The Dragon Dance



n a quest to fulfill his father’s final wish, Edward has started an incredible journey to
discover The Dragon Dance treasure! Discover where this magnificent treasure has been hidden for centuries! Travel to the dangerous Forsaken Forest to a mysterious temple on Mount Kailash as you discover cryptic codes and messages. Experience the excitement of discovering the ultimate power of world domination in The Dragon Dance, a fantastic Hidden Object game.202 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya

İndirmek için tıklayınız-Click to download
veya

İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 48 yorum

semka
30 Kasım 2010 20:31

anahtarı bulan var mı?

30 Kasım 2010 20:40

oyun kolay gibi görünüyor ama zormuş

30 Kasım 2010 20:43

üst kattaki anahtar çiçeğin içinde

semka
30 Kasım 2010 23:15

teşekkürler

Adsız
1 Aralık 2010 02:43

üç kitap ve bir tasla napacam....

su
1 Aralık 2010 09:49

adsız; adsız yazmaya devam edersen kitapla tası bilmemde artık yorumsuz kalıcan :D

1 Aralık 2010 10:35

kitaplar masanın üstüne konuyor,tas bodrumda kullanılacak

1 Aralık 2010 17:03

alpaydın;
çekmecenin kulpu yine aynı yerde soldaki kulp.sürükleyerek diğerine takıyorsun.

1 Aralık 2010 17:22

allah allah yardım sorup sonra soruyu silmek de ilginç :D

1 Aralık 2010 17:27

fuzuli kalabalık yapmamk için siliyorum
peki halıyı yere koydum şimdi ne olcak

1 Aralık 2010 17:31

arkadaşlar herkese selamlar halıya baktıktan sonra kitaplıktan siyah kitabı almam gerekiyor ama bende kitap yok sizlerde varmı

1 Aralık 2010 17:31

bahçede mezarlıkta 4cü taşı bulamıyorum.biri baltayla soldaki ağaçtan.biri tornavidayla mezarın sol kısmındaki sarı tabeladan.biri levyeyle yerdeki patikadaki taştan.4cü nerde?

1 Aralık 2010 17:32

@alpaydın.yorumların kalsın bence.başka takılanlar olursa onlara da yardımı olur.

@emoş,
kitaplıkta sağ taraftaydı kitap.üzerinde adı yazıyordu.

1 Aralık 2010 17:34

halı yere konduktan sonra üzerinde gizli kelimeler var diyor.okuyabilmek için 2 üst kata odaya çıkıp nesne bulma oynayacaksın.büyüteçle sonra halıyı okuyacaksın

1 Aralık 2010 17:34

sis biliyorum ama bende kitap yok kitabın olması gereken yer boş

1 Aralık 2010 17:35

aynen halıyı koydum kaldım öyle 12 nci kitapı bulmak gerekiyormuş tası da mahzende kullanamadım

1 Aralık 2010 17:36

kitap bende de yok hintte yerini gösteriyor ama yok

1 Aralık 2010 17:38

buldum mezarın tam önünde şamdan varmış.onu çakmakla yakıyoruz mumlar eriyince 4cü taş.

1 Aralık 2010 17:42

aysberg sende hotfiledenmı indirdin belki oyunda sorun vardır

1 Aralık 2010 17:42

emış ve aysberg,

bir forumda daha bug olduğu söylenmiş.bir kaç kişide daha kitap yokmuş yerinde.oyunu silip,sonra başlat ara kısmından da manuel aramayla tüm dosyalarını kaldırıp.başka linkten tekrar indirmenizi tavsiye edebilirim.ama yine sorun devam eder mi bilmiyorum.

