Hidden Mysteries: Salem Secrets



Help Constable Hawthorne investigate the rumors of witchcraft in Hidden Mysteries – Salem Secrets, a fun Hidden Object Puzzle Adventure game! Four young girls have been suffering from an outbreak of mysterious fits and bizarre tantrums. Rumors abound that the girls have been "afflicted" by local practitioners of Witchcraft, but nobody has yet been charged or tried. Investigate the scenes and uncover the Hidden Mysteries! 222 MB

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 94 yorum

semka
26 Kasım 2010 00:35

oyun çok güzel,muhteşem,harikasınız.

su
26 Kasım 2010 12:07

başlıyorummm...

26 Kasım 2010 12:20

bu oyunda bir türlü ilerleyemiyorum zor ya

26 Kasım 2010 12:21

çözümde yok

su
26 Kasım 2010 12:26

o kadar çok gidilecek mekan varki... insan bu oyunda kaybolabilir :))güzele benziyor,şimdilik yazacağım bu kadar arkadaşlar..her yerde ok var dikkatli bakın.

su
26 Kasım 2010 12:35

sanırım walk yazmak gerekecek bu oyuna...sema önemli yerleri buldukça yazalım..

26 Kasım 2010 12:52

evet biraz zor biraz item topladım hala dolaşıyorum

26 Kasım 2010 12:56

terzi dükkanın kapısını ahırdan aldığım levye gibi bir şeyle açıldı orada, pamuk eğirme aleti vardı pamuk iplik oldu ,kabak ,saman, sopa ile korkuluk oldu. nereye koyacam.testere. makas buldum başkada bir şey yok

26 Kasım 2010 12:58

bir de küçük çivi gibi birşey ler var.

su
26 Kasım 2010 13:02

mouse da sağ clik yaparak,o mekandaki tüm okları ve bulunması gereken yerleri birlikte görebiliyoruz...

metal kesici-makas-pamuk-testere-horseshoe bar-bıçak asıl itemlerim,birde grup halinde bulunması gerekenler var.onlarda henüz eksiklerim var.

su
26 Kasım 2010 13:14

Tailor yazan kapıyı,houseshoe ile açıyoruz
pamuk çarkta yumak oldu
obje bulmada alınan zodiac pinle,pinler 3 lendi ve inv.ye geçti
üst katta sandık olan yere gidip sandığa taktık bunları ve puzzle yapılınca screw key alındı

su
26 Kasım 2010 13:36

ileri ve sağ kapıyı açtı.
obje bulma sonucu latch handle alındı
kabak bıçakla kesildi,korkuluk alındı
sandık olan odanın girişinde tavanda ki yere larch handle takıldı,yukardayız
çocukla konuşulup madalyonun yarım parçası alındı

su
26 Kasım 2010 13:58

madalyon,tailer yazan yerde ilerdeki kapıya kondu
şimdi oyunun ilk başlangıç ekranına dönün ve obje bulma oyunundn sonra 2.madalyon parçası
kapıya takıldı ve yeni mekan...
eneee....ilk yerlerdeki oklar yetmezmiş gibi bi dolu okla gidilen yerde burda çıktı la !
ağaçtan testere yarımıyla çubuk ve diğer grup tamamlandı
sağda vida isteyen kapılar
sola devam
kovadan knob key alındı
milyarlarca okla gidilecek yer !
obje bulmadan merdiven alındı,bu ilk bölümde sanırım at olan ahıra konacak..
oyun sanki akıyor,şimdilik yazmayı bırakıyorum.

semka
26 Kasım 2010 16:49

haritaya bakınca item bulunacak yerler parlıyor.

