Fiction Fixers The Curse of Oz



The Land of Oz is in great peril. An evil man has erected towers that consume the people, light, and energy of Oz itself. Protect Dorothy and Toto as they travel across Oz in hopes of finding a way home to Kansas. Team up with the Scarecrow, the Tinman, and the Lion and use their powers to overcome great obstacles. But beware of the Wicked Witch and Victor Vile, an Illiterati agent, who will stop at nothing to destroy you. It's up to you to save Dorothy and the Land of Oz in this Hidden Object Puzzle Adventure Game!430.3 mb

İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
OR / VEYA
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 36 yorum

21 Kasım 2010 15:00

**

su
21 Kasım 2010 23:36

ada bu yıldızlar yeni moda galiba... neyse oyunu açınca yazarım nasıl birşey olduğunu arkadaşlar..

Adsız
21 Kasım 2010 23:52

yok mu oyuna başlayan arkadaşlar...nasıl bir oyun yazında indirdiğimize deyip deymiyeceğini anlayalım...

su
22 Kasım 2010 00:58

adsız, dur kızma hemen yazıyoruz !
oyun düz hidden değil,obje bulma ağırlıklı olsada gayet keyifli bir oyun...tavsiye ederim ancak fare for sale oyunu kıvamında değil tabiki...
oldumu adsız? keşke birde nickin olsa süper olurdu...

su
22 Kasım 2010 00:59

not:fare for sail ne diyeni vururum :D:D

22 Kasım 2010 07:54

he he su! bende furrum aynen.
oyun fena değil düz hidden de değil. oz büyücüsünü çocukluğumdan beri hep çok sevmişim ve defalarca çeşitli oyuncuların oynadığı filimlerini de seyretmiştim. bu oyunla güzel bir nostalji yaşarken hayal dünyamında ne kadar kısırlaştığını farketmiş oldum. ot kibim olmuşum nan. neysem biraz daha hayal dünyası zengin olurum belki oyun bitince. ha bide şu ayakkabı ve dudağın ne işe yaradığını hala anlamadım. haritada bi ayakkabı resmi çıkıyo ama yürümüyo.

22 Kasım 2010 10:07

ayakkabı ve dudak oyunun sonunda kullanılıyor.

22 Kasım 2010 10:08

haritadaki ayakkabı çıkan yer bulunduğun mekanı gösteriyor

22 Kasım 2010 10:22

bazı yerlerde,sağda yukarıdaki aslan ,korkuluk,ve teneke adam , yardımcı oluyor.hiç bir hint bulamassanız , onları kullanın,

Adsız
22 Kasım 2010 15:14

oyun çok güzel arkadaşlar,çok teşekkürler.

22 Kasım 2010 20:54

Ne bu oyunu ne de Pirate'yi açamadım. Zaten son günlerde eklediğiniz oyunları açamıyorum. Ama geçen sene ve bu sene başı eklediğiniz oyunlarda ayrıca Snowangel den indirdiğim oyunlarda sorun yaşamıyorum. Bunun nedeni nedir?

22 Kasım 2010 21:11

beymuf,
açamayıp da ne uyarı-error aldın onu yazsan da yardımcı olabilsem

22 Kasım 2010 21:17

Hiç uyarı almadım. Sayfa kapkaranlık oluyor ya da renkler karışıyor

22 Kasım 2010 21:19

Ayrıca sitenize teşekkür etme fırsatı bulamadım. Yapamadıklarımız yazıp soracağız bunu eleştiri almayın lütfen. Fakat çok sevdiğim bir site ve de arkadaşlar çıldırmak ü
zere olduğum halde anlatımlarıyla bunu engelliyorlar:)

22 Kasım 2010 22:13

beymuf,

şimdi ilk önerim herhangi bir temizlik programı indirip pc içinde kalmış olan artık dosyaları temizlemen.ben glary kullanıyorum bunun için.arzu edersen alttaki linkten indirebilirsin. ama cccleaner da aynı işi yapar.

http://hotfile.com/dl/41085562/4cfd24c/Glary2.22.rar.html

veya

http://rapidshare.com/files/176276266/ccsetup215.exe

.bu programı kurup çalıştırman zaten haftada bir yapman gereken bir pc bakım işlemidir.ardından java,flash player ve direct x programlarını güncellemeni öneririm.ekran grafik kartın her ne ise onu da güncellemen gerekebilir

siyah ekran alman bana ram yetersizliği veya hard disc yetersizliği gibi gözüktü açıkçası.
pc donanım özelliklerini yazarsan ona da bakarız.

