Mystery of Mortlake Mansion



Eski bir malikanede karanlık odaları keşfedin ve evin hayaletli olmasını sağlayan sebebi bulun.Kargayla sık sık konuşmayı unutmayın.Şeytani büyüleri bozun.172.4 mb

The old mansion has been living a mysterious life of its own. Explore the dark rooms of the house and discover the secrets that haunt this eerie place. Meet the talking raven and the Spirit, the enigmatic captives of the mansion. Confront the insidious lord, break the evil spells, set the captives free and become the owner of the gorgeous mansion. Numerous hours of adventures and discoveries await you in the Mortlake Mansion. 172.4 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 34 yorum

Adsız
3 Kasım 2010 22:58

indirip bakıyorum şimdi nasılmışşş...bakalım bir..

3 Kasım 2010 23:40

oyun açılmıyor

3 Kasım 2010 23:44

bende indirdim açamadım. sanırım oyun kurulumunda bir toolbar hikayesi var. acaba toolbar mı indiricez. sis tez yardım şeker.

4 Kasım 2010 00:28

win7 ve vista kullananlar.oyun ikona sağ klick ve uyumluluk sorunu gider denen şeyi seçin.

xp için xp pc ye kurmam lazım önce.bekleyeceksiniz

4 Kasım 2010 00:39

'mono.dll' not found uyarısı alan var mı xp sistemde?

4 Kasım 2010 03:01

sis benim xp ve hiçbir uyarı vermiyor
bir de antiques roadshow oyunu ile ilgilenirmisin oyun hata vermişti onu da oynayamadık

4 Kasım 2010 08:15

hiç bir uyarı yok ama açılmıyor

4 Kasım 2010 11:01

benimkide açılmıyor demeye gelmiştim :))))

Adsız
4 Kasım 2010 13:32

OYUNU AÇAMIYORUM:(

4 Kasım 2010 17:28

bakın xp de ben de açamadım.dll uyarısı veriyor ve o dll i hiç bir yerde bulamadım .ama win7 de sorunsuz çalışıyor.
xp kullananlar için yapabileceğim bir şey yok.olurda google aramasıyla dediği dll dosyasını bulabilirseniz oyun klasörü içine kopyalamanız yetecektir.o zaman çalışması lazım.ama ben bulamadım o dll i

4 Kasım 2010 17:35

şimdi bulabildim.gece yorgunmuşum demek.mono dll uyarısı alanlar.

http://www.nodevice.com/dll/Spektral_Delay_Mono_dll/item16134.html

4 Kasım 2010 17:36

veya bu link.

http://www.dll4free.com/spektral-delay-mono.dll.html

4 Kasım 2010 20:21

dll uyarısı almayanlar ne yapacağız benim vista

4 Kasım 2010 20:29

oyun ikonuna sağ tıklayıp uyumluluk modunda çalıştıracaksın

Adsız
4 Kasım 2010 23:32

sis mono. dll oyun dosyasın da var indirdim yinede açılmıyor

5 Kasım 2010 00:05

sis oyunu bir heves yükledim ama bende açamadım win7 yüklü olmasına rağmen açılmayınca uyumlu modda çalıştırdım mono dll si eksik olmamasına rağmen o hatayı banada verdi onuda yükledim hallettim ama nafile oyunda var bişeyler sanırım tek oynamalık ve şanslı talihlide sensin :D

5 Kasım 2010 01:36

acaba şu downtürkte binlerce teşekkür edenler nasıl oynuyor çok merak ettim.
yoksa bunların hepsi win 7 ci mi? oyunun ikonu masa üstüne geliyo ama açılmıyo içi boş sanki. zaten egze falanda dikkatimi çekmedi. bi kurdum ilk başta şimdiye kadar görmediğim bi setap install oldu ondan sona next next hikayeleri oldu. en sonunda siteye gitmek istermisin ve oyuna başlarmısın seçeneklerinden hangisini işaretlesem israrla oyunun sitesi açılıyor. 2. kere kurduğumda bu kezde klasik normal oyun kurulumu geldi. ama bu oyunda egze yok. bin dosyası var acaba ona mı bişi yapıcaz anlamadım gitti.