26 Kasım 2010 18:09

su, şimdi oynayacağım bayağı ilerlemişsin

su
26 Kasım 2010 18:50

tmm sema...
oyun akarken yine takıldım yaa..bu arada kitapda yapılması gereken görevler alt alta sıralanmış.soru işaretli yere tıklayınca biraz daha ipucu veriyor,buna göre ilk görevden başlamak mantıklı...
dreamcatcher olan objeyi yataktaki kıza verip skeleton key alındı
bu anahtarda Tailor yazan dükkandan ileri gidince sağdaki ağaç evdeki kiliti açtı

26 Kasım 2010 19:00

verdiğin ip uçları çok işe yaradı artık devam etmek kolaylaştı.madalyonla açılan büyük bahçe kapısından çıktıktan sonra oklarla gidilen bir su değirmreni var kargaların olduğu yere korkuluk kounca kargalar kaçoyor

su
26 Kasım 2010 19:05

her yeni açılan yer biyerlerde obje bulma çıkarabiliyor,bazen oyunun en başına bile dönün arkadaşlar...
korkuluğa gelince,yerini tarif etmek zor ama sonradan gittiğimiz ve nehir akıp çark olan bir mekan var,orda ilerde kapı girişine takıldı.
burda obje bulmadan horse whip alındı ve dönüş yolunda bir obje bölümü daha çözülüp,kancanın 2 parçasını aldık,
at olan arabaya daha önce bir obje bulup takmıştık ama at hala gitmiyordu,işte son alınan çubukla atı dehdehledik ve yeni yer açıldı...

26 Kasım 2010 19:09

iyice dağıldım ne çok mekan var , bir yerden atın kayışlarını buldum değirmenden kamçı, atı arabaya bağladım at yürüdü yeni bir yer açıldı offffff ya yoruldum

26 Kasım 2010 19:45

iskelet anahtar buldum du oda yarı yıkık bir yer vardı, yerdeki kapağın kilitini açıyor.birde maden buldum. içinde tüneller var.

26 Kasım 2010 20:55

oyunu açtım ve
doktor bu neeeee diyesim geldi:DD
zor biter bu.

26 Kasım 2010 21:16

ne oyunmuş başım döndü dolaşmaktan.
merdiven, kibrit çöpü, içinde soot olan kova, kürek, kartal yumurtası, gaz ambası, ceviz ile dolanıp duruyorum.
olta için iki nesne, bomba için ceviz, pan flüt için bambu, yakacak odun için ise balta eksik
takıldım kaldım maden nerede bulamadım ben onu

26 Kasım 2010 21:25

MADEN büyük kapı dan çıkınca sağda ,tornavida bulunacak kapısı sökülecek önce

26 Kasım 2010 21:27

sağda haritaya bakın yoksa kayboluyorsunuz

26 Kasım 2010 21:28

aynı yerlerden defalarca item alınıyor , sağ mause tıklayın oklar çıkıyor

26 Kasım 2010 21:30

river ve farm denen yol ayrımında sağa sola dönmeden karşıya ilerliyoruz kapalı tutulan atın üstünde büyüteç beliriyor oraya merdiveni dayıyoruz ve
tahta alıyoruz

26 Kasım 2010 21:32

tornavidayı bulamadım ben biraz daha dolanıp arayayım

26 Kasım 2010 21:33

o tahta yıkık köprüde kullanılacak

26 Kasım 2010 21:41

o tahtayı köprüye koydum şimdi karşıya geçiyorum
du bakayim nolcak :))

26 Kasım 2010 21:42

pişti olduk. sema oyuna dalınca yorumları takip edemiyorum şimdi gördüm. :))

26 Kasım 2010 21:45

eyooo sonunda korkuluğu kullandım.madalyonla açılan kapı ormandan sol sonra nehirden sağ ileri yapınca evin önünü bekleyen kargaları kovaladı

su
26 Kasım 2010 21:48

hahaha..şekom gel gel kabus oyun bu:)))saleminaleti :)))

26 Kasım 2010 21:55

nan ilerledikçe daha çok yer açılıyor.
aynen şekom saleminaleti yani:P

su
26 Kasım 2010 22:02

şu hatırlatmaları tekrar yazayım:
1- mouse sağ clik kaçırdığımız şeyler için çok yardımcı oluyor
2-bir obje bulunduğu zaman,ama genellikle bütün bir obje ise anında yakınında bir yerde kelimeler çıkıyor
3- bazen objeye tıklarken tam pixel oluyor
4- kitapda verilen görevlerde,soru işaretine tıklayınca,ipucu veriyor

26 Kasım 2010 22:08

metal cutters ilk alınan objelerdendi.gemiden bi önce sağ okla gidilen gallows adlı yerde kapıdaki zinciri kesmeye kullanıldı

26 Kasım 2010 22:13

mezarlıktan tekrar nesne toplayınca tornavida aldım mezarlığın yakınında biryerlerden yine nesne toplayınca kazma verdi büyük kapıları tornavida ile açınca semanın dediği madene geliyoruz oradan soba borusu aldım. marangoz atölyesinde alt kattaki sobanın borusu eksikti
aramalara devam....

