.sanırım kadına vereceğim ama piyasada kadın yok.

4 Ocak 2011 00:11

hatırladığım kadarıyla tüm kedi puzzle parçalarını kadına veriyorduk,kadında onu önündeki resim çerçevesine yerleştiriyordu..diğer mekanları dolaşarak eksik birşey varmı bak istersen..inan hatırlayamadım...

4 Ocak 2011 00:14

Kadın yok tüm sorun orda zaten.Kadını bulsam çözeceğim de.Yinede tşk.ler

4 Ocak 2011 19:39

Hülya kadının arkasındaki panoya tıkladın mı eğer puzzle parçalarını birleştirdiysen oluşan kedi resmini fotokopi makinasında 4 adet çoğaltıyoruz ve gördüğün heryerdeki boş ilan panolarına asıyoruz.

4 Ocak 2011 19:40

ya da aynı odada sol tarafta bir masa var üzeri ışıklı gibi bir de oraya tıkla puzzle birleştirmek için tam hatırlamıyorum.

4 Ocak 2011 20:08

puzzle birleştirdikten sonra mı kadın çıkıyor.Lütfen oynayan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.yoksa kafayı yiyecem.sorun puzzle birleştireceğim yer nere bulamadım.heryeri denedim.

4 Ocak 2011 20:53

ben oyunu silmemiştim sizin için bir bakayım.

4 Ocak 2011 22:31

otelden boş 4 kağıt topladım onları fotokopi makinasına tıkladım.
kadına ve masasındaki kedi fotosuna tıklayınca kedisini bulmamı istiyor.çıktım dere kenarından kedi puzzllarını buldum otele döndüm kadına tıklaylınca puzzle parçaları yapılıyor. tamamladıktan sonra yine fotokopi makinasına tıkladım. 4 tuşu ile starta basınca fotokopileri aldım. oteldeki panoya birini asmayınca otelden çıkılmıyor.zaten kedisini bulmadıkça kadın yerinden ayrılmıyor ki

4 Ocak 2011 22:43

bu oyunun üçüncü bölümü direkt otel ve kadınla başlıyor. ilk başta kadın vardı da sonra mı yok oldu ya da hiç mi yoktu anlamadım
daha bölümün başında kadınla karşılaşmadıysanız oyun sorun yaratmış sizde ben şu an ikinci bir profille oynuyorum ve otele girdiğimde kedisini kaybetmiş mutsuz bir kadınla karşılaştım. sizde kadın yoksa eğer diğer odaya geçebiliyor olmalısınız. zira kedisini bulmayınca diğer odaya da geçilmiyor.

4 Ocak 2011 22:54

Kadın hiç yoktu.Hatta diğer profili sildim.Sıfırdan aynı yere tekrar geldim.Ancak kadın yine yoktu.Puzzle yapmam içinde kadının olması gerekiyor sanırım.Eöyleyse şimdi napacağım.Oyun sorunsuz oynanıyordu ama.Bende eksik birşeymi varda kadın sonradan çıkıyor diye düşünmüştüm.Elimde david notu ile bu bölüme geçiyorum ya geçmeden onu diğer bölümde birşey mi yapacağım.Anlamadım

4 Ocak 2011 23:38

oyun çok güzel. sanırım yüklerken sizde bi sorun çıkmış oyunda sorun yok bence.
yüklediğiniz oyunun tümünü silin.
başlat
ara
tüm dosya ve klasörler
(oyunun adı )
çıkan dosyaları sağ klik yaparak sil deyin. proğram ekle kaldırdan bakıp orada silinmemisse ordanda silip yeniden yüklemenizi tavsiye ederim. çünkü buna değer. ben hotfile dan yükledim
[sis umarım doğru öğrenip doğru aktarmışımdır :)]

4 Ocak 2011 23:40

ben tüm oyunları böyle kaldırıyorum pc den. şimdiye kadar bi sorun çıkmadı. yukarıdaki yorumun son satırı sizi tereddüte düşürürse diye antiparantez yazayım dedim :)

5 Ocak 2011 01:09

Evet bende öyle yapmaya karar vermiştim.İlginize teşekkürler.

