Tulula Legend of a Volcano



Tulula: Legend of a Volcano — Once upon a time on an island far away, a gentle tribe lived in peace and harmony. But one day an evil spirit broke free and wreaked havoc on their happy life: He put a curse on all of them! Only one member escaped the evil spell – you, the chosen one. Now it’s up to you to save your tribe!188.2 mb



İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

Adsız
20 Ekim 2010 17:40

ilk yorum benden bu sefer...daha indirmedim ama yorum yazayım dedim :)

20 Ekim 2010 18:15

değişik, sempatik bir oyun aralarda hiddende var

20 Ekim 2010 21:50

oyun bitti, zannettmeyin sonundada oyun var.

Adsız
21 Ekim 2010 22:12

ya arkadaşlar suyun altında balıkların arasında kaldım ya gecemiyorum ne edecem orda

Adsız
22 Ekim 2010 02:40

bir geri yere dön orada ejderha gibi bir şey var onu al git balıkları korkut hepsi kaçıyor :)

zeynep
22 Ekim 2010 09:55

tamam işte orda da diyorki çıplak elle tutamazsın bu sefer levye ile ugrasıyorum olmuyor

Adsız
22 Ekim 2010 10:05

asansörü geçemedim yardım edin lütfen

Adsız
28 Ekim 2010 19:47

maymunları davulların üstüne dizdim ama sonra napacağımı bilemedim üç gündür uğraşıyorum nooolur yardım edin.....

Adsız
28 Ekim 2010 20:54

flowerchıld yazan bölümü geçemiyorummmm napacaaaaam......

bahar
10 Kasım 2010 00:54

balıklı bölümde bende kaldım geçemiyorum sanırım oyun takıldı levyeyide kullanıyorum ama işe yaramıyor ne yapacağım..lütfen yardımmmm

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template