Nancy Drew: The Haunting of Castle Malloy



Join Nancy Drew in The Haunting of Castle Malloy! Help everyone's favorite teenage sleuth unveil a Ghostly Legend and Find a Vanished Groom in Join Nancy Drew: The Haunting of Castle Malloy.
Nancy Drew's friend, Kyler Mallory, has lost her fiance! Was he snatched by the banshee rumored to haunt the castle, or just nervous? Catch more than the bouquet in Nancy Drew: Haunting of Castle Malloy!782 mb

System requirements / Sistem gerekirliği:

* Operating System: Windows XP or better.
* Processor: Pentium or better.
* Processor Speed: 1GHz or better.
* System RAM: 128 MB or more.
* Video Driver:DirectX 7 or better.
* Hard Drive: 1000 MB free hard drive space or more.

part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
OR / VEYA
part 1 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 1
part 2 İndirmek için tıklayınız-Click to download part 2
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 9 yorum

Adsız
17 Ekim 2010 11:12

gusel ben sefdim simdk tsk cnmcummmmmmmmmmmmmmmmmm mcuks zz

Adsız
17 Ekim 2010 18:49

teraziyi gecemeim imdakkkkkkkkkkkkkk

Adsız
18 Ekim 2010 12:45

CRC hatası dosya bozuk mesajı veriyor, yazık kaç saat uğraştım indirmek için...:(((

Adsız
18 Ekim 2010 16:38

yaf ben gene takildimm hehehheheheh imdakkkkkkkkkkk usaycummm hade zuzu.....

19 Ekim 2010 12:05

şimdi oyun bayağı karanlık ama zevkli. ne ararsan var. ilk olarak sağ altta save, load, çıkış ve setting var. sağda ise çanta item doluyor. ayrıca topladığımız itemlerde göz resmine tıklayıp yakından bakıyoruz. yalnız sol üstte bi çanta daha var ama o ne işe yarar hala anlamadım.
neyse nancy'nin konuşmaları mavi renkli konuşmaları sonuna kadar mavileri tıklayarak bitirin. konuşmaların yazıldığı kutunun solunda sayfa kaydırma işlemini yaparak görünmeyen konuşmaları devam edebiliyoruz.
konuştuğumuz kişinin üstünde soru işareti çıktıkça konuşma devam ediyor.
allahım ya bu oyun kaçıncı yüzyılda yapılmış çok karanlık.

19 Ekim 2010 12:15

oyun masa üstünden davetiye bilet ve telefon kartı alınarak başlıyor. yolculuk yapılıyor. irlanda dubline gidiyoruz. yolda araba hendeğe uçuyor ve oyun başlıyor.
sarı oklar yön gösteriyor ama nancyi büyüteçlede sürükleyip yürütebiliyoruz. bizi ilgilendiren bi işler yapmamız gereken yerler maus üstüne gelince mavileşiyor.
önce arabadan sağa gidip telefon kulübesinden telefon ettim. sol altta item çantasının yanında jurnal ve task list var. burda 2 tel.no var tel. kartımı tıklayıp numaralara mesaj bıraktım. ordan roof gibi salonda dart oynadım ama öle karanlık ki bişi anlamadım. elime ne geçtiyse sen kaza yap gel dart oyna. neyse..
burdan sola gidip üst geçit köprü gibi bi yerde oyalandım köprünün sağında bi pazıl var tabiki yapamadım. şimdilik bıraktım. yol boyunca ilerledim. kale kapısına geldim tak tak yaşlı emmi kapıyı açtı ama beni almadı sola gittim yerde taşlar var onları aldım alttan 2. koca taş camı kırdı. kadın beni tanısı el salladı kapıya gel dedi. kapıda girdim. bu kadınla çok uzun konuştum. bitti sandım soru işareti çıktıkça tıkladım ve bu arada konuşmanın bi yerinde masada erkek bebek belirdi oyuncak tabi. sanırım kadın verdi. konuşmaları geçiyorum.