1 Aralık 2010 17:54

sis teşekkürler file serverden deniyeceğim olursa ne ala olmazsa canımız sağolsun

1 Aralık 2010 17:55

oyundan çıktım ama silmedim oyunu yeniden çalıştırdım başka isimle oyuna başladım şimdi kitabı buldum ilk oynadığımda yükler yüklemez lunch diye başlayan kısma tıklayıp oynamıştım şimdi masa üzerinden tıkladım bişey farkedermi bilmem ama yaptıklarımı anlatıyorum

1 Aralık 2010 18:00

kitap, çakmak, tas, fırça kaldım öyle halının üzerine kitabı da tası da koyamıyorum yardımmmm

1 Aralık 2010 18:02

emoş hotfile dan yüklemiştim

1 Aralık 2010 18:05

kitap masanın üzerine diğer üç kitabın oraya konulacakmış

1 Aralık 2010 18:12

bodrumda benim gibi takılanlar için:
kitabı koyunca mavi sıvı veriyor
bodruma iniyoruz halıyı kıvrım yerinden tıklayınca yakın ekran tersi geliyor
sağ alt köşeye tahtanın üzerine tası koyuyoruz içine boyayı koyup fırça yardımı ile halının tersini boyuyoruz bir mesaj daha veriyor

1 Aralık 2010 18:17

2ci bölümde buda tapınağında gizli nesne oynanan ekranda bir defa nesne bulmaca oynayıp sonra aynı yerde merdiven parçaları toplanıyor.sağ duvarda mızrak parçaları o ekranda.ben epey bi başka yerlerde arandımda.balık heykeli dışarda havuza takılacak.solda arabaya altını kazacak nesne bulman lazım diyor.ama hiç bir yerde bulamadım.hint de her ekran için yapılacak bir şey yok diyor.takıldım yani

1 Aralık 2010 18:31

buldum.arabanın sağ ve sol yanlarında birer büyüteç beliriyor.ama çok kısa bir an beliriyor.tekerlek parçası vs topluyoruz iki yanda.soldan da kürek alındı

1 Aralık 2010 20:56

oyunun başında halıya büyüteçle bakma kısmında oyunda sorun çıktı sanırım.. büyüteçi geri bırakamadım.sildim tekrar 3.linkten yüklüyorum.aynı sorun devam ederse aynen bu oyuna eyvallah derim

1 Aralık 2010 21:19

ormanda kaldım.
bu hintte nesne bulma dışında hiç yardımcı olmuyor
oyun güzel ama zor

1 Aralık 2010 21:30

yaw niye bu kadar zor bu oyun?
3cü singapur bölümünde daktiloyu tamir ettim ve öyle kaldım yine.hiç bir yerde hint işe yaramıyo

1 Aralık 2010 21:40

aman defterdeki simgelere basmak gerekiyormuş.sonra sağda arabaya giriyoruz.arabadan sonra solda trene .deftere göre aabc.. sırasıyla tıklıyoruz.en son da alet çantasındaki aletle trenin tepe ışığı sökülüyor.yeni bölüm

1 Aralık 2010 21:58

bu kısım kolay başladı.sol çimene tıklayınca nesne bulma çekiç aldık.
sonra heykelin sol eline tıklayarak kapı açtık.
içerde sol tarafta tıklanınca o nesnenin parçalarını bul dedi.ana ekranda bulduk.yerine taktık zoomlayıp.sonra manivelayı tıklayarak değil sürükleyerek çevirdik.su durdu.3 mağara var.üçünde de birer meşale yaktık.
sol mağarada ışığın yanında duvardaki sembole tıkladık.sonra kızın ellerindekileri topladık.
orta mağarada elinde tuttuğu mızrak kayıp,onun parçalarını bulup tamamladık,son sağ mağarada ilkinden topladıklarımızı doğru ellere koyduk.geri ana ekrana çıkınca harita parçası alındı birleşti

1 Aralık 2010 22:34

umarım sonunda yorum göndermeyi başarabilmişimdir.harita parçalarını tamamladıktan sonra yeni bir mekana geldik.içeri girmeden önce objeleri topladık.içeri girince sol tarafta bir yere girip gazoz kapağı biçiminde anahtar aldık.onu kapıya yerleştirdik kapı açıldıiçeri girdik taşların üstünden hiç bir taş kalmayacak biçimde yürüdük ikinci anahtarı alıp ikinci kapıya yerleştirdik.kapı açıldı 6 adet gear bulmamız isteniyor ben dördünü buldum ikisi yok.bulan varmı acaba?

