Mystery of the Earl



Lillian’s fiancé, Christian, has been kidnapped by an evil witch right before the wedding! Christian has been tricked and double-crossed and now needs Lillian’s help to escape from the wretched witch. Lillian travels to his estate to find it in shambles and under the influence of a sleeping spell. With the help of the Fairy Queen, it’s up to you to solve the Mystery of the Earl in this fun and exciting Hidden Object Puzzle Adventure game!213.8 mb


İndirmek için tıklayınız-Click to download
Bu Oyunu Paylaşın :
Comment Page :

+ yorum + 10 yorum

23 Ekim 2010 20:52

oyun çok güzel, herşey var.

24 Ekim 2010 01:40

aviracılar sizde de trojen çıktı mı yav delircem ben ya. daha oyun inerken tam sonunda trogen ceeee dedi tebi trogeni silince otomatik oyunda silindi. acaba anti viri kapatıp tekrar yüklesem bişi olurmu yav oyunsuz kaldım.

24 Ekim 2010 13:48

kristalleride toplamak gerekiyor ,ne içinse

Adsız
24 Ekim 2010 14:44

bozo kardeşim
bende oyunu yukluyorum bakalim bende ne olacak
bende viruz koruma yok oyunu acinca bildiririm

Adsız
24 Ekim 2010 19:31

bozo kardesim ben oyunu yukledim
ve normal olarak oyun acildi
selamlar

30 Ekim 2010 18:12

fena değildi ,minik kristalleri topladık gerçi ne işe yaradığını anlamadım ama. teşekkürler.

30 Ekim 2010 18:53

ben kristallerin tamamını toplayamadım 1 ,2 tane kaldı ne olacağını bende anlamadım sonunda bazı sahnelerin resimleri çıkıyor eksikleri tekrar arayabiliyorsun da niye acaba.

30 Ekim 2010 18:54

şey ,eksik yazdım oynadığın bütün mekanların resimleri çıkıyor

su
5 Kasım 2010 13:20

oyun grafik açısından çok güzel olmasada son derece sürükleyici ve oyalıyıcı...tüm kristalleri buldum ama birşey olmadı :)

Adsız
17 Kasım 2010 17:58

oyun inventory sine okun ucu yetişmediği için oyunu oynayamıyorum neden böyle oldu hiç anlayamadım kocaman ok yapmışlar..bu kaçıncı oyun yawsss neye elimi atsam bozuluyor...

Yorum Gönder

Eğer bu sitede oyun oynuyorsanız lütfen ip uçlarını çözümleri yoruma yazarak diğer oyuncularla paylaşınız.Bu sitenin kuruluş amacı ilk türkçe HOG veya ADV oyunların çözümünün paylaşımla yapılabileceği site olmasıdır.Lütfen yeni oynanmaya başlanmış bir oyun için hemen walkthrough linki yazmadan önce,diğer oyuncuların çözümü kendilerinin bulmak isteyebileceğini düşünün.

Lütfen kırık linkleri oyunun tam adını veya sitedeki linkini de ekleyerek BURAYA tıklayarak maille bildiriniz

PLEASE DO NOT POST SPAM COMMENTS

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2009-2012. walkthrough,hiddenobject games,solutions - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template