19 Ekim 2010 12:25

kütüphaneden zodiack const... diye bi kitap alıp okudum.
alınması gereken bişi çıkınca büyüteç kırmızı oluyor.
sağa devam altta bi alet var tıklayınca pazıl çıkıyor. burda yuvarlak yassı tahtaları küçük en üste gelecek şekilde en sağa geçiriyoruz.
işlem bitince aletin yanında bi fener ışıklanıyor. demekki bu bir şarj aletiymiş feneride alıyoruz. burdan da sağa gidince çarkların yerleştirilmesi gereken bi mekanizma var ama sanırım çarklar eksik çünki 10 ve 10 yazıyor sağda. uğraştım çarklar yerini kendi buluyo zaten yalnız siz uygun çarkı tıklayıp en alt soldaki kol olan çarktan itibaren yerleştireceksiniz. konulan çark doğrumu diye her seferinde kolu çeviriyorum. ama bi noktada mümkün değil uygun çarkı bulamadım napsam mevcutlar yeterli olmadı bıraktım.
karşıda bir masa var. masada terazi ve 7 adet ağırlık var burdada 9 tane ağırlık lazım 2 tane eksik. ayrıca çekmecede bu ağırlık işaretlerini anlatan tablo var bide terazinin arka kısmına doğru bi kağıt daha var burda da bazı madenlerin falan kütleleri verilmiş ama okunmuyo. neyse demekki 2 ağırlık bulunacak.
burdan yani kütüphaneden çıkıp ilk sol odaya girdim bi karga var. karga duvarda takılı bi taşı gagalayıp yere düşürdü. az ilerde oyuncak at var ona tıkladım bi tane sanırım oyun markası aldım.

19 Ekim 2010 13:12

şifonyerde le blue diye mavi bi kitap var alınmıyo baktım öle.
kütüphanede check diye bir oyun var. bu oyunda soldaki tabloya göre bebekleri eve yerleştireceğiz. solunda mavi çizgi olanlar denk geldikleri yere konmayacak. sadece kırmızı çizgili bağlantılı bebekler ile hiç işaret olmayanlar konacak.
buna göre üstkat tabloya göre hepsi mavi saece inek en sağa, ineğin tam altına pembe domuz(orta kat yani), tabloya göre domuzun en soluna tavşan, tavşanın altına altkata yani siyah elbiseli kız. sağa da 3 şövalye arasına sarı saçlı kızı koyup check düğmesine basınca gene oyun markası aldım.
şöminenin sağ alt tarafında karganın attığı taşı buldum üstte hemen taş tablosuna yerine yerleştirdim ama daha mavi, kırmızı, açık yeşil galiba o taşlar eksik.
şöminenin solunda yerden kırık gözlük aldım. iki cam arasında ise raflı dolapta üstten 2. rafın solunda bi kutu var gene pazıl.
bu pazılda amaç yarım hayvanları birleştirmek.
ilk en üst sol karedekileri sölersem diğerleri tamamlanabilir.
üste kahverengi üst,sola mavi alt, sağa yeşil üst, alta ise alt mor olan karo kunursa pazıl buna göre devam edecek. ama ben genede üst 2. karoyu ve üst 3. karoyuda yazıyım
üst 2. karonun üstüne mor üst, soluna yeşil alt, sağına mavi üst, alta mor alt.
üst 3 karoda ise üste yeşil alt, sola mavi alt, sağa kahve üst, altada mor üst getirilip pazıl tamamlanacak. taşlar yerinde değiştirilebiliniğ sağ tıklada yönleri çevriliyor.
şimdilik bu kadar.

22 Ekim 2010 10:57

oyunu silmek zorunda kaldım. ilerlediğim bölümde pc iyice ağırlaştı ve virüs taraması yaptırdığımda trojen çıktı. anlıyamadığım oyun kurulumunda ve kurulum sonrası tarattığımda bişey çıkmamıştı. mecburen virüs taramasında trojeni delete yapınca aynı zamanda oyunun egzeside delete oluyor. mecburen yani oyunu bıraktık.

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template