5 Ocak 2011 14:45

merhabalar.. ya ben rsepsiyonist bayanı göremiyorum birşyimi atladım acaba

5 Ocak 2011 15:20

çiğdem yaklaşık son 10 yorum bununla ilgili.
ben hotfile dan yüklemiştim. sorun yoktu bir de oradan yükleyin
son yorumları okumanızı tavsiye ederim.

6 Ocak 2011 10:24

Ben ilk yüklediğimi sildim.Tekrar yükledim.Sorun çözüldü.Oyunu bonusuyla birlikte bitirdim.Çok güzel bir oyun herkesr tavsiye ederim.Çiğdemcim sende sil oyununu tekrar yükle o zaman sorun ortadan kaldıyor ve kadını görüyorsun.Sanırım yükleme sırasında bir hata nedeniyle oyunun bir kısmı eksik kalıyor.

8 Ocak 2011 13:09

cok guzeldi ben bitirene kadar zaman nasil gecti anlamadim
tesekkurler

9 Ocak 2011 15:04

arkadaşlar bahsettiğiniz oyundaki sorun bendede oldu resepsionist çıkmıyor.sizlerin uyguladığı şekilde bende yaptım.oyunu sildim tekrar kurdum ama resepsionist yine çıkmadı.hint deyincede duvardaki aile tablosunu gösteriyor.bilgi verirseniz sevinirim

11 Ocak 2011 10:32

Oyunu bilgisayardan tamamen kaldırıp yukarıdaki linklerden tekrar yüklemelisin.Ancak o zaman çözüme ulaşıyorsun.

12 Ocak 2011 01:05

arkadaşlar yabancı sitelerde oyunun forumlarına baktım herkeste şu sorun var.. kedinin posterini koyduktan sonra köprüye gidiyosunuz ve elinzde 4 çivi bir çekiç bir ip ve 2 tane tahta parçası oluyor.. 3. de derede duruyor ama deredeki tahtaya ulaşamadım.. orayı geçen varsa yazarsa sevinirim.

14 Ocak 2011 14:30

Oyunu yukledim ve sorunsuz oynadim, bitirdim. Cok keyifli bir oyun. Emeginize saglik.

30 Temmuz 2011 12:44

slm..ben bu oyunu indiremiyorum..1.ve 2. link kapalı..3.link ise inmiyor..başka yolu varmı acaba oyunu oynamak istiyorum..yardım edermisiniz:((

30 Temmuz 2011 15:43

nie kimse yardım etmiyo:((sishyphos lütfen yardım ettt:(((

10 Ağustos 2011 13:32

çok mu geç kaldım sormakta bilmiyorum.ama 5. bölümdeyim.herşeyi tamamladım.sıra şu gramafonu çalmak için odaya girdiğimde tıkandım ilkini buldum o kolunun ikincisi strategy guide a göre merdivenin bitimindeki seramikteymiş.Ama yok seramiğe tıklıyorum ne yakınlaştırıyor ne puzzle çıkıyor ne de kol çıkıyor ötekileri tamamladım bir o kısmı kaldı orayı nasıl geçtiniz?

13 Ağustos 2011 17:26

meğersem o gramafonu çevirmem gerekiyormuş böylece charlotte dansa başladı ve yerdeki puzzle açıldı sonunda bitirebildim güzel oyundu :)

Adsız
20 Mayıs 2012 23:10

öcür dileyerek linkler çalışmıyor eğer admin bi incelik yaparsa oynıycam ben bunu yapmazsa söz oynamıycam =O)

21 Mayıs 2012 00:03

LİNKLER YENİLENDİ

Adsız
21 Mayıs 2012 12:17

on yüz milyon thenk yu Sis =o)

7 Eylül 2012 04:36

Gayet de severek, ayıla bayıla oynadım efendim çok teşekkür ederiz :))

Oyun sırasında bir sorun yaşamadım, örneğin resepsionistin çıkmaması gibi. Halledilmiş demekki sorun.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template