Secret Diaries: Florence Ashford [FINAL]


Help Florence restore her family’s fortune in Secret Diaries: Florence Ashford, a wonderful Hidden Object Puzzle Adventure game! In order to pay off her father’s debt, and regain the Ashford family’s riches, Florence is off to the Marquis Henry. The Marquis is wealthy, and Florence has set off to marry him. Explore Bucklebury manor and discover the truth about the Marquis!


Game System Requirements:
  • OS: Windows XP/Vista/7
  • CPU: 1.2 GHz
  • RAM: 512 MB
  • DirectX: 8.0
  • Hard Drive: 95 MB
İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 12 yorum

15 Ekim 2010 13:04

çok zevkli oyun, hidden , puzzle,

Adsız
15 Ekim 2010 13:51

oyunu yükledim fakat sorun var çalışmıyor renkler hep birbirinin içinde acaba bir şeyi yanlış mı yapıyorum??

15 Ekim 2010 18:23

adsız oyunu yeni yüklüyorum kurup sana bilgi veririm ama oyunu tekrar kurmayı dene

bahar
17 Ekim 2010 12:57

iki linktende oyunu indirip kurdum fakat çalıştıramadım

17 Ekim 2010 14:48

bahar çalıştıramadın tamam da ne uyarı verdi.
eğer oyun hiç açılmayıp siyah ekranla kalıyorsan pc desteklemiyordur.yok açılmaya çalışıyor da önüne bir uyarı penceresi çıkıyorsa uyarı nedir onu yazman gerekir

18 Ekim 2010 18:19

oyun çok güzel arkadaşlar tavsiye edilir,son hızla devam ediyorum..teşekkürler sisss..

20 Ekim 2010 00:21

bittiii,çok güzeldi.

20 Ekim 2010 14:39

ya girişeki heykellerde takıldım.venüse güvercini veremiyorum bi türlü.ktüphanedeki minyatür heykellerdende bişi çıkmıyo

7 Kasım 2010 22:32

güsel ve kolay bi oyun kısa sürede bitirdim:)

7 Kasım 2010 22:34

ipek ona kolye vermen gerekiodu sanırım ilk önce yardıma tıkla sana nereye gitmen gerektiğini söylüyo yani sırayla kabul edio

Adsız
7 Kasım 2012 02:15

linkler silinmiş

7 Kasım 2012 15:53

LİNKLER YENİLENDİ

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template