26 Kasım 2010 22:17

madende iki defa sol yapınca yosunlu duvarı kazma ile kırıyoruz yeşil taşlı mineral alıyoruz.
madenin ilk girişinden sağ yapınca kapının üstüne gazlambası takıp kibritle yakıyoruz tekrar nesne aranıyor.

su
26 Kasım 2010 22:22

çok karışık yazıyoruz ve aynı şeyleri yazıyoruz ama olsun,sonradan oynayanların sorunu bize ne :)))

pulley denen şey kuyuya takıldı ve su dolu kova aldık
ilk ekrandan bir ileri gidincede sağdaki mekanda kelimeleri bulunup pitchook alındı
alınan obje diğer ahırda samanlara tıklandı ve 4 lü olta takımının ilk parçası alındı

26 Kasım 2010 22:29

bu knob key nerede kullanılacak ya?tıkandım ben.gözleri de iptal ettim.

26 Kasım 2010 22:39

düzeltme :
marangoz atölyesi dediğim yer değirmen olacak
sis yanlış hatırlamıyorsam kapıların birinde kullanılıyordu
oyun çok karışık ya anlatması da bir o kadar zor
mezarlıkta da kürekle kazılacak yer var

su
26 Kasım 2010 22:40

terzi odasından alınan whickle ile lamba tamamlandı ve mağara aydınlandı
mağaradan alınan gun powder topa konacak
minerallerse soldaki kapıya tıklandı ve abla çıktı,durumu perişan :))

dur şekom bu oyunda şu nerde kullanılacak demek ölüm gibin ama hatırlarsam yazayım :))))

26 Kasım 2010 22:43

soba borusunu yerine takıyoruz odunları atıp kibritle yakıyoruz ve kovadakini de dökyoruz yukarı kata çıkıp kızla konuşunca bize disk veriyor
o disk sanırım iskelet anahtarla açtığımız yerin alt katındaki yere takılacak

26 Kasım 2010 22:52

kova ile ilk girişte demirci dükkanından kül mü kömürmü alınıp değirmendeki sobaya dokülüyor

26 Kasım 2010 22:54

kürekle aldığımız tahta bloğu değirmenin üst katındaki dolaba taktım

26 Kasım 2010 23:01

oradan aldığın odunu nehre atıyorsun suyun akmasını engelliyor şelalenin altında yazılar çıkıyor.

su
26 Kasım 2010 23:04

bende kuyudan alınan kova,aysbergin dediği sobaya dökülmedi ama ilk bulduğumuz kızım mekanda solda ateş yanan bir yer var,oraya döküldü ve kancamsı demir aldım.şu an kova boş olarak inv.de duruyor,kuyuda aktif değil ki tekrar su alayım...

26 Kasım 2010 23:15

kova ya kül alacaksın değirmendeki sobaya dökecen

su
26 Kasım 2010 23:15

birde taa oyunun başından beri olan makas top olan mekandaki ip kesti ve hindistan cevizlerinden 2. sini tamamladı ve bomba oldu..sanırım mağaradaki duvarı patlatacak

26 Kasım 2010 23:16

odun yaktığın soba

su
26 Kasım 2010 23:16

sema;değirmeni bulsam hemen dökecem :)))))

26 Kasım 2010 23:19

1 hindistan cevizi. kartal yumurtası. ay çiçeği.ve balık ,oyun sonunda eczanede iksir olacak,balık şelaleden tutuluyor oltayı tamamlamak lazım

su
26 Kasım 2010 23:21

hindistan ceviz<li bomba dediğim mekanda patladı,iskelet abi var.. sağa dönünce yeni obje bulma çıktı şimdi.ordan alınan parçayla olta takımı tamamlandı,şimdi şelalemsi yere olta orada gerekiyor...

