Nancy Drew Shadow at The Waters Edge



Serinin 23 cü oyununda nancy japonyada kaldığı geleneksel konuk evinde bazı hayalet olayları gözlemler. Ve tatili bir kabusa dönüşür.Hayalet peşinde olduğu intikamı almadan ona engel olmak ve gerçekleri su üstüne çıkarmak üzere nancy rolünde sizlere iş düşüyor.1 GB

Nancy Drew heads for Japan where she's staying at a traditional ryokan (inn) for a little R&R with Bess and George, but when reports of a vengeful ghost start scaring away the guests, Nancy's vacation takes a turn for terror! It'll be up to you, as Nancy Drew, to un-cover the secret that lies beneath the surface, before the ghost can take its revenge!1 GB
partları değişmeli olarak indirilebilirsiniz.Oyun açılmazsa direct x ve grafik kartınızı güncelleyin.

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
part 3 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 3
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

26 Ekim 2010 13:17

şöle bir başlıyalım bakalım. tipik masa üstü dosyalara bakılıyor. oyun hakkında yönler, save,load vs. setting nasıl olucak falan anlatıyor. sona plbilete tıklanıp play diyip başlanıyor. en sağda altta çarpı var ona basılınca çıkılıyor. itemler çantada.
japonyadayız. oteldeyiz. girişte etrafı inceleyip sehpalardaki kitaplara bakıp içerde resepsiyona gidiyorum. tam sağda tablo var şöle bir bakıyorum. tablo kırılıyor. uzun konuşmalar sonunda oda anahtarım veriliyor. 24 numaradayım.
kızın yanında bi kedi var biraz garip galiba robot kediymiş. kız bişller sölüyo. kedi bizi selamlıyor. kızın büyükannesinin odası 19 numara. recepcionun sol ve sağında koridordlar var her bi koridor 2 katlı bide bahçe var.

26 Ekim 2010 19:09

büyükannenin odası yanlış yazmışım 18 olacak tı. 18 nolu odaya gittim koştura koştura nolucaksa daha kendi odama bile yerleşmeden. neyse odada kadınla ömür söken konuşmalar yaptım. babamın çiftliği gibi orayı burayı karıştırdım. etejerden japon yazı sanatı diye bi kitap okudum. tekrar konuşmaya devam ettim büyükanne ismimi japonca yazabileceğimi söyleyip bi kağıt attı masaya. kağıdın sağ üstündeki fırçayı alıp şekillerin asla dışına taşırmadan yazıların üstünden geçin.
yoksa herseferinde o son konuşmayı tekrarlamak gerekiyo yeniden yazmak için. şimdi ben bu yazıyı yazdım ama ne işime yarar bilemem

26 Ekim 2010 19:16

neyse odama çıktım yatağın solunda yeşil kutudan bişiler baktım. ben öğretmenim sanırsam. çocukların ödevi var. bitane ne de tek ödev var sakuraydı galiba adı işte onun verdiği cvp.lara soldaki şekilli mühürlerden gelişigüzel bastım. dolaptan bavuldan japonca-ing sözlük ve tren kartı aldım bide 3 tane zarf vardı ama alamadım boş zarf bunlar.

26 Ekim 2010 19:28

odadan çıktım gene resepsiyondaki kızla konuştum. koridorda dolaşırken kapısında flama asılı olan bi yer buldum oraya girmek isrken bi gençle karşılaştım. renato olabilir adı. orası banyoymuş ama mavi bayrak varken erkeklere olduğundan giremedim. kırmızı olunca kadınlara aitmiş.
gene dolaşıyorum derken bahçeye çıktım bi yerde birbirine çarparak su akıtan bir bambu boru sistemi gördüm. küçük köprü gibi yerden ilerledim bi kapı. kapıdan girdim renato bey oturuyolar. uzun uzun konuştuk. bana o kırılan tabloyla ilgili pazıl veri hani şu lastikli yuvarlaklar var oraya buraya çekiştiriliyo. ben bi halt yapamadım tablo kayboldu. bu tabloda recepsiyonda kırılan tabloydu.
konuşmaya devam edince soduko falan yazan bi kitap verdi.

26 Ekim 2010 19:33

konuşmalar bitti vedalaştım çıktım gene resepsiyona gidiyim dedim. bi baktım pembeli bi kadın cırlıyo. gizlice dinledim. kadından sona kıza gittim gene konuştuık bişi anlamadım. tekrar oğlanın yanına gittim. baktım oda boş tabloda masada duruyor. o pazılı yapmaya çalıştım çok uğraştım. çözüm hiç bir çizgi birbirinin üstünden geçmiyecek şekilde yapılacak. ipucu olarak ancak sol alt köşeye 7 adet lastik çıkan noktayı getirince biraz dikkat ve deneme yanılmayla istenilen şekil yapılıyo. şeklin bi tarifi yok. sadece hiçbi lastik birbirinin üstüne çaprazına gelmiycek.

26 Ekim 2010 19:37

bu pazıl bitince japon kadın resmi ve yazıları olan bi kart aldım. ayrıca bu tablonun arkasında alamadığım bi ryokan denen sertifika vardı. neyse çıktım dolaş dolaş bişi yapamadım. aklıma itemlere falan bakmak geldi. bi koridorda vakit geç oldu gibi bi laf etti nancy. ekranın sol altındaki 4. seçenekte menü var orayı kurcalarken baktım clock kısmı faal. bi kaç deneme yaptım saat yazdım. bişi olmadı. sona saati 1.oo PM yatım alarm sts bastım basınca ben uyudum uyandım sabah oldu. öylecene hemen oracıkta uyudum yav çok yetenekliyim ayakta uyudum. yatak falan yok koridorda uyudum yaaa.

