Insider Tales Triple Pack




Accompany Francesca di Porta as she solves her three most intriguing cases. Track down the thief of Botticelli’s “The Birth of Venus," find out Casanova's secret, and learn what Leonardo da Vinci has to do with a missing family from Rome. Countless beautiful hidden object scenes and tricky riddles introduce you to these thrilling mystery stories. Get swept away by authentic locations in Paris, Rome, Venice, Vienna and Prague...or enjoy peaceful landscapes in the Italian countryside! 260 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

su
29 Kasım 2010 22:17

assona bilgisini yazacağım :)

su
29 Kasım 2010 22:33

3 oyun bir arada..3 üde hidden object. vakit geçirmek için kenarda dursun denmeyecek kadar keyifli.puzzler da var :)

imza:düz olsun yinede hidden object olsun cu :P

29 Kasım 2010 22:54

güzelmi acaba?

su
29 Kasım 2010 23:52

oyundan çıkılmıyor ! main menüye geçiliyor ancak ben çıkamadım..pc kapatıp açmak zorunda kaldım,keşfeden bir el atsın lütfen..

30 Kasım 2010 00:05

Bu siteyi seviyordum zaten ama hele de son zamanlarda daha çok seviyorum:) Oyun bombardımanına tuttunuz bizleri. Biri gelirse çabuk gitse diye bekliyorum, bir yere gitmek zorundaysam da eve bir an önce gidip oyunumu oynayayım diyorum. Okeyi falan unuttum valla:) Eskiden nick almayı da bilmiyordum. Birinizin tarifini okudum geçenlerde. Ordan öğrendim. Çok tşkler admin mi denir moderatör mü denir bilemiyorum ama ama yine de teşekkürler.

30 Kasım 2010 01:16

Ben bu oyunu oynadım geçen seneydi galiba. Hintler sinir biraz. Hint'in gösterdiği yeri buldun buldun bulamadın öbür ipucunu bekleyeceksin. Çünkü anına kayboluyor.

1 Aralık 2010 22:16

Roma'da geçen bölümde kadın heykellerinin bulunduğu yerde son rakamı bulamadım. Yardım eder misiniz lütfen

2 Aralık 2010 19:09

ben sevmedim bu oyuna ya...çok basit geldi bana...

4 Aralık 2010 16:29

yaa oyunları indirdikten sonra win32 müsait diil diyo ne yapmam lazım acep teşkürler

8 Aralık 2010 01:04

fus teknik destek başlığından girip müsait şekle getirebilirmisin önerilere bak lütfen.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template