1 Aralık 2010 22:36

nesne bulmacadan otlar ve kurbağa aldık.kurbağa taşın dibine yere sola kondu.otları kurbağadan zehire bulayıp örümcekleri öldürdük.taş puzzle da 4 ayak yukarı bakacak şekilde yapıldı.
bir sonraki okla gidilen yerde nesne bulmadan alınan meşale çakmakla yakıldı ve karıncalar öldürülüp puzzle yapıldı.
piranha bölümünde sağda nesne bulmadan alınan sapanla kuş düşürüldü ve suyun sağına atıldı.
yılan bölümünde sağda ve solda iki kütük alınıp delikler kapatıldı.pzzleda kobranın kafa yukarda yine.
sağ okdan kapıya geldik nesne bulmaca oynandı.kola bir şey yapmamız gerekiyor.sağdan pürmüz lambası gibi bir şey alındı.
lambayla soldaki ip yaktık.sallanan baltamsı şeyi kola tıklayıp taş bloğu çekerek durdukduk.içerdeyiz.
soldan sarı metal bir parça aldım.dragon parçaları topla diyor da yok ortada toplanacak şey

1 Aralık 2010 22:47

lemus sopa ve keski bulacaksın.sopayla gölün kıyısı sağ taraftan.keskiyle de göle girmeden mağara ağzında sağ zeminden.
bu şövalyeleri anlamadım henüz

1 Aralık 2010 23:03

sağdaki şövalye sola,soldaki saha yürüyecek ve kumanda düğmelerinin yanındaki deliklere kılıçlarını sokacaklar.
en sağ kapıda renk puzzle.geri gelip büyük kapıya gözleri taktık.yeni açılan yerde yarasaları yolla diyor.nesne bulmacdan alınan 2 parça var.biri çana takıldı.
davulcuları skipledim.
askerlerin karşısında sağdaki mızrağı aşağı çektik.soldaki ejderhada duran sopayı çakmakla yakltık.sol üstten kuşları dağıttık.2 anahtar buldum.sağdan bir askerde puzzle çıktı anahtarla açıldı.renkleri yaptık.bıçak aldık.solda bir askerde çıkan yer bıçakla açıldı.askerler kayboldu yeni yerdeyiz.

ay bitemedi gitti

1 Aralık 2010 23:14

iki daire iki kol bulup sağ ve sola taktık ejderhalar gitti döndüklerinde.8 anahtar bul diyor.
2 si yerdeydi sanırım.
sağdan kuşu uçurarak
sağ zinciri çekerek.
solda bulunan bir kolu sağ tarafa takıp elle sürükleyerek gizli yer açarak.
tahta zoomlamışken sağda ve solda makas ve kilit var.tahtın sağından da iskeletli yere geçiliyor.
solda taşları düşürüp.
sağ çiçekleri makasla kesip.
iskelete kilit takıp.ve yerden süpürge aldık.
geri geldik sağ üst örümcek ağını süpürgeyle temizledik.8 oldular unutmadıysam herhangi birini.
tahta kilitleri taktık kılıç aldık bitti

3 Aralık 2010 00:55

daha hala en baştayım anahtar ne işe yarıyor büyüteç falan bulamadım kurşnları silahın yanına koydum ama odaya tekrar döndüğümde gene eski yerlerindeydiler.

3 Aralık 2010 17:16

anahtar alt çekmeceyi açacak.büyüteç de sanırım silahla mermi birleşibnce kendiliğinden inventory içine geliyordu

3 Aralık 2010 22:44

objeleri alamıyorum kapatıp açınca düzeliyor.

4 Aralık 2010 19:23

hekese iyi akşamlar ilk tapınakta kalakaldım herşeyi yaptım ama beşinci altını bulamadım hani şu tapınak girişindeki puzzle nasıl etkinleştireceğim dragonun çıkması lazım ama çıkmıyor
yardım edeceklere şimdiden teşekkürler

4 Aralık 2010 20:04

@emoş,
valla ben direkt tıkladım ve puzzle açıldı.özel bir şey yapmam gerekmemişti

7 Aralık 2010 01:37

son mağaradaki çarklar ve sarkaçlardan , bir sarkaç yok yerini bilen varmııııııı

14 Aralık 2010 00:11

indirsemmi bilemedim:D:D:D

15 Aralık 2010 23:33

amaninnnn zor yahu:D:DD görselinide pek sevmedim belki devam etmem:P:P

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template