Chronicles of Mystery The Legend of The Sacred Treasure



Zeki,akıllı ve maceracı bir amerikan gazetecisi olaN Chelsea Connor babasının ölümü ardındaki gizemi aydınlatmaya karar vermiştir. Ünlü bir define avcısı olan babası Afrikaya yaptığı büyük seyahatinden geri dönmemiştir.Cevapları aradığı bu yolculuğu Chelseayı Paristen Etiyopyaya götürür.Yolu üzerindeki karanlık sırları aydınlatırken, babasının kayboluşu arkasındaki sebep olabilecek bir gizli nesnenin de parçalarını birleştirecektir.

American Journalist Uncovers Mysterious Plot in Africa! With smarts, intelligence, and a zest for adventure, young American journalist Chelsea Connor decides to explore the mysterious circumstances surrounding her father’s death. Her father, an experienced treasure hunter, never returned home from his grand expedition to Africa. Her search for answers will take her from Paris to Ethiopia, as she pieces together the clues about an elusive hidden object that may present evidence as to his disappearance. Along the way, Chelsea will come face to face with powerful bent on preserving their dark secrets.



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 18 yorum

28 Kasım 2010 15:14

oyun hemen açıldı, sarı paraları muhakkak toplayın bazı puzzlar zor, skip olarak kullanılıyor,

su
28 Kasım 2010 16:59

oyunda start ı bulana kadar öldüm yav :)) neyse,semanın dediği gibi coinler mutlaka toplanacak,bazıları minnacık gözden kaçırmayın!alınan itemi geri bırakmak için mouse ile sağ clik yapın.mouse çok tıklarsanız kızıyor :)) kolay gelsin...

28 Kasım 2010 17:28

bende exit bulana kadar uğraştım, çekmecedede, streteji guide var çadırda hiyeroglif olan yerde, sandalyedeki hiyoregliflerin aynısını, soldaki taş makinede sırasıyla girilecek ben uğraştım da coinimde yoktu. birde lab,da camdan tüp kesililecek ordada coin lazım

29 Kasım 2010 09:43

ben daha önceki oyunlardan biri için autorun adında cd resmi olan bi dosya indirmiştim.acaba bu oyunu kurulumu için o yeterli olurmu

29 Kasım 2010 11:36

kırık hiyeroglif parçaları, birleşmiyor çok uğraştım, üst üste konabiliyor, bir parça yapışmıyor.skip te kalmadı

su
29 Kasım 2010 11:52

sema,ben bu oyuna sadece bakmıştım,henüz başlamadım ama anladığım kadarıyla coinleri gelişigüzel harcamamak gerekiyor.bu coinler devamlı bulunmuyormu yav!kazık oyun desene:)

29 Kasım 2010 14:49

coinleri lab, harcamak zorunda kaldım,sonrada bulamadımdı

29 Kasım 2010 15:11

@ipek,
oyunun nasıl kurulacağı ayrıntılı olarak yazıldı.dediğin program olmaz.

2 Aralık 2010 23:59

oyuna baştan başladım, coinleri dikkatli bakarak topladım kırık hiyeroglif bir türlü bir araya gelmiyordu, 5 coinle geçtim.oyundevam etti sonrada bol coin topladım ,zor puzzle larda kullandım masanın çekmecesinde kitap yardımcı oluyor.oyun bitti

3 Aralık 2010 10:23

SEMA şu teknede ölen adamın yerde şekli çizili ya işte orda bişey yapılacak bişeyler çizilecek ama ne tebeşir ne bıçak bişi bulamıyorum. bişileri günlüğe kopyalıycaz ama nasıl yoksa yanlış mı anlıyorum yardım edermisin?

3 Aralık 2010 10:24

sema bide şuana kadar daha dünyada hiçbiyerde tam çözüm yazılmamış. keşke önemli yerleri yazssaydın. şimdiden teşekkürler

3 Aralık 2010 19:07

aynı yerleri bir kaç kere dolaşmak lazım ,insanlarla konuşmak gerekiyor oyun seni yönlendiriyor.yerde adam yatan yerde,ekran 2 ye bölünmüştü fark bulunuyordu.

4 Aralık 2010 00:31

sema farkları buldum. heryeri dolaştım sadece o ceset resmi olan yerde pırıltılar çıkıyor hintte orayı gösteriyo ama hiç bişi yapılmıyo. elimde mektupla üstünde şekil çizili taş var itemlerde. he bide birleştirdiğimiz resim var. acaba oyun kitlendi mi anlamadım baştan tekrar başlıycam. genede aklına bişiler gelirse yazarsın artık. şimdiden teşekkürler.

4 Aralık 2010 02:44

oyuna yeniden başladım oyun takılmış. o yerleri geçtim ama gene o hiyeroglifi biraraya getiremedim yanlış yapışıyolar ve düzeltilmiyo. coinlerimde 2 tane bişi yapılmıyo. bana fenalık geldi oyunu sildim oh be rahatladım.

4 Aralık 2010 10:01

ben oyuna 2 kere başlamıştım, hiyeroglifi doğru yapışıyorda bazı parçalar üst üste gelebiliyor buna rağmen ancak coinle geçebildimdi.sonrası daha rahat devam etti,oyunun başlangıç ekranında, masanın çekmecesinde strateji guide var yardımcı oluyor.

8 Şubat 2011 13:54

FİLEFACTORY LİNKİ EKLENMİŞTİR

8 Şubat 2011 18:47

Sishyphos ya bişey sorucam file factory linkine giriyorum download tıklıyorum ama hiçbirşey olmuyor anlamadım kardeşim ilk defa başıma böyle birşey geldi neden olabilir dün Mystic Gateways The Celestial Quest bu oyunuda indirirken aynı şey oldu sayfada hata var diyor bi açıklama yaparsan çok sevinirim.....

15 Şubat 2011 23:35

Arkadaşlar hiyeroglifi ben de coinlerle geçtim. Ondan sonra onu yapıştırmanızı istiyor. tava gibi bişey buluyosunuz onu sola gidip taş fırın var ona koymanız gerekecek. Tabi bu arada odanın içindeyken kor gibi bişeyler buluyosunuz. Onları tavanın içine koyacaksınız.
Tabi fırına koymak için (bir yerde taş alıyosunuz)taşı yerleştireceksiniz fırına sonra puzzle çıkıyor ben direk coinlerle geçtim.
Tavayı fırına koyunca geri gidiyosunuz hiyeroglifin olduğu kulübenin önüne gelince orta uçta biyerde yıldızlar çıkar ordan yaprakları toplayın. Sonra da size yapıştırıcı için bir yaprak verecek o yaprağı da tavanın içine atarsanız yapıştırıcı hazır oluyor ve hiyeroglifi yapıştırıyorsunuz sonra 3 tane hiyeroglifiniz oluyor.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template