5 Kasım 2010 08:25

tamam ben oyunu oynamaktan vazgeçtim :)))

sis yinede emeklerin için teşekkürler

5 Kasım 2010 20:16

oyun çok güzel

5 Kasım 2010 20:22

nasıl açtın

Adsız
5 Kasım 2010 23:27

binnur nasıl açtın

Adsız
6 Kasım 2010 17:54

kusura bakmayın arkadaşlar yanlış oyuna mesaj yazmışım bu oyunu ben de açamadım

6 Kasım 2010 18:19

oyunu açan varmıııııııı

Adsız
6 Kasım 2010 23:46

windows 7de de açamadım oyunu :(

7 Kasım 2010 02:27

yanlış oyuna mesaj yazmışım bu oyunu ben de açamadım

13 Kasım 2010 14:41

Mystery of Mortlake Mansion oyunu ne oldu oynayabilen varmı

13 Aralık 2010 12:22

bu oyunu neden acılmıyo xp benım pc bır yardımcı olurmusunuz rıca etsem?

21 Ocak 2011 16:41

Sishyphos bu oyunda baya güzele benziyor fırsat buldukça link eklersen sevinirim..

8 Şubat 2011 14:03

FİLEFACTORY LİNKİ EKLENMİŞTİR

12 Şubat 2011 19:50

Sishyphos nihayet filefactory de problemim çözüldü artık indirebiliyorum kardeşim bu oyunu indirdim ama açılmadı ne yaptıysam rrrrrblem nedir.

12 Şubat 2011 23:18

> Sishyphos on 04 Kasım 2010 00:28 dedi ki... 4

win7 ve vista kullananlar.oyun ikona sağ klick ve uyumluluk sorunu gider denen şeyi seçin.

Sishyphos on 04 Kasım 2010 17:28 dedi ki... 10

bakın xp de ben de açamadım.dll uyarısı veriyor ve o dll i hiç bir yerde bulamadım .ama win7 de sorunsuz çalışıyor.
xp kullananlar için yapabileceğim bir şey yok.olurda google aramasıyla dediği dll dosyasını bulabilirseniz oyun klasörü içine kopyalamanız yetecektir.o zaman çalışması lazım.ama ben bulamadım o dll i
> Sishyphos on 04 Kasım 2010 17:35 dedi ki... 11

şimdi bulabildim.gece yorgunmuşum demek.mono dll uyarısı alanlar.

http://www.nodevice.com/dll/Spektral_Delay_Mono_dll/item16134.html

11 Ocak 2012 02:24

bu oyunun sırrı nedir acaba???
demosunu oynamıştım çok önce daha sonra full versiyonu indirdiğim hiç bir yerden açılmadı bu açılır diye seviniyordum ama bu da açılmamıştı bende (oyun ikonu masa üstüne geliyordu ama açmak istediğinde sanki içi boşmuş gibi hiç hareket yoktu)
Sis acaba bu oyunla ilgili her hangi bir düzeltme oldu mu ( verilen linkelrden yeniden indireyim mi) yoksa sorun hala aynı şekilde devam mı ediyor???
hani şu oyunsuz olduğum dönemde bayağı iyi giderdi :)

11 Ocak 2012 23:02

sebnem, oyunun şu anda piyasada olan tüm versiyonları mono.dll uyarısı verip açılmayan dosyalar. benin bu postu koyduğum zamanki dosyam ise external diskim formatlandığında uçmuştu o yüzden yeniden upload edemiyorum.yapılacak bir şey yok yani.

12 Ocak 2012 13:00

sağlık olsun Sis uğraştığın için sağol bakalım belki ilerleyen zamanlarda bir şeyler olurda bu sorun düzelir bizde bu oyunu oynama şansını yakalarız

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template