22 Kasım 2010 22:23

çok teşekkür ederim ram olamaz yeni yüklettim ama hard disc olabilir çünkü baya eskidi pc kasası

22 Kasım 2010 23:13

ayrıca bilgisayarı çok detaylı bilmiyorum İngilizce de bilmiyorum ama dediklerini yüklemeye çalıştım. Glary yüklenmedi hata verdi. Öbürünü deniyorum. Ama demin de dediğim gibi eski oyunlarda neden sorun çıkmıyor. Yenilerin alanı daha mı geniş?

Adsız
22 Kasım 2010 23:14

ben adsız bende başladım oyuna gayet keyifli gidiyor sevdim ben..ya baktım kimse yazmıyor bende hemen sinirlendim:)ama indirdim genede su...profilim çok yakında olacak...arkası yarın :)

22 Kasım 2010 23:18

beymuf,
oyunların grafik kalitesi gittikçe yükseliyor.mesela fear for sale oyunu dosyası sadece 200 küsur mb olduğu halde kurulumda 1 gb yer tuttu.eğer hard discin yetersizse oynaman çok zor olur.
tekrarlayayım donanım özelliklerini yazarsan daha sağlam bir sonuca varabiliriz.

22 Kasım 2010 23:49

anlasam yazacağım ama donanım özellikleri ne onu bilmiyorum ki. Ben de babaanne olamadım daha henüz ama o yaşlarda biriyim:)

22 Kasım 2010 23:51

Neyse napalım ben de indirebildiğim oyunları oynarım. Yeni pc alana kadar

su
23 Kasım 2010 00:11

adsız; profilini heyecanla bekliyorum ;)

Adsız
23 Kasım 2010 14:42

imdat imdat SU....bana yardım ben profil oluşturamıyorum bana anlat lütfen yoksa bu bilgisayar ekranı kıralacak..olan oyunları oynayamıyacağım o olacak yani :)bekliyorummm...bu arada ben (adsız)hani sinirlisinden :)

su
23 Kasım 2010 14:58

adsız;hiç bişey yapamıyorsan bile, yorum yazdığın yerde profil seç kısmında adı/URL olanı seç,çıkan yere nickini yaz ki bence sinirli gayet güzel bi nick :)))sonra devam de ve yolla..bu kayıt olmadan yapabileceğin pratik yol.asıl olanca bir hesabının olması ve onunla kayıt olman...

SİNİRLİ
23 Kasım 2010 21:20

tamamdır su...aynen katıldım bencede iyi nick oldu..allah allah ne kadar da beni yansıttı bu nick yahu:)

su
23 Kasım 2010 21:31

ahahaa..bide büyük harfle yazarak nickini iyice abartmışın... neyse hoşgeldin ::)

23 Kasım 2010 21:32

E ama arada ben de sinirli oluyorum. O zaman ne yapcaz:D

SİNİRLİ
24 Kasım 2010 00:45

Hoşbulduk arkadaşlar...yok bu sinirlilik tamamen bana özel sen sinirlendin mi bana haber ver ben senin yerine yollarım bi yorum :)

emoş
24 Kasım 2010 19:21

arkadaşlar burayamı yorum yzmam gerekiyor

17 Aralık 2010 16:45

merhabalar ben yeni üye...

17 Aralık 2010 20:45

selam bugeceson.hoş geldin siteye.iyi oyunlar

4 Ocak 2012 12:38

oyun biraz eski ama fileserver 2.partı kontrol etme şansınız olursa sevinirim her yüklemek istediğimde sunucuyla bağlantı kesildi diyor nerdeyse 10 gündür deniyorum ama sadece bunda bu sorun oluyor 1.partı indirdim sorunsuz ama 2. partı bir türlü indiremiyorum...normalde de fileserverden sorunsuz indirme yapıyorum acaba bu neden inmiyor??

4 Ocak 2012 14:00

sebnem,
linkler yenilendi.iki fileserve parti yeniden indiriniz

4 Ocak 2012 15:30

çok teşekkür ederim admin

Adsız
15 Eylül 2012 00:01

linkleri yenileyebilirmisiniz lütfen teşekkürler.

15 Eylül 2012 00:15

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template