26 Kasım 2010 23:22

sonunda knob key nerde kullanılıyor buldum.ilk kavşak.sola gidiyoruz,river tabelası olan tarafa. ilk sol kapı.

26 Kasım 2010 23:28

aha bittiiiiiiii cadıyı yakaladım oyun bitti

26 Kasım 2010 23:30

20 km yol yapmışızdır

su
26 Kasım 2010 23:31

çatal gibi olan aletlede nihayet daldaki yumurta alındı...
kitapdaki ipucuna göre heykele panflüt gerekiyormuş
şelaledeki akan suyada ağır bi obje bulunacakmış
aynı yerde sudan oltayla balığı tuttum

26 Kasım 2010 23:31

madendeki kız yaptığımız iksiri verince diskin son parçasını veriyor

su
26 Kasım 2010 23:32

sema;seni ortadoğunun ve balkanların en hızlı oyun bitireni ilan ediyorum :D:D

benden bu gecelik paso !

26 Kasım 2010 23:35

bu oyunda sıra yok ben oltayı en son yapmıştım, , nehre değirmenden aldığın kütüğü koyacan

26 Kasım 2010 23:36

yarım bırakacaktım bir ara ama hırs yaptım

26 Kasım 2010 23:42

kırk yıllık gobleti bana chalice diye arattırdı be bu oyun.

26 Kasım 2010 23:56

sema, benim üye olduğum 3 forumda ve bu sitede.hepsinde ilk bitirensin.tebrikler

27 Kasım 2010 00:34

bitti şükür
sonunda uyuyyan güzelimizi uyandırdık
herkese teşekkürler

su
27 Kasım 2010 01:30

dayanamadım final kısmını yazayımda bitsin :)))

-woodenblock,korkuluk olan evde üst kata konuyor ve pnflüt alınıyor
-flüt heykele ve çıkan slider puzzle büyük bir ohh çekerek skiple geçiliyor
-alınan woodengear korkuluk olan evde sağa konup kütük alınıyor
-aynı mekanda sola gidince çıkan suya konuyor,harfler yapılıyor
-şimdi meşhur karatahta puzzle çıktı
-tahtaya;-TO REMEDY A FİENDİSH TONGUE,USE AN ELİXİR THAT İS STİCKY AND SWEET- yazılıyor
-şu an itibarıyla inv. bomboş
-MİLES yazan oklu mekan bulunuyor,2 sol ve obje bulma çıktı ve şurup alınd
-şelaledeki kıza verildi ve skull shaft alındı
-son olarak kapısına item takılacak yeri bi zahmet bulun,takın ve çıkın :)))

27 Kasım 2010 09:32

günaydın arkadaşlar ben şimdi başlıyorum .
madolyonun yarısını çatıdaki çocuktan aldım
diğer yarısı neredeydi ?

27 Kasım 2010 09:41

buldum :)

27 Kasım 2010 13:14

olur da ben gibi takılan olursa diye yazıyorum.coconut bombası yaptık.o bomba madene girişte sağ-sol oklar ortasındaki duvarda kullanılıyor.o haritayı okumadan mezarlıkta kürekle kazacağımız yer çıkmıyıor ortaya.kazılan yerden alınan tahta parça da hani kadını soba yakarak kurtardığımız değirmen binasında kadının durduğu çatı odasındaki dolabı açmakta kullanılıyor

27 Kasım 2010 22:53

ohooo m,llet bitirmiş ben daha taze başlıyorum. fresh fresh...

27 Kasım 2010 23:36

Bu oyunu ekleyenin ve çözümünü açıklayanların emeğine sağlık. Çok güzel bir oyun. Ama çok yoruldum hatta serseme döndüm:) Gemide bıraktım. Yarına kaldı.

neşe
28 Kasım 2010 15:37

arkadaşlar oyun için çok heveslendim ama açmayı başaramadım. kısayola tıklayınca ekran bi göz kırpar gibi oluyor ama gerisi gelmiyor. bu arada benim pc nin ekranı bozuldu geçici olarak 37 ekran lcd tv ekran olarak kullanıyorum.sorun bundan olabilir mi. diğer oyunları rahatlıkla oynamıştım ama. yorumlarınızı esirgemezseniz sevinirim

neşe
28 Kasım 2010 18:00

oyunda erişim ihlali uyarısı alıyorum. ne oluyor anlamıyorum yardım lütfen.

