Curse of the Ghost Ship




More than 80 years ago the legendary Florentine, the priceless imperial diamond of the Austrian emperors, was lost in the Caribbean with the sinking of the Pride. The courageous treasure hunter Annie O'Connors is on a mission to recover the prized gem in this exciting Hidden Object game. Can you help her? Accompany Annie on her exciting treasure hunt and uncover the Curse of the Ghost Ship!160.2 mb

ÖNEMLİ NOT: OYUN DİRECT X PROGRAMININ GÜNCELLENMESİNİ İSTEMEKTEDİR.WİN7 VE VİSTA KULLANICILARI OYUNU UYUMLULUK MODUNDA ÇALIŞTIRMALIDIR. EĞER DİRECT X 11 SÜRÜMÜNÜ YÜKLEDİĞİNİZ HALDE OYUN MÜZİK SESİNİ DUYDUĞUNUZ BİR SİYAH EKRAN VERİYORSA O ZAMAN ALT SÜRÜM OLAN DİRECT X 9 YÜKLEMENİZ GEREKMEKTEDİR

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 6 yorum

22 Aralık 2010 23:54

oyun direkt açıldı ve oynanıyor ama sisin dediklerini yapmadığım için olsa gerek,yazılar net okunmuyor,grafikte bundan dolayı kötü....
patronun dediklerini yapıp sonra düzelecekmi yazarım.

23 Aralık 2010 00:12

şekom,

oyunu biraz oynadım.bende hiç bir grafik sorunu yok.win7 ve directx 11 üzerinde kurulu oyun.hatta güzel bi şeye de benziyor

23 Aralık 2010 14:38

bazı objeler inv.de birleşiyor aklınızda olsun...birde bazen konuşmaların sonucunda yeşil kafalı bi abi alıyoruz,onuda bazen diğer objelerle birleştiriyoruz...

28 Aralık 2010 01:18

çözemediğim yerler var ama çözüm yorumları olsa iyi olur elektrik kutusu gibi birşey var geçemedim birde tahta dolap var geçemedim yardım

28 Aralık 2010 09:51

sevmedim oyunu sildim , başım döndü

3 Ocak 2011 01:06

binnur bigfish game de çözümü var istersen ordan bak yazmak istedim ama biraz karışık ve ilginç bir oyun. açıkcası üşendim.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template