26 Ekim 2010 19:43

kalktım gene yollara düştüm o banyo olan yerde baktım flama kırmızı olmuş ben içeri girdim. içerde bi lavabo aynası var ona baktım bi anda arkamda bi hayalet. hayal gördüm sandım. aynaya bakınca tekrar hayalet üstüme üstüme geliyo. amaniinnnn güm diye bir ses ve ayna paramparça.
neyse sanki dudağı uçukluyan ben değilmişim gibi gene dolaşıyorum banyoda. sepetli bi raf var. raftan bi sepetten kart aldım. pachinkoydu galiba. bi yazı vardı talimata benziyor. 4 ve 9 rakamları göze çarpıyor. diğer tüm kırmızı büyüteç çıkan sepetlere batım başka bişi alamadım.
burdan bordo kapılardan geçip havuz kısmına geldim bi kaç kere havuza girdim çıktım duvarda lavabolar var. oraya gittim. çinili bi duvar burası ama bişey noksanmış.
başka bişi yapamadım. burdan çıkıp gene recepsiyona gittim.

27 Ekim 2010 12:13

RESEPSİYONDAYIM. konuşuyoruz. ben bi kart bulduğumu söylüyorum. kıza kartı gösterince çok tepki veriyor. japon kadın resmi olan karttan bahsediyorum. bunu tercüme et diyince bi iyi haber bi kötü haber veriyo ve bi yazı çıkıyor. sona tekrar ediyimmi hayırmı diyo seçenek. hayır derseniz eğer save etmemişseniz oyun en başa dönüuor. son kaldığınız yerden başlıyosunuz. ama yes diyip kızala tekrar konuşma pozisyonuna gelince hiç karttan bahsetmeyin diyer seçeneklerden konuşun en iyisi sona görüşürüz diyin. ayrıca havuzdaki hayalet hakkında da kız hep durumu inkar ediyor.
burdan ihtiyarın odasına gidip konuşup origami öğreniyorum. bi origami poazıl var deneme yanılma ile bunu çözmeniz lazım.
burdan çıkıp gene odama gidiyorum. yeşil kutunun yanındaki kahverengi klasörü iyicee inceleyince çalışma saatlerinin 7 ve 1 AM olduğunu anlıyorum. sırt pırt menüden clocku açıp bi saati 1.00 pm yapıyorum bi 7.00 am yapıyorum. şansıma hangisi tutarsa.

27 Ekim 2010 12:28

bu kahverengi klasörde bide matsue denen yerde bi fuardan bahsediyor. ayrıca ço çocuğun verdiği oyunu oynuyamamıştım. şimdi itemlerden bidaha bakıyorum. ilk oyun monogrami bi tek açılıyo zaten ilk sayfada oyunu anlatıyor nasıl olduğunu meğer sayfanın sağına doğru el işareti çıkıyor ve 2. sayfa açılıyomuş. ben yeni farkettim. oyunu oynuyorum ben uzman dedktif seçeneğini seçmiştim oyun sonucu bi kalp şekli çıkıyor. sistem karenin üst ve sol tarafında yazılan rakamlara göre karalama yapılacak. diğer rakamlar la da çelişmiyecek ben kolay olsun diye önce orta sıralarda 10 tane olan karalamayla başlayıp diğerlerini de o mantıkla yerleştirdim. oyun bitti ama elime bişi geçmedi. neyse gene saati 1.oo am yaptım uyudum. tel çaldı uyandım. gene yeşil kutuya baktım çocukların ödevinde bi sayfayı işaretlemiştim diğer sayfalar açılmıyodu yada ben farketmedim di. şimdi diğer sayfalardaki ödevleride gelişigüzel cvplara göre renkli mühürlerle işaretledim. buran çıkıp resepsiyona gittim. kız yok. bankoya yanaştım kedi orda. kediyle konuştum tate diyince ayağa kalkıyor. sona pc nin açık olduğunu gördüm. girmek istedim pasword sordu bilmiyorum.
kediyle pc arasında kahverengi bi kutu var ona dokunmak isteyince birden kedi saldırganlaştı. geri çekildim. duvarın önünde etejerin üstüne tıkladım. duvarda kartları takabildiğimiz bi kutu var ama kartlardan biri yok. kartları taktım bastım oynadım. renkler çıkıyor ama kart noksan olduğundan bişi yapamadım. duvarda colomister 3000 yazan bi yazıda var.
gene odama geldim saati 7 pm yaptım. uyudum uyurken balkonda gene o kız hayaleti gördüm gölge şeklinde. balkona çıktım daha önce çıkılmıyo du. ama bişi bulamadım. sabah saat alarmı çaldı uyandım. odadan çıkarken gene telefon geldi konuştum. tekrar resepsiyona gidip kıza gölgeden bahsettim ama o gene inkarlarda. yanlışlıkla gene konuşma seçeneklerinde kartı gösterdim neyseki tecrübeliyim tekrara yes dedim ve konuşma seçeneklerinden hoşçakalı seçip burdan ayrıldım.

Adsız
11 Kasım 2010 17:11

Bütün gün oyunu indirmekle uğraştım, bu 3.deneyişim...ne yazık ki oyunu kurarken hata veriyor..:( Oldukça güzel bir oyuna benziyor..üzüldüm doğrusu..Yetkililerden bu tarz adventure hidden object oyunlarının ayrı bir kategoride sunulmasını rica ediyorum. Oynayabilenler olduğuna göre herhalde benim pc de bir sorun olmalı, oynayamasam da emek verenlere teşekkür ederim..

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template