Adsız
28 Kasım 2010 19:06

elimde tesetere makas korkuluk kesıcı metal kaldı hıc bıse yapamıorum tıkandım burda ne yapmam gerek nereye ılerlıcem ben

28 Kasım 2010 20:38

@neşe,

oyunu silip rardan tekrar başka bir dizine kurmayı dene.yani önce program ekle-kaldır kısmından kaldır.sonra yeniden kurarken başka bir dizin seç.ama tahminim oynadığın monitör desteklemiyor oyun grafiklerini.yine aynı sorunu yaşayabilirsin.

su
28 Kasım 2010 20:40

adsız;söylediğin objelerle ilgili açıklamalar yukarda var.dikkatli oku.ve lütfen nick al.

28 Kasım 2010 20:40

@adsız,

öncelikle son postta belirtildiği üzere 1 aralık itibariyle adsız yorum yapamayacaksın bunu bir hatırlatayım.

testereyle bir ağaçdan dal keseceksin.yerini hatırlamam zor ama. korkuluğu değirmen evinde evin önündeki karegalarda kullanacaksın.mill denen yere git.
makas ve kesici metal dediklerini ise hiç hatırlamadım kusura bakma.

bahar
28 Kasım 2010 21:45

düz hidden olmaması iyi fakat çok yorucu bir oyun puzzle sayısı da oldukça az..ama genede emeğinize sağlık

29 Kasım 2010 00:46

Ben yenilgimi ilan ediyorum. Bitiremeyeceğim. Benim yaşımdakilere göre değil. Mahfoldum, kafam karıştı:))Aslında harika bir oyun ama çok fazla sabır istiyor bir de dikkat tabii ki.

29 Kasım 2010 01:27

çözersin aslında beymuf.sadece habire dolanıp her yere dikkatle bakmak istiyor.

29 Kasım 2010 22:06

Amaann çok şüküür yaaa bitti nihayet

didem
29 Kasım 2010 22:26

didem ama ben enrden bılebılrııdm daha yenı uye oldun adsız yorum yapılmıcanıkı yardımlar ıcın tsk rler bıdaa denıımmm

su
29 Kasım 2010 22:34

biri bana didem ne demek istemiş tercüme etsin lütfen :D:D

30 Kasım 2010 00:15

arkadaşlar elimde bambuyla kaldım vine eksik bulamıyorum her yeri dolaştım.obje bulmada yok.yardım lütfen

30 Kasım 2010 00:52

bitti şükür

SİNİRLİ
1 Aralık 2010 00:28

bitti...bu ne oyunmuş arkadaş dön dön..bi ara bayılıcam sandım :) neyse başka oyunlarda bayılmak dileğiyle...

3 Aralık 2010 11:10

sema: oradan aldığın odunu nehre atıyorsun suyun akmasını engelliyor şelalenin altında yazılar çıkıyor.

ben odunu şelaleye attım ama halen akıyor. balıkta tutamadım yazıda çıkmadı

3 Aralık 2010 17:11

berfin,
balık tuttuğun yer öbür şelale suyun içi.odunu attığın şelale değil.odunu attınca öbür şelalede kız belirecek

6 Aralık 2010 12:45

şimdide aşağı inilen odaya yuvarlak cd gibi şeyi takınca bi kapı açıldı. orda hiçbirşey yapılmıyor kaldım öylece

6 Aralık 2010 12:55

berfin, çözüm linki istiyormusun

6 Aralık 2010 13:28

sona yaklaştım ama sen bilirsin

6 Aralık 2010 13:41

http://www.bigfishgames.com/blog/hidden-mysteries-salem-secrets-walkthrough

19 Ocak 2011 20:43

sonunda oynayıp bitirdim. çok güzeldi. oynamayanlara tavsiye edilir

27 Ocak 2011 23:19

slm

30 Mart 2012 21:31

Sis bu oyun için müsait olduğunda linkleri yenilersen sevinirim
teşekkürler

30 Mart 